MOI!!!
Onnistuin hajottamaan Humminbird 250DX syvyysanturin johdon. Hajosi vielä niin hyvästä paikasta kuin liittimestä.. Eli turha toivo yrttää edes korjata. Sattuuko kukaan tietämää mistä saisi ostettua uuden anturin ja mitäköhän sellanen maksaa...????
Humminbird 250DX anturi
7
4498
Vastaukset
- tietoa, mutta
mulla olisi myytävänä koko satsi hintaan 230 euroa.
Alta vuoden ikäinen. - olla
Sain kaverilta koko systeemin viime kesänä kun sillä sekoili luotain.
On minulla joutilaana.
Käyn varastossa päivän mittaan tsekkaamassa mikä malli se on.
Älä menetä vielä toivoasi. Laitan viestiä.- jukka
en menetä toivoa....:)
- olla
jukka kirjoitti:
en menetä toivoa....:)
Köh, köh.
Tämä malli on sellainen, kuin "100 M".
Ilmeisesti vanhempi ja huokeampi versio.
TodNäk sulla oli siinä nopeusnäyttö, mutta tässä ei ole. Toisaalta luotaimen jo rojuista löysin, mutta anturi vielä piilottelee...:-)))
- poliisi
Todennäköisesti varastettu kaiku!!Älkää vastatko mistä niitä antureita saa...Minulta viimevuonna varastettiin vastaavan kaikun,mutta anturi jäi...
- Heikki
Eikö Humminbirdiä myyvät liikkeet myy antureita erikseen? Entäs oletteko kysyneet maahantuojalta?
- Anonyymi
olin katsovinni että ruodolla oli myytävänä humminbird 250dx:in itse tarvitsisin pilkkianturin mut sillä hinnalla saisi melkein uuden humminbirdin joku malli oli 149e ja anturi oli 135e ja jossain toisessa kalaliikkeessä 119e 250dx anturi pilkkianturi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136