Ovatko vaakamiehet tällaisia?

hämillään...

Olen tapaillut 25- vuotiasta vaakamiestä muutaman kuukauden, itse olen kalat. Tämän lyhyen tapailumme aikana, minä olen useimmiten ollut se, joka ottaa ensin yhteyttä ja kyselee millon taas tavattais. Tosin en itsekään viitsi usein kysellä kuulumisia, kerta toinenkaan ei niin tee. Melkein joka kerta nähdessämme saan myös päättää mitä tekisimme, hänellä ei oikein tunnu olevan ehdotuksia. Kavereitaan hän näkee todella paljon ja heille kyllä riittää aikaa vaikka millä mitalla, välillä ei ole minulle aikaa, kun pitää olla kavereiden kanssa. Hän ei vielä ainakaan ole puhunut mitään tunteistaan tai muutenkaan mitään syvällisempiä, kun taas itse kalanaisena sitä kaipaisin. Ilmaisevatko vaakamiehet helposti tunteitaan? Kuitenkin tuntuu, että hän olisi kiinnostunut minusta, meillä on paljon läheisyyttä ja hän osaa olla hellä ja seksikin sujuu hyvin ja intohimoa löytyy. Erotessammekin hän aina sanoo että nähdään taas, selvästi hän haluaa olla tekemisissä kanssani, mutta en ymmärrä miksei sitten pidä yhteyttä ja itse tee aloitteita? Onko tämä tyypillistä vaakamiehille? Mietityttää myös, pitääkö vaakamiehille antaa paljon tilaa ja vapautta ja miten he suhtautuvat innokkaisiin ja aloitteita tekeviin naisiin? Mietin, että onkohan turha innokkuuteni ja pieni takertuminen voinut pilata koko jutun?

5

1792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihminen/kartta.

      Tiedät, että aurinkomerkki ei ole koko totuus. Itse deittaillessa olen huomannut lapsuuden kasvuolosuhteiden olevan horoskooppia merkityksellisempi asia. Erilaiset kasvu-/koti-/perheolosuhteet luovat suurimmat sopimattomuudet suhteen syntymiselle. Poikia yleensä kasvatetaan itsenäisiksi vapaiksi elämänhallintaansa. Astro-tv tulkitsi Vaaka-ihmisen hajoita ja hallitse sanoilla. Mars, Venus, Merkkuris, huone 4, 5, 7 voivat kertoa paljon. Huomioni kiinnittyy myös MC-merkkiin.

    • sarvis67

      Olet oikeassa, vaakamies on Passiivinen sortiltaan, ujokin ehkä ja varovainen. Hän ei lataa täysillä koskaan.Kun nainen pakittaa hän on sen verran aloitteellinen , että taas koukuttaa ja nainen saa kantaa vastuun. Käsittääkseni aika moni vaaka on miehissä vapaa ja vallaton, eivät tunne reviiriä sillälailla, kun on muissa merkeissä päättäväisiä miehiä ja omistushalu on mitätön. Paljon tilaa liikkua ja panostaa laskelmoivasti mitä kannattaa panostaa ja mitä hän itse saa asioista. Jos hän saa sinulta seksiä, voi kestää kauan ennenkuin hän haluaa sitoutua kunnolla...kaverit ja harrasteet sen sijaan kiinnostaa, koska kaverit ovat tarpeeksi viileässä suhteessa tähän merkkiin. Kalat on tunteellinen merkki ja mieliala vaihtuu, saatat kokea itsesi hylätyksi tämän veijarin kanssa...ellet ole jo rakastunut tähän vaikeaselkoiseen mieheen -pakene!

      • Nousu- ja kuu-merkit

        Tähän saakka olen pitänyt Vaaka-miestä naista rakastavana, mutta ei asia ole niin. Jotta aurinko-Vaaka ajattelullaan elävä sisältäisi myös tunteita olisi hänen Kuu-merkkinsä oltava joku vesimerkki, joka elää tunteillaan. Mikä vesimerkki on paras parisuhteessa, sitä en osaa sanoa. Kuu huoneessa 4 voisi olla miehellä sopiva asia naiselle, miehen tunteet kotona. Ihmetyttää, miksi Vaaka-mies koreilee hohtavilla puvuillaan, kauniilla vaatteilla ja miksi ylipäätään ulkomuoto/ulkokultaisuus on perustavaa laatua oleva tärkeys miehen elämässä, kun tunteet puuttuvat? Alikehittynyt tunne-elämä voisi olla vastaus ulkokultaisuuden tärkeyteen. Nousumerkki tulisi olla maa-merkki luonnetta tasapainottamaan. Vaaka-miehen arvoitus on ratkaistu : Ei tunteita.


      • -celia-78

        Olen seurustellut vaaka-miehen kanssa ja tunnen pari muuta tämän merkin miestä, olen neitsyt-nainen. Vaaka-miehet sopivat sellaiseen ilmavaan, tilaa antavaan henkevään ja miksei intohimiseenkin suhteeseen, mutta heiltä ei voi vaatia mitään. Kauhistuvat ihmisiä, jotka pyrkivät heitä jollain tapaa rajoittamaan, kontrolloimaan ym. Eli olen samaa mieltä kanssasi.

        Koin suhteeni antoisana, koska tykkään henkevistä miehistä - ja vaaka-mieshän on juuri tällainen! Mutta tulevaisuutta en oikein nähnyt suhteellemme. Se oli sellaista leijumista, vapaana arjen ongelmista. Itse olen sen verran vapauden kaipuinen ja tarvitsen omaa tilaa, että en minä ainakaan saisi mitään "järjestystä" aikaan suhteessa vaaka-mieheen. En sitten tiedä, minkä merkin edustaja olisi paras vaa'alle, mutta varmaan sellainen käytännöllinen ja ehkä vähän vaativakin luonne sopisi paremmin.


    • rrrreetta

      Kuulostaa tutulta.

      Itse olen tässsä tämmöset 1½ vuotta ollu ihastunu yhteen vaakamieheen. (olen skorppari, nousu kauris)

      Pilasin koko jutun olemalla päällekäyvä ja sitä rataa.
      Tajusin urpo liian myöhään ja sentään nyt ymmärsin jättää sen kokonaan rauhaan. Äh raukka.

      ;/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe