pariisi

helmi

Olen suunnittelemassa matkaa pariisiin ystäväni kanssa. Mikähän mahtaa olla halvin matkatoimisto? Pariisin jo kokeneet kertokaa missä kannattaa käydä ja nähdä ja joitain hyviä vinkkejä matkalle. Suunnitelmissa on olla siellä 3-4 päivää!

5

2782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytti

halvinta on EHDOTOMASTI tämä: netistä etsit googlesta hakusanalla hotels in paris hyvän hotellin ja saat sen pAAAAAALJON halvemmalla kuin antaisit matkatoimiston tehdä sen. Sitten käyt esimerkiksi tilaamassa SAS lennot Pariisiin. Pääset paljon halvemmalla (kokemusta on)!!!
      Metroa kannattaa opetella käyttämään - sillä pääsee melkein minne vain. Olen käynyt kolmisen kertaa Pariisissa ja aina vaan jää jotain näkemättä. on se niin ihana kaupunki! ( hyvä yöelämä)

• turseti

www.turquoise.co.uk/Paris/
      Kokeile myös Ryanair lennot
      Tietysti Seine-jokiristeily ja Eiffel, Louvre ja Sacre Cour Montmartrella ja taiteilijoiden aukio. Euroopan suurin kirpputori (antiikkitori) pohjois-Pariisissa. ym. ym.
      Siinä alkuun, edes viikossa ei ehdi nähdä kovin paljoa.
      Hotellin sijainnilla ei ole paljon merkitystä kunhan metroasema vain on lähellä. Taskuun metrokartta ja menoksi, lippuja saa kaikilta asemilta. Ruokapaikan valinnassa saattaa tulla yllätyksiä.
      Suomalaiset eurokolikot on kysyttyä tavaraa Pariisissa.

• tytti

Olen itse lähdössä käymään 4 päiväksi Pariisiin ja halvin vaihtoehto oli, että laivalla tukholmaan (kansipaikka alennetulla hinnalla esim. opisk.alennus n. 17€) Sitten skavstan lentokentälle n.100km tukholmasta josta kulkee junia/busseja tunnin välein ja hinta 10€. Ryanairilta lentoliput pariisiin n.22€ sisältäen verot. Pariisin lentokentältä Paris Beauvais:ilta n.tunnin matka pariisiin ja Ryanairin bussit kulkee ja hinta on 10€.
      Sitten olette tietenkin etukäteen varanneet Pariisista hostellin. Hostelleissa yleensä max 3 yötä. Käy kattomassa hihostels.com ja sieltä pariisin hostelleja. Max 20€ yö. onnea!

• 19551989

itsekkin olisin suuntaamassa pariisiin ja nyt olisi kysymys, että miten noita kansipaikkoja voi tilata olin omasta mielestäni näkevinäni että kansipaikkaa ei saa muuta kun välillä turku- ahvenanmaa, ei turku- tukholma... :/

• Traveleri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      57
      3471
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2826
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2640
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2331
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2053
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      156
      1724
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1495
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1338
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1293
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1184
    Aihe