KESÄHOTELLI / WINNOVA / METSÄOPISTO / ULVILAN KULLAA
Majoitusta 1.6. - 9.8. 2010
11,- €/yö /henkilö! (mielellään yli viikon jaksoissa…)
Mm. Pori Jazz 2010 ja esim. Yyterin rannat kutsuu....
9 yön Jazzpaketti vain 99,- €/henkilö!!! Myös asuntovaunupaikkoja. Uinti mahdollisuus!
Suomen edullisimpia majoituksia!
Tilaa on vielä 16-25.7.2010 Myymme ensisijaisesti 16pe-25su paikkoja, eli huom. 9 yön paketti todellakin vain 99,-€/henkilö!
Eli 9 yötä x 11,- = 99,- €/henkilö ilman petivaatteita ja siivousta.
(Petivaatteita rajallinen määrä, hintaan lisätään silloin 5,- €)
Meillä on vierekkäin 16 oppilasasuntoa, joissa on kussakin 4 kpl 2 hengen huoneita. Huoneistoissa yhteiset keittiö-, oleskelu-, wc- ja suihkutilat. Yhteisessä keittiössä mahdollisuus valmistaa itse ruokaa. Isommille ryhmille mahdollista varata ruokailu etukäteen sovittuna. Uintimahdollisuus. Jo hintojemme edullisuuden takia ja kulujen minimoimisen johdosta, luovutamme huoneita saapumisjärjestyksessä ja emme voi taata että koko ryhmä pääsee samaan "asuntosoluun" eli toisin sanoen asuntosolussa voi olla "toistakin ryhmää".
Laita varatessasi mukaan myös osoitteesi ja puhelinnumero, josta sinut myös tavoittaa...
http://www.winnova.fi/kesahotelli
Ps. Tarmo lähikauppa n. 2 km päässä ja Poriin suoraa tietä vain 25km!
Kesähotelli Porin lähellä...
Alihintaistako jo..?
1
620
Vastaukset 1
- Sopivasti...
http://www.winnova.fi/sivu.aspx?taso=4&id=330
99,-yö! / 480,- viikko!
Tunnelmaa, romantiikkaa, nostalgiaa etc. yllinkyllin.... sopuhintaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131427
- 49941
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r145740- 70676
- 67626
- 53607
- 59586
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118540Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e113512Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 5478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 52413
- 42410