Katsokaa kuinka hienon sertifikaatin sain todisteeksi siitä että olen voittanut lotossa johon en ole edes osallistunut:
http://personal.inet.fi/koti/kx/DEPOSIT_CERTIFICATE_MARKKU_KOIVISTO.jpg
Laitoin heille pyydetyt tarkemmat tiedot liitetiedostona jota ei saa auki. Hähhää...
Hieno sertifikaatti
2
398
Vastaukset
- 12
Ja kerroit samalla toimivan sähköpostiosoitteen, jonka voi myydä eteenpäin.
- muka Markku Koivisto
En tietenkään antanut mitään arvokasta sähköpostiosoitetta, vaan yhden kymmenistä roskaosoitteistani. Myykööt vaan eteenpäin, roskaa myyvät. Noita "nigerialaiskirjeiden" lähettäjiä on kiva jallittaa kun esiintyy ensin tyhmänä. Kun ottaa yhteyden - kuten minä tein - niin yhteyksiä aletaan ottaa aivan muista sähköposteista. Ja sitten näitä osoitteista voi tukkia omalla spämmillä. Kaivakoot sitten sieltä spämmin joukosta omia "tärkeitä" viestejäni. Enpä ole muuten vielä muistanut tarkistaa tuota roskaosoitettani että mitä ovat vastanneet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798