Eipä ole tullut ensimmäistäkään Daciaa vastaan. Eikö mene kaupaksi?
Myykö Dacia?
8
842
Vastaukset
- Joutuu
Odottamaan kuukausia. Esittely oli 28.12, eli joskus alkukesästä niitä pitäisi alkaa näkymään. Tännekin olisi yksi Sandero tulossa.
- silmänlumetta
... tai vaikka Virosta saat sen paremmalla moottorilla ja herkuilla edullisemmin. Tänne tuodaan vain jäte-erää moottoreilla, jotka eivät muualla myy.
- ds-.g
Ei niitä kukaan osta kun on samanhintaisia kuin oikeat autot, myytävinä olevat versiot on kaikilla herkuilla
niin hinta nousee liian korkeaksi. Kyllä muuten menisi kaupaksi hyvinkin. ( ilman:ilmastointia, sähköikkunoita,abs:ia,jne)- On oikea
Auto. Vieläpä paljon oikeampi kuin ns. mielikuvaautot: BMW, audi ja muut ylihintaiset kotterot.
- kauniainen rocks!
On oikea kirjoitti:
Auto. Vieläpä paljon oikeampi kuin ns. mielikuvaautot: BMW, audi ja muut ylihintaiset kotterot.
Äläs vertaa Bemariin, se on sentään takaveto ja rattimiehen valinta. Audi sen sijaan on Dacian kanssa samaa sarjaa, kurja imago ja köyhä kuski.
- Ostele
kauniainen rocks! kirjoitti:
Äläs vertaa Bemariin, se on sentään takaveto ja rattimiehen valinta. Audi sen sijaan on Dacian kanssa samaa sarjaa, kurja imago ja köyhä kuski.
Uusia autoja. Dacian ostaneet ovat järkeviä ihmisiä, jotka eivät halua maksaa tuhansia ylimääräistä, heh, "imagosta".
- rellunmab
kauniainen rocks! kirjoitti:
97% Audeista myydän rahoituksella.
- ei enään ww tä
tamikkuun ekapäivinä tilasin ja eilen sain louganin hakee. kyllä on tilava ja komea pirssi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043