pariisi

helmi

Olen suunnittelemassa matkaa pariisiin ystäväni kanssa. Mikähän mahtaa olla halvin matkatoimisto? Pariisin jo kokeneet kertokaa missä kannattaa käydä ja nähdä ja joitain hyviä vinkkejä matkalle. Suunnitelmissa on olla siellä 3-4 päivää!

5

2699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytti

      halvinta on EHDOTOMASTI tämä: netistä etsit googlesta hakusanalla hotels in paris hyvän hotellin ja saat sen pAAAAAALJON halvemmalla kuin antaisit matkatoimiston tehdä sen. Sitten käyt esimerkiksi tilaamassa SAS lennot Pariisiin. Pääset paljon halvemmalla (kokemusta on)!!!
      Metroa kannattaa opetella käyttämään - sillä pääsee melkein minne vain. Olen käynyt kolmisen kertaa Pariisissa ja aina vaan jää jotain näkemättä. on se niin ihana kaupunki! ( hyvä yöelämä)

    • turseti

      www.turquoise.co.uk/Paris/
      Kokeile myös Ryanair lennot
      Tietysti Seine-jokiristeily ja Eiffel, Louvre ja Sacre Cour Montmartrella ja taiteilijoiden aukio. Euroopan suurin kirpputori (antiikkitori) pohjois-Pariisissa. ym. ym.
      Siinä alkuun, edes viikossa ei ehdi nähdä kovin paljoa.
      Hotellin sijainnilla ei ole paljon merkitystä kunhan metroasema vain on lähellä. Taskuun metrokartta ja menoksi, lippuja saa kaikilta asemilta. Ruokapaikan valinnassa saattaa tulla yllätyksiä.
      Suomalaiset eurokolikot on kysyttyä tavaraa Pariisissa.

    • tytti

      Olen itse lähdössä käymään 4 päiväksi Pariisiin ja halvin vaihtoehto oli, että laivalla tukholmaan (kansipaikka alennetulla hinnalla esim. opisk.alennus n. 17€) Sitten skavstan lentokentälle n.100km tukholmasta josta kulkee junia/busseja tunnin välein ja hinta 10€. Ryanairilta lentoliput pariisiin n.22€ sisältäen verot. Pariisin lentokentältä Paris Beauvais:ilta n.tunnin matka pariisiin ja Ryanairin bussit kulkee ja hinta on 10€.
      Sitten olette tietenkin etukäteen varanneet Pariisista hostellin. Hostelleissa yleensä max 3 yötä. Käy kattomassa hihostels.com ja sieltä pariisin hostelleja. Max 20€ yö. onnea!

      • 19551989

        itsekkin olisin suuntaamassa pariisiin ja nyt olisi kysymys, että miten noita kansipaikkoja voi tilata olin omasta mielestäni näkevinäni että kansipaikkaa ei saa muuta kun välillä turku- ahvenanmaa, ei turku- tukholma... :/


    • Traveleri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe