Elikkä olen siis kohta wanhojen risteilylle menevä poika, olen ihan suhtkoht hyvännäköinen ja seurallinen mutta en ole vielä tähän päivään mennessä seurustellut, suudellut tai saatikka sitten ollut "hommissa". Mutta nyt kun kuuntelee joidenkin juttuja risteilyllä aiemmin olleilta, niin tulee sellainen käsitys että siellä naista ja pesääkin kuulemma tulee aika helposti.:D ELi onko asia näin oikeasti näin, että voisko mulla olla siellä pientä chänssiä? Ajattelen vain että siinä tapauksessa pitäs vissiin käydä nyt ennen reissua parturissa, ostaa siistejä kuteita ja sitten ehkä sitä kortonkiakin varata mukaan, kun tuntuu että tosi monet on siellä pillua saaneet.:D
Vastatkaa nopeesti, sillä risteily on vajaan parin viikon päästä.
Wanhojen risteily ja naiset:D
11
4682
Vastaukset
- .......
Ei vitussa tommosella huoranpenikalle, joka ei ole ennen edes suudellut ketään! Mieti nyt; siellä on kaikki tuntemasi ihmiset (ne, jotka menevät risteilylle), ja ehkä muita wanhoja toisista kouluista. Kukaan täysjärkinen -92 muija ei jakele tuntemattomalle paskiaiselle.
- pillumagneetti69fdhg
Kokeilemallahan se selviää:D Hyvällä itseluottamuksella pimppiä metsästämään vaan!
- asyar
kerrotha sitten miten kävi??
- fffffffffffffffff
tsäänssejä on, jos kerta olet hyvännäköinen ja juttu luistaa. Sieltä vain joku kanssapintaliitäjä iskemään, ice breakerina voit vaikka kertoa pikku kalle -vitsin. Sitten vain hyttiin ja hommiin...
tai sitten voit vain odottaa, että joku oikeasti kiinnostava tyttö sattuisi tiellesi. Mutta jos poikuuden menettäminen mahdollisimman nopeasti ja siitä kavereille kehuminen on etusijalla, niin anna mennä. Ei se sinusta yhtään vähemmän miestä tee, jos et saakaan laivalla.- Wanhapoika92
kerran pyydettiin, että tulen tänne kertomaan risteilyn jälkeen, että miten kävi, niin saamanne pitää.:D Mutta olisin halunnut enemmänkin kuulla kokemuksia risteilyllä mukana olleilta, että onko siellä juuri sellainen ilmapiiri, että kaikki sinkut etsivät kumppaniaan vimmatusti? Enkä mä nälttämättä edes mitään pillua oikeestaan haluiskaan vaan jos ihan vain jonkun kimman kanssa pääsisi juttuun ja iltaa viettämään.
- Fonectacaller
Jokin ei nyt täsmää
- Hgfder
Ikä._ 92 eli 25 ja lukiossa HAHAHAA
- katso.eteesi
Hgfder kirjoitti:
Ikä._ 92 eli 25 ja lukiossa HAHAHAA
Se oli 6 vuotta sitten 19!
- huubaaa
millos nämä risteilyt ovat? voisin lähteä huoltajaksi mielelläään
- Iskäpanesua
Oletko pelle vai vammainen ei siellä ketään pillua saa huorat jakelee ja homot ottaa järkevät eisekaannu en minä ainakaan halua että iskäsi saa tietää
Moii oisko tääl 3 yli 25 vuotiast miest tai naist, kiinnostunein lähtee nuorten risteilylle ruotsii 22.3.2017 TÄYSIN ILMAISEKSI!!! Jokaiselle huoltajalle tulee 10 alaikäistä huollettavaksi. JOS kiinnostuit laita viestii MAHD NOPEASTI tämän päivän aikana!!:) Sähöpostiin viestii [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33611654IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597926Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut922920Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982238Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1522168Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81636- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin531084Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782