Matkatavaravakuutus?

tahtoo tietää

Reissuun lähtö parin vkon päästä, kannattaako ottaa jtn vakuutusta matkatavaroille? voiko kentältä sellaisen ottaa, ja jos, niin mistä?

7

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa ottaa vakuutus, se korvaa paremmin kuin lentoyhtiöt. Ehdottomasti kannattaa ottaa matkustajavakuutus, mikä korvaa sairastumiset ym.

      • lkölkö

        Matkatavaroiden arvo yleensä pieni, verrattuna et jos sairastuu tai joku tapaturma matkalla sattuu. Kunnon matkavakuutus kattaa kaiken.


      • arvotavarat
        lkölkö kirjoitti:

        Matkatavaroiden arvo yleensä pieni, verrattuna et jos sairastuu tai joku tapaturma matkalla sattuu. Kunnon matkavakuutus kattaa kaiken.

        Ja jos mukana on jotain arvokkaampaa, kuten kalliimpi kamera tai läppäri, näille kannattaa ottaa arvotavaravakuutus. Se ei kustanna kovinkaan paljoa tavallisen matkatavaravakuutuksen päälle.


      • Aina voimassa
        arvotavarat kirjoitti:

        Ja jos mukana on jotain arvokkaampaa, kuten kalliimpi kamera tai läppäri, näille kannattaa ottaa arvotavaravakuutus. Se ei kustanna kovinkaan paljoa tavallisen matkatavaravakuutuksen päälle.

        taas neuvotaan mutta kunnon matkavakuutus korvaa kaikki ja esim. nuo kalliit matkatavarat jne. J asamlla myös esim. kotiinkuljetuksen jos sattuu sairastumaan jne. matkalla.
        Yksinkertaista...ilmeisesti liiankin?


      • lisää..
        Aina voimassa kirjoitti:

        taas neuvotaan mutta kunnon matkavakuutus korvaa kaikki ja esim. nuo kalliit matkatavarat jne. J asamlla myös esim. kotiinkuljetuksen jos sattuu sairastumaan jne. matkalla.
        Yksinkertaista...ilmeisesti liiankin?

        Ja jos sinulla on ihan tavallinen kotivakuutus 8irtaimistolle) se voipi ihan hyvin korvata ne matkatavaratkin. Jos nyt niillä rievuilla niin on väliä.

        Et siis tarvitse matkalle kuin sen henkilövakuutuksen, jos pelkäät siellä sattuvan jotain. Harvoin sattuu (todella harvoin...), mutta jos henkihieverissä joudutaan kuskaamaan kotimaahan ambulanssikoneella on lasku aika muhkea.


      • Matkavakuutus
        lisää.. kirjoitti:

        Ja jos sinulla on ihan tavallinen kotivakuutus 8irtaimistolle) se voipi ihan hyvin korvata ne matkatavaratkin. Jos nyt niillä rievuilla niin on väliä.

        Et siis tarvitse matkalle kuin sen henkilövakuutuksen, jos pelkäät siellä sattuvan jotain. Harvoin sattuu (todella harvoin...), mutta jos henkihieverissä joudutaan kuskaamaan kotimaahan ambulanssikoneella on lasku aika muhkea.

        kerran että kunnon kotivakuutuksessa on jo sekä henkilö- että tavaravakuutus. Ei siis erikseen ja mikä parasta on voimassa 24 h joka vuoden päivänä.


      • Anonyymi

        Tarviitko lääkärintodistuksen ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe