MOI!!!
Onnistuin hajottamaan Humminbird 250DX syvyysanturin johdon. Hajosi vielä niin hyvästä paikasta kuin liittimestä.. Eli turha toivo yrttää edes korjata. Sattuuko kukaan tietämää mistä saisi ostettua uuden anturin ja mitäköhän sellanen maksaa...????
Humminbird 250DX anturi
7
4742
Vastaukset
- tietoa, mutta
mulla olisi myytävänä koko satsi hintaan 230 euroa.
Alta vuoden ikäinen. - olla
Sain kaverilta koko systeemin viime kesänä kun sillä sekoili luotain.
On minulla joutilaana.
Käyn varastossa päivän mittaan tsekkaamassa mikä malli se on.
Älä menetä vielä toivoasi. Laitan viestiä.- jukka
en menetä toivoa....:)
- olla
jukka kirjoitti:
en menetä toivoa....:)
Köh, köh.
Tämä malli on sellainen, kuin "100 M".
Ilmeisesti vanhempi ja huokeampi versio.
TodNäk sulla oli siinä nopeusnäyttö, mutta tässä ei ole. Toisaalta luotaimen jo rojuista löysin, mutta anturi vielä piilottelee...:-)))
- poliisi
Todennäköisesti varastettu kaiku!!Älkää vastatko mistä niitä antureita saa...Minulta viimevuonna varastettiin vastaavan kaikun,mutta anturi jäi...
- Heikki
Eikö Humminbirdiä myyvät liikkeet myy antureita erikseen? Entäs oletteko kysyneet maahantuojalta?
- Anonyymi
olin katsovinni että ruodolla oli myytävänä humminbird 250dx:in itse tarvitsisin pilkkianturin mut sillä hinnalla saisi melkein uuden humminbirdin joku malli oli 149e ja anturi oli 135e ja jossain toisessa kalaliikkeessä 119e 250dx anturi pilkkianturi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O402032Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot411767Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn611525Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1821447Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok681239Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81231Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19983Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?17943- 63934
Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee14865