itseäni!!
Kuinka voin niin inhottavasti kohdella ihmistä joka minua rakastaa ja jota minä rakastan? Sanat eivät riitä kertomaan kuinka häpeän käytöstäni ja toimintaani. Tämä häpeän tunne vaan kasvaa ja kasvaa kun tajuan toimintani.
En ilkeyttäni mitään tehnyt. Vaan pelkäsin rakkautta. Pelkäsin päästää ihmisen lähelle joka tekee minusta heikon.
Minä en halunnut tarvita ketään. Olen vahva. Nyt tarvitsen sinua ja olen heikko.
Mutta häpeän niin.
Häpeä,häpeän
10
932
Vastaukset
- ..
oletkos nainen vai mies?
- jotain väliä?
Häpeän silti itseäni
- ..
jotain väliä? kirjoitti:
Häpeän silti itseäni
eipä sillä mitään väliä.. mutta usein juuri miehet ovat tuollaisia, ihme perjaatteita joilla hankaloittavat vaan elämäänsä.. minusta vahva on se joka uskaltaa rakastaa ja näyttää myös sisimpänsä! Hyvä että nyt oivalsit asian ja sinulla voisi olla mahdollisuus suhteeseen jossa saa välillä olla myös heikko.. Ajattele itseäsi, mitään et saa jos et uskalla antaa..
- anteeksipyyntö
liian vaikea asia? Mitä kasvojen menettämisestä, jos on samat tunteet kummallakin? Elämme ehkä vain kerran, kannattaako luovuttaa vain siksi että hävettää tai pelottaa?
- hän ymmärtäisi,
jos hänkin rakastaa. Voimakkaat tunteet voivat saada aika epävarmaksi..
- Toisinsanoen
ajoit jonkun hevon vittuun !
- ap
ja pyytänyt tekojani anteeksi ja saanut ne anteeksi. Enkä ole ketään ajanut minnekään. Onneksi.
Mutta se häpeä tekosistaan ei silti haihdu eikä häviä minnekään. Se tieto siitä mitä toinen on saanut kokea taholtani. Vaikka anteeksi olen ne saanutkin.
Ehkä sanonta "parempi myöhään kuin ei koskaan" lohduttaa tässä kohdin hieman.
Tajusin tekoni myöhemmin,pyysin anteeksi ja sain anteeksi. Ehkä tästä alkaa jonkun hyvän alku.- kolhii ja opettaa
monin tavoin. Katumuksen ja häpeän olet sisäistänyt. Olisiko aika opetella antamaan anteeksi itsellesi. Toiselle voi yrittää hyvittää tekonsa, vaikka niitä ei voikaan pyyhkiä pois. Omat virheet luovat kasvun mahdollisuuden, ihminen itse päättää haluaako virheistään oppia.
Alku johonkin seuraa vääjäämättä, millainen, sen aika näyttää ja siihen voi kenties itse vaikuttaa.
- 199288
Sulla on ap varmaan oma elämä täällä ja sitten se toinen elämä oikeasti.
- ap
oli harmiton tunteen purkaus olostani. Ei pidä ottaa niin vakavasti.
Ihmisillä tuskin kuitenkaan on kahta elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425811Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2175346Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers704542Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464312SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564091Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813786SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt873700Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään593199Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062470SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het482396