Niin voiko joku kertoa miten debianilla voi tehdä semmosen palvelimen (ei julkinen) että sinne pääsee vain tämän langattoman verkon käyttäjät. Siis html/php palvelin. Olen siis aloittelija palvelimissa, koodata kyllä osaan jonkuverra phptä ja html. Ja sit jos sais sen tietokannan mil pystyy tehä esim jonkun kaupan. Ihan testimielessä aattelin tehä. Olen siis ALOITTELIJA niin saisiko mahdollisimman selkokielellä nämä. Ei mitään laita apache porttiin 200 ja vaiha sun dns johonki 5teen eli ihan alusta saakka miten kaikki tehdään ja asennetaan kiitos. Siis debian 5.0 käytös. Eli siis http://localhost/ sivulta pääsisi kaikki meiän verkon käyttäjät.
Debianista localhost verkko
palvelinaloittelija
3
438
Vastaukset
- tirlintii
Kirjoittelin pitkän tarinan ja pyyhin koko jutun. Nyt kirjan äärelle hetkeksi ja sitten katsot uudelleen. Jos nuo asiat osaat kysyä, niin olet joko trolli tai muuten vinksahtanut.
- palvelinaloittelija
En trolli enkä mikään muu, voiko joku järkevä auttaa tossa ongelmassa.
- nyt ensin
palvelinaloittelija kirjoitti:
En trolli enkä mikään muu, voiko joku järkevä auttaa tossa ongelmassa.
mitä localhost tarkoittaa. Jatketaan sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846855- 353661
- 443218
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402452Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282241- 2032162
- 1202153
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292069- 402052
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241758