Kertokaahan joku kokenut palatsikoiran synnytyksestä.. Onko normaali vai useasti vaikeuksia, kuinka yleistä on keisarinleikkaus, paljon se maksaa ja miten on toipumisen laita? Monta pentua tulee kerralla? Mahdollisimman paljon tietoa.. kiitos jo etukäteen :)
kiinanpalatsikoira
4
313
Vastaukset
- ohhhoh
Itse en tiedä mutta onko noita kahta karvanlaatua? Toinen on sellainen japanese chinin karvaa muistuttavaa ja toinen yksinkertaisesti sanottuna muistuttaa lattiamoppia.Onko se aikaisemmin mainittu kasvavaa karvaa ja viim. main. täyspitkä?
Tätä on pohdittu pitkään...- tiuhti ja viuhti
en tiä vastausta. mut jännittävältä kuulostaa.
- tiuhti ja viuhti'
minulla on kiinanpalatsi koira jonka nimi on sammi ja kiinanpalatsi koirat eivät hauku turhaan. eilis yönä hän haukkui iso-veljeäni kun ei hän tunnistanut askelia. kun iso-veli oli tullut sisään hän loppetti haukumise.
- tiuhti ja viuhti
mä astuin tänä aamuna sammin päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711228
- 545338
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462587- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431695Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta351347Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371289Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61106Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1161021