Olen suunnittelemassa matkaa pariisiin ystäväni kanssa. Mikähän mahtaa olla halvin matkatoimisto? Pariisin jo kokeneet kertokaa missä kannattaa käydä ja nähdä ja joitain hyviä vinkkejä matkalle. Suunnitelmissa on olla siellä 3-4 päivää!
pariisi
5
2751
Vastaukset
- tytti
halvinta on EHDOTOMASTI tämä: netistä etsit googlesta hakusanalla hotels in paris hyvän hotellin ja saat sen pAAAAAALJON halvemmalla kuin antaisit matkatoimiston tehdä sen. Sitten käyt esimerkiksi tilaamassa SAS lennot Pariisiin. Pääset paljon halvemmalla (kokemusta on)!!!
Metroa kannattaa opetella käyttämään - sillä pääsee melkein minne vain. Olen käynyt kolmisen kertaa Pariisissa ja aina vaan jää jotain näkemättä. on se niin ihana kaupunki! ( hyvä yöelämä) - turseti
www.turquoise.co.uk/Paris/
Kokeile myös Ryanair lennot
Tietysti Seine-jokiristeily ja Eiffel, Louvre ja Sacre Cour Montmartrella ja taiteilijoiden aukio. Euroopan suurin kirpputori (antiikkitori) pohjois-Pariisissa. ym. ym.
Siinä alkuun, edes viikossa ei ehdi nähdä kovin paljoa.
Hotellin sijainnilla ei ole paljon merkitystä kunhan metroasema vain on lähellä. Taskuun metrokartta ja menoksi, lippuja saa kaikilta asemilta. Ruokapaikan valinnassa saattaa tulla yllätyksiä.
Suomalaiset eurokolikot on kysyttyä tavaraa Pariisissa. - tytti
Olen itse lähdössä käymään 4 päiväksi Pariisiin ja halvin vaihtoehto oli, että laivalla tukholmaan (kansipaikka alennetulla hinnalla esim. opisk.alennus n. 17€) Sitten skavstan lentokentälle n.100km tukholmasta josta kulkee junia/busseja tunnin välein ja hinta 10€. Ryanairilta lentoliput pariisiin n.22€ sisältäen verot. Pariisin lentokentältä Paris Beauvais:ilta n.tunnin matka pariisiin ja Ryanairin bussit kulkee ja hinta on 10€.
Sitten olette tietenkin etukäteen varanneet Pariisista hostellin. Hostelleissa yleensä max 3 yötä. Käy kattomassa hihostels.com ja sieltä pariisin hostelleja. Max 20€ yö. onnea!- 19551989
itsekkin olisin suuntaamassa pariisiin ja nyt olisi kysymys, että miten noita kansipaikkoja voi tilata olin omasta mielestäni näkevinäni että kansipaikkaa ei saa muuta kun välillä turku- ahvenanmaa, ei turku- tukholma... :/
- Traveleri
Halvin matkatoimisto on TravelPartner :)
http://tehostajat.com/start/index.php/travelpartner/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575499- 934347
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752594Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721121Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826- 28823
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102799Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789