Minulla on pitkä, häiriösuojattu jatkokaapeli jolla etäohjataan äänekästä PC:tä. Kaapelissa kulkee muutakin, mutta myös hiiren ja näppiksen PS/2 -liittimillä toteutettu ohjaus. Näissä on ilmennyt kontakti- tms. ongelmaa. Välillä signaali menee läpi, välillä ei. Onko hankala temppu liittää noihin johtoihin uudet PS/2 -liittimet? Olen minä paljonkin audio- yms. johtoja liitellyt ja juotellut, mutta noita PS/2 -liittimiä en koskaan. Jos on jollain kokemusta, että on kovin hankalaa, kannattaa kaiketi hankkia erillinset jatkokaapelit joilla ohittaa vialliset?
-Pentti
PS/2 -liittimien vaihto jatkokaapeliin
3
216
Vastaukset
- yksjukkis
Ei se senkummempaa on kun muukaan juotospuuha, ainoo vaan, että et o sanonut, vaivaako mandoliiini- rapula tai onkin silmälasit mallia pullonpohja. Ja vielä toi kolvi ja sen terän koko ja puhtaanapito.
Jos edellytykset täyttyy, niin venäläiset kirurginlasit, vellerin pikkupiikki ja 1mm tina ja kunnon valaistus, niin mikä jottei, sit kannattaa se kuoriosa laittaa ekana sinne johdolle, jos jää pois voip tulla homma uusiks. - Piikkiniska...
Ja tuossa vielä nettisivu, mistä löytyy johtojen kytkentäjärjestys:
http://pinouts.ru/Inputs/KeyboardPC6_pinout.shtml
http://pinouts.ru/Inputs/PS2Mouse_pinout.shtmlKiitokset hyvistä ohjeista. Welleri löytyy, manulasit monitehojen päälle, valoakin alkaa olla. Käsi pitää näemmä tukea pöydän kulmaan, kun on niin pikkuiset nuo kontaktit...
-Pentti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541708- 161574
- 821393
- 1741386
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3031317- 201258
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98975Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61958Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347845