Minulla on vanha paska narsisti äiti, joka tekee koko ajan vain vahinkoa. Jokainen joka avaa tämän viestin ja lukee sen, toivokaa että se vanha paska kanttura kuolisi...jospa telepatiasta olisi apua. Se akka joutaisi jo muille maille...kiitoksia kaikille jotka osallistuu...
Vanha paska äiti
37
1217
Vastaukset
- yyyy
miten se narsismi tulee esiin?
- Narsismin kehdosta
toivo vain, älä muuta kysele....
- Narsismin kehdosta
Narsismin kehdosta kirjoitti:
toivo vain, älä muuta kysele....
Sen verran voin kertoa että se vanha paska aiheutti miehensä, eli minun isäni kuoleman kun narsismi sekä tyhmyys oli vallannut järjen paikan hänen aivoissaan. Tuollaisille ei vaan mitään rangaistusta voida asettaa tai edes syyttää mistään vaikka se vanha paskapää teki koko ajan vahinkoa ja terrorisoi isää koko isän elämän ajan. Se kurttupaska ansaitsisi itsekin kuolla.
- Anonyymi
Sen verran voin kertoa että se vanha paska aiheutti miehensä, eli minun isäni kuoleman kun narsismi sekä tyhmyys oli vallannut järjen paikan hänen aivoissaan. Tuollaisille ei vaan mitään rangaistusta voida asettaa tai edes syyttää mistään vaikka se vanha paskapää teki koko ajan vahinkoa ja terrorisoi isää koko isän elämän ajan. Se kurttupaska ansaitsisi itsekin kuolla.
Sama täällä. Vuosikymmeniä isäni teki kaiken, huolehti kaikesta, elätti perheen, hoiti lasten asiat. Ei koskaan korottanut ääntään. Narsisti äitini henkinen ja fyysinen väkivalta mursi immuniteettinsa, sairastui ja kuoli vähän yli nelikymppisenä. Äitini opetuslapsineen ( =sisarukseni) ovat siirtyneet kiusaamaan minua. Periytynyt rooli. Minäkin hoidan kaiken ja olen isäni tavoin ainoa, jolla on normaali empatiakyky. Kiusaamista on kestänyt pitkääään... Nyt tuli viimeinen pisara, otan jalat alleni kun vielä henki pihisee.
- lottamari_1
En osallistu toivomiseesi, pääset kyllä äidistäsi eroon, kaikki ajallaan. Mutta toivon sinulle voimia ja tovon myös, että suhteesi äitiisi voisi jotenkin vielä muuttua ja korjaantua. Ehkä itsekin tarvitset muutosta.
- Narsismin kehdosta
Äitini on juuri niitä kusipäitä että tuollaisen kanssa asiat ainoastaan korjaantuu sinä päivänä kun se laitetaan laatikossa n.2x1 metrin kuoppaan ja päälle laitetaan 1,8m maata. Ja mieluummin tuollaisen voisi haudata vaikka 5 metrin syvyyteen ettei vaan enää sieltä nouse..
- lottamari_1
Äitini on juuri niitä kusipäitä että tuollaisen kanssa asiat ainoastaan korjaantuu sinä päivänä kun se laitetaan laatikossa n.2x1 metrin kuoppaan ja päälle laitetaan 1,8m maata. Ja mieluummin tuollaisen voisi haudata vaikka 5 metrin syvyyteen ettei vaan enää sieltä nouse..
Oletko ainoa lapsi vai onko sinulla sisaruksia? Jos, on niin mitä he muut ajattelevat äidistäsi?
- Narsismin kehdosta
lottamari_1 kirjoitti:
Oletko ainoa lapsi vai onko sinulla sisaruksia? Jos, on niin mitä he muut ajattelevat äidistäsi?
En minä osaa toisten ajatuksia lukea...sinäkö osaat?
- 23
Hei kuule, ei sinun tarvitse olla tekemisissä äitisi kanssa. (Oletan että olet täysi-ikäinen.) Minäkin muutin kotoa aika nuorena, lopetin lähes kaiken yhteydenpidon, enkä ole sitä katunut. Asuin kymmeniä vuosia eri paikkakunnilla, nykyisin ulkomailla.
Etäisyys on tehnyt hyvää, nyt pystyn vierailemaan lasten 'mummolassa' kerran vuodessa ja kestän jotenkin kuunnella sen yksinpuhelun. Minulla on oma elämäni, en anna äitini pilata sitä. Samaa toivon Sinulle! Siis toivon Sinulle kaikkea hyvää, enkä toivo äidillesikään pahaa.
Vapauta mielesi, älä haudo pahoja ajatuksia. Katkeruudesta ei koskaan seuraa mitään hyvää kantajalleen.
Valoisampaa kevättä, kyllä se siitä. :-) - Anonyymi
Kaunis kommentti, mutta kertoo ettei kommentoija tiedä mitään narsistien tavoista. He eivät muutu. Ainoastaan pahemmiksi. Tämä ei ole trolli vaan täyttä totta. Ole kommentoija kiitollinen, ettei sinulla ole kokemusta. Lukijalla, jolla kokemusta on oikeista narsisteista, ymmärtää viivettä ap:tä.
- Anonyymi
Ymmärrän ahistuksesi, kun isäkin ja kaikkee. Kauheeta. Omat vanhemmat. Tarvitset sielunhoitoa. Kysy seurakunnalta diakonia-apua. Rukouksen voima ja Jeesuksen sanat anteeksiannosta on nyt paikallaan. Diakoni tietää. Kysy neuvoa häneltä pulmaasi uskonkriisi. Tarvitset ihmeitä tekevän Marian apua. Pyydä naisdiakonia avuksi ja käykää yhdessä läpi johanneksen evankeliumia. Jumalallinen väliintulo auttaa sinua./ ratkaisee myös sinua riivaavan sekakäyttöongelman.PS. Älä sitten yritä vietellä sitä diakonia. Hän on varattuJJeesuksen oma.
- Anonyymi
En minä osaa toisten ajatuksia lukea...sinäkö osaat?
Telepatiaa on se on lahja ja kirous. Jumalan väliintulo auttaa siihenkin vaivaan
- *lapsi*
Kolme sisarusta, iältään 92-, 94- ja 96-vuotiaat, asuvat yhdessä.
Yhtenä iltana 96-vuotias laskee ammeeseen vettä.
Hän laittaa toisen jalan ammeeseen ja pysähtyy.
"Olinko menossa kylpyyn vai tulossa pois?" hän huutaa.
94-vuotias huikkaa vastaukseksi:
"En tiedä, tulen katsomaan."
Hän lähtee kiipeämään portaita ja pysähtyy.
"Olinko menossa ylös vai tulossa alas?" hän huutaa.
92-vuotias istuu pöydän ääressä juomassa teetä, kun hän kuulee sisartensa huudot.
Hän pudistaa päätään ja sanoo:
"Toivottavasti minusta ei koskaan tule noin hajamielistä."
Varmuuden vuoksi hän koputtaa puuta.
Sitten hän huutaa:
"Tulen auttamaan teitä heti kun olen käynyt katsomassa, kuka on ovella. "
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8818315- Narsismin kehdosta
Tuo kuvaa dementoituvia ihmisiä. äiti ei sellainen ole, se on syntymästään saakka ollut muita tyhmempi jonka omat ominaisuudet eivät riittäisi mihinkään, jollei hän riistäisi kaikkea omalta perheeltään ja kohtelee kuin me me olisimme tarkoittettu, niinkuin tuossa linkissäsi sanotaan: vähä-älyisen narsistin alamaiseksi. Vieraille hän jakaa sitä mitä omalta perheeltään riistää, paskiainen.
Toivotaan ettei asiat noin ole kuin tuossa linkissäsi kuvataan koska paljon mukavampaa on tänne maailmaan syntyä ilman tarkoitusta eikä siten että olet tarkoitettu paskakasaksi...Itse saa valita onko tarkoitukselinen vai ei...
Muutenkin tuon linkin kaikki lauseet kuvaa täydellisesti narsistin toimintaa, jossa kaikesta huolehtii joku narsisitinen hahmo joka pyörittää kaikkea taustalla. - Anonyymi
Hei siskot. Nyt alkaa oleen temppuilijan ikäluokkaa palstailemassa olen 87-vuotta ja lapset ei kunnioita minua. Oppikaa olemaan ja käyttäytymään asiallisesti vanhempianne kohtaan. Mutta ette te kiimaiset narsistit mitään. Jatkakaa. Jään seuraamaan kuinka teitin käy.
- psykan opiskelija
Äitini oli maanis-depressiivinen ja olen mummojeni kasvattama, toinen mummoista on rajatilapersoonallisuushäiriöinen, se on ihan ok, kova vaan haukkumaan, toinen on histrianic (opiskelin psykologiaa Australiassa, enkä tiedä mikä on suomeksi). Se histranic on tehnyt kaikkensa yrittäessään pilata mieheni ja minun välit, väittänyt myös olevansa psykologian kandi, vaikki oli teiniäiti ,vailla koulutusta(yrittäöessään selittää kuinka hän on pätevin kertomaan,että mieheni onkin oikeasti psykopaatti:))ja lopuksi kesäpaikkamme myynnissä iski ahneus ja yritti varastaa minulle kuuluvat rahat. Tiedän jotain narsistin lapsena olemisesta.
- Narsismin kehdosta
Minä taas en ole kenenkään kasvattama, tai oikeastaan olen kasvatukseni saanut eri kouluista joita olen käynyt. Narsistin kodissa ei kasvateta siellä jätetään huomioimatta lapsi kokonaan. Lasta pidetään tarvetyökaluna ja välikappaleena jota vanhemmat voivat käyttää hankkiessaan itselleen sellaista jota he itse himoitsevat. Äiti ei voi käyttäytyä koskaan minua kohtaan muuten kuin huolehtimalla minun asioistani se ei johdu siitä että olisin oikeasti sen hänen apunsa tarpeessa, vaan siitä että hän on tyhmä. Äiti projisoi oman huonoutensa minulle ja huolehtii siten minusta kuin itsestään, siis siirtää omia puutteitaan minulle. Helvettiä se on ollut vuodesta toiseen olla samojen ongelmien kanssa jotka tämä paska istuttaa. Hänelle se on tärkeää että minut saadaan aina näyttämään ongelmaiselle ja hänet ongelmanratkaisijana. Vaikka hän on niin tyhmä ettei tyhmempää voi löytyä koko luomakunnasta, olen minä aina häntä vielä tyhmempi, se rupeaa pikkuhiljaa kyrsimään. Minä toivon että paras yhteinen juhla äitini kanssa olisi äitini hautajaiset.
- psykan opiskelija
Minä taas en ole kenenkään kasvattama, tai oikeastaan olen kasvatukseni saanut eri kouluista joita olen käynyt. Narsistin kodissa ei kasvateta siellä jätetään huomioimatta lapsi kokonaan. Lasta pidetään tarvetyökaluna ja välikappaleena jota vanhemmat voivat käyttää hankkiessaan itselleen sellaista jota he itse himoitsevat. Äiti ei voi käyttäytyä koskaan minua kohtaan muuten kuin huolehtimalla minun asioistani se ei johdu siitä että olisin oikeasti sen hänen apunsa tarpeessa, vaan siitä että hän on tyhmä. Äiti projisoi oman huonoutensa minulle ja huolehtii siten minusta kuin itsestään, siis siirtää omia puutteitaan minulle. Helvettiä se on ollut vuodesta toiseen olla samojen ongelmien kanssa jotka tämä paska istuttaa. Hänelle se on tärkeää että minut saadaan aina näyttämään ongelmaiselle ja hänet ongelmanratkaisijana. Vaikka hän on niin tyhmä ettei tyhmempää voi löytyä koko luomakunnasta, olen minä aina häntä vielä tyhmempi, se rupeaa pikkuhiljaa kyrsimään. Minä toivon että paras yhteinen juhla äitini kanssa olisi äitini hautajaiset.
No se on ainakin yhteistä, että mummoni on myös tyhmin kaikista. Hullu räikeästi meikkaava juoppo, tyhmä kuin humalainen saapas.Luuli vielä ukottavansa mua, suuri itsevarmuus. Mutta hirveä tekoälykkö on ja boheemi jättiegolla.Histrianic on vähän mukavampi kuin narsisti mutsina, koska skidit ovat jotain,josta he saavat narsistisen palautteensa: tyyliin paras äiti ym.
- rikoslakiin
Rikoslain 21 luvun 5 §:n mukaan henkistä pahoinvointia aiheuttava (mm. narsistit) saavat kahden vuoden rangaistuksen.
Otan osaa kokemuksiisi, sillä minunkin äiti on narsisti.- Narsismin kehdosta
Isäni kuoli suht nuorena ja siihen on äitini osasyyllinen- Kuka kestää sitä että joku pilaa toistuvasti elämästä kaiken? Isä ei sellaista kestänyt. Aikuisena olen tajunnut kokemistani asioista kuinka paskamainen vaimo isälläni oli. Kuka nuo asiat enää todistaa? Ei kukaan.
Äitini on niin tyhmä ettei osaa olla yhteistyössä vaan äiti on ovela seläntakana tekijä ja narsistisen hoviväkensä ansiosta saa aikaan sellaista pahaa joita ei voida mitenkään hänen yhdistää. Hän haluaa kunniaa oman syntymä-tyhmyytensä korvaukseksi ja se aiheuttaa muille pahaa koska hän varastaa sitä omilta perheenjäseniltä. Siksi oma perhe on mitätöity, alistettu tekemään kaikki se josta tämä paska ottaa kaiken kunnian itselleen ja palkinnoksi omalle perheelle hän vähättelee ja mitätöi muiden osuudet.
Hovi on kuin mafia joka toimii piilossa ja suojassa ja saattaa olla lisäksi tietämätön omasta osuudestaan asioihin.
- Narsismin kehdosta
Nyt on selitykset selitelty ja kaikki vaan toivomaan. Kohdistakaa ajatuksenne sydämeen koska sillä on sydänvika ja ajatelkaa: Just in time..stop the line...
- Henkinenirtautuminen
Rukoile ennemmin, että Jeesus koskettaa teitä molempia, tai pyydä uskovia rukoilemaan. Etkös kumminkin pystyisi pitämään sitä väliä, ettette tapailisi, kun se on noin myrkyllistä? Saat ihan rohkeasti elää omaa aikuisen elämääsi keskittymättä äitisi mielipiteisiin. Äläkä välitä mistään hänen puuhasteluistaan, jos juoruilee sinusta, niin pidä yhdentekevänä niiden kuuntelijoiden ajatukset. Yritä olla poissa näkyvistä, niin olet useammin poissa hänen mielestäänkin.
- Narsismin kehdosta
Henkinenirtautuminen kirjoitti:
Rukoile ennemmin, että Jeesus koskettaa teitä molempia, tai pyydä uskovia rukoilemaan. Etkös kumminkin pystyisi pitämään sitä väliä, ettette tapailisi, kun se on noin myrkyllistä? Saat ihan rohkeasti elää omaa aikuisen elämääsi keskittymättä äitisi mielipiteisiin. Äläkä välitä mistään hänen puuhasteluistaan, jos juoruilee sinusta, niin pidä yhdentekevänä niiden kuuntelijoiden ajatukset. Yritä olla poissa näkyvistä, niin olet useammin poissa hänen mielestäänkin.
Anna vaan Jeesuksen kosketella itseäsi...
"Älä välitä hänen puuhasteluistaan... " et ole tainnut elää oikein kunnon narsistin kanssa, ne narsistin puuhastelut tulee läsnä vaikka kuinka olisit välittämättä. Narsisti on kuin vietkong-sissi joka iskee jostan maan alle kaivamastaan tunnelista sinun kimppuusi. Nimenomaan niistä pitää välittää ja olla varuillaan sen on kokemus opettanut narsistin viidakkosodasta. Hyvä idea! Jos tosiaan pistäisi oikein kunnon synninpäästö-jehovat sinne asialle pitämään kunnon tulisen sielunmessun sille akalle oiskohan siitä apua? Pyytäisi niitä antamaan sille kunnon uima allas kasteen ja pitämään vaikka 10 min päätä pinnan alla että varmasti usko tulisi läsnä ja synnit huuhtoutuisi pois. - fgfdhfdhf
Anna vaan Jeesuksen kosketella itseäsi...
"Älä välitä hänen puuhasteluistaan... " et ole tainnut elää oikein kunnon narsistin kanssa, ne narsistin puuhastelut tulee läsnä vaikka kuinka olisit välittämättä. Narsisti on kuin vietkong-sissi joka iskee jostan maan alle kaivamastaan tunnelista sinun kimppuusi. Nimenomaan niistä pitää välittää ja olla varuillaan sen on kokemus opettanut narsistin viidakkosodasta. Hyvä idea! Jos tosiaan pistäisi oikein kunnon synninpäästö-jehovat sinne asialle pitämään kunnon tulisen sielunmessun sille akalle oiskohan siitä apua? Pyytäisi niitä antamaan sille kunnon uima allas kasteen ja pitämään vaikka 10 min päätä pinnan alla että varmasti usko tulisi läsnä ja synnit huuhtoutuisi pois.mul on sama tilanne isäni kanssa.
Äitini on kuollut, ja kyllä muakin risoo kun ajattelen miten isäni häntä kohteli koko elämänsä.
On tuossa äskeisen vastaajan jutussa jotain pointtia mielestäni, olen itse ainakin yrittänyt olla mahdollisimman vähän tekemisissä sen äijän kanssa.
Sisarukset olkoot jos haluavat (tosin tiedän että ei kukaan oikeasti tule sen kanssa toimeen... velvollisuudesta yrittävät, ovat kai jotenkin paksunahkaisempia kuin minä)
Itse olen todella herkkä ihminen ja olen oman terveyteni säästämiseksi yrittänyt repiä itseni irti (koska niin paha olo tulee hänen tapaamisestaan, että toipumiseen menee monta päivää). Mutta henkinen irrottautuminen on sitten eri juttu, en tiedä milloin olen niin vahva että pystyisin tapaamaan hänet aivan tyynenä, niin ettei kauhea olo valtaisi koko kehoani.
Ja onnekseni äijä on hieman jättänyt minua rauhaan... kai on huomannut että minua ei enää kiinnosta.
- Anonyymi
Älkää haukkukaa vanhempianne
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"1179554Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1686082Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1595397Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El305368Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään544315Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m873531Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta783499En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102941Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1222911Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä492822