Häpeä,häpeän

häpeän niin

itseäni!!

Kuinka voin niin inhottavasti kohdella ihmistä joka minua rakastaa ja jota minä rakastan? Sanat eivät riitä kertomaan kuinka häpeän käytöstäni ja toimintaani. Tämä häpeän tunne vaan kasvaa ja kasvaa kun tajuan toimintani.

En ilkeyttäni mitään tehnyt. Vaan pelkäsin rakkautta. Pelkäsin päästää ihmisen lähelle joka tekee minusta heikon.

Minä en halunnut tarvita ketään. Olen vahva. Nyt tarvitsen sinua ja olen heikko.

Mutta häpeän niin.

10

956

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..

oletkos nainen vai mies?

• jotain väliä?

Häpeän silti itseäni

• ..
        jotain väliä? kirjoitti:

Häpeän silti itseäni

eipä sillä mitään väliä.. mutta usein juuri miehet ovat tuollaisia, ihme perjaatteita joilla hankaloittavat vaan elämäänsä.. minusta vahva on se joka uskaltaa rakastaa ja näyttää myös sisimpänsä! Hyvä että nyt oivalsit asian ja sinulla voisi olla mahdollisuus suhteeseen jossa saa välillä olla myös heikko.. Ajattele itseäsi, mitään et saa jos et uskalla antaa..

• anteeksipyyntö

liian vaikea asia? Mitä kasvojen menettämisestä, jos on samat tunteet kummallakin? Elämme ehkä vain kerran, kannattaako luovuttaa vain siksi että hävettää tai pelottaa?

• hän ymmärtäisi,

jos hänkin rakastaa. Voimakkaat tunteet voivat saada aika epävarmaksi..

• Toisinsanoen

ajoit jonkun hevon vittuun !

• ap

ja pyytänyt tekojani anteeksi ja saanut ne anteeksi. Enkä ole ketään ajanut minnekään. Onneksi.

Mutta se häpeä tekosistaan ei silti haihdu eikä häviä minnekään. Se tieto siitä mitä toinen on saanut kokea taholtani. Vaikka anteeksi olen ne saanutkin.

Ehkä sanonta "parempi myöhään kuin ei koskaan" lohduttaa tässä kohdin hieman.

Tajusin tekoni myöhemmin,pyysin anteeksi ja sain anteeksi. Ehkä tästä alkaa jonkun hyvän alku.

• kolhii ja opettaa

monin tavoin. Katumuksen ja häpeän olet sisäistänyt. Olisiko aika opetella antamaan anteeksi itsellesi. Toiselle voi yrittää hyvittää tekonsa, vaikka niitä ei voikaan pyyhkiä pois. Omat virheet luovat kasvun mahdollisuuden, ihminen itse päättää haluaako virheistään oppia.

Alku johonkin seuraa vääjäämättä, millainen, sen aika näyttää ja siihen voi kenties itse vaikuttaa.

• 199288

Sulla on ap varmaan oma elämä täällä ja sitten se toinen elämä oikeasti.

• ap

oli harmiton tunteen purkaus olostani. Ei pidä ottaa niin vakavasti.

Ihmisillä tuskin kuitenkaan on kahta elämää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      246
      2189
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      190
      1665
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1309
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1025
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      826
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      800
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      780
    8. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      766
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      760
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe