Moikka. Olen kohta 23 vuotias tyttö ja asunut täällä Helsingissä jo aika pitkään. En ole mitään kunnon ystäviä saanut, kaikki on tuntunut jäävän yhden päivän tuttavuuksiksi tai facebook kavereiksi. Olisi kiva saada tyttökavereita joiden kanssa voi shoppailla, matkustella, viettää tyttöjeniltaa ja kaikkea mahdollista. Ei siis mitään bileseuraa ainoastaan.
Jos olet samassa tilanteessa niin ota yhteyttä! Sähköpostiosoitteeni on [email protected]
- Karoliina
Oikeita ystäviä helsingistä
kaipaan..
2
854
Vastaukset
- käyhkäyh
Sukupuolirasismia :(
- kaveria_vailla
Moikka!
Yritin lähettää sulle Karoliina sähköpostia, mutta jostain syystä viesti ei tuntunut lähtevän.. :/ Voimpa yrittää vielä uudelleen, mutta ajattelin nyt tätäkin kautta kysellä josko viestisi on tuottanut tulosta ja oletko löytänyt uusia kavereita? Itse olen 26v. vasta Helsinkiin muuttanut tyttö ja samassa tilanteessa kuin sinäkin.. (vaikka olenkin vasta uusi asukas, toisin kuin sinä.) Minullekin kelpaisi lenkki-, leffa- yms. kahviseura, ei tosiaan pelkästään mitään yökerhomeininkiä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501637
- 621592
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101158- 60961
- 49934
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118627Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556