Olen

muuttamassa

muuttamassa sinne Varkauteen, aluksi etsiskelen vuokra-asuntoa. Mistäpäin Varkautta kannattaisi vuokrata ja mitä alueita kannattaa välttää ?

16

546

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riippuu

ihan siitä haluatko asua rauhallisesti ja pitääkö olla palvelut lähellä?

• tp

alueelta max 5 km.

• KT

Kuoppakankaan kerrostalot ovat lähellä kaikkea.
      Ihan keskustastakin löytyy asuntoja ja rauhallistase on keskustasskin ainakin klo 17 jälkeen.

• Käpykankaalla ainaskin halvat vuokrat ja asuntoja löytyy yksiöstä-kolmioon, eikä mikää mahoton matka kauppoihin. Yleinen harhaluulo tosin on, että ois jotenkin villimpää aluetta (osa ihmisistä jämähtänyt 90-luvun alulle). Toki jossain saattaa asua hämärääkin porukkaa mutta samallalailla sitä paskaa on muuallakin. Joutenlahti taasen ois suht hyvällä paikalla myös, suht rauhallista sieläkin ja keskusta vielä lähempänä. Viimesenä voisin suositella kauppakatu aluetta, kämpät tosin ei oo loisteliampia. Oikeastaan ainut joita suosittelisin välttelemään on savontie ja päiviönsaari, ensinnäkin jo senkin takia ettei tarvii tehtaan 'tuoksuja' haistella ja savontie on vaan savontie!

• Ruben Oscar

Savontiellä on kaikki palvelut lähellä. Asunnot edullisia. Seutu rauhallista. Joittenkin nousukkaiden levittämä mustamaalaus on käsittämätöntä. Taulumäellä haisee enemmän kuin Savontiellä. Olisko kateutta kun tehtaitten johtohenkilöt asuvat Kommilassa

• pois sieltä!

Asuin vähän aikaa Käpykankaalla ja liikuin myös Joutenlahdessa. Ei mennyt päivääkään etteikö joku pultsari yrittänyt tunkea lähelleni. Jos ei pultsari niin mopopojat yrittivät ajaa päälle jalkakäytävällä. Onneksi minulla oli iso koira, joka vähän näytti hampaitaan pultsareille. Mopopoikien päällekin yritti hyökätä, joku taisi meinata kaatuakin. Mainittakoon, että niillä jalankulku/pyöräteillä ei saanut ajaa mopolla. Nyt asun pääkaupunkiseudulla, eikä vielä tähän mennessä ole näkynyt yhtään pultsaria. En asu ihan keskustassa. Myös mopopojat ajavat kadulla, eivät jalkakäytävällä. Joten kyllä sanoisin, että Varkaus on pelottava paikka asua. Säälin asukkaita, joilla on lapsia. Älkää nukuttako vauvojanne ulkona pihalla!

• tarkka nenä
        Ruben Oscar kirjoitti:

Savontiellä on kaikki palvelut lähellä. Asunnot edullisia. Seutu rauhallista. Joittenkin nousukkaiden levittämä mustamaalaus on käsittämätöntä. Taulumäellä haisee enemmän kuin Savontiellä. Olisko kateutta kun tehtaitten johtohenkilöt asuvat Kommilassa

mitänhän palveluja siellä savontiellä on ei oikein mitään ja se haju haisee aina........

• 5
        tarkka nenä kirjoitti:

mitänhän palveluja siellä savontiellä on ei oikein mitään ja se haju haisee aina........

Pesula, pari päivittäistavarakauppaa, hevostarvikeliike, kukkakauppa, pari kahvilaa, apteekki, posti/ekotori, ravintola, R-kioski, pari grilliä, fysikaalinen hoitolaitos, monta parturi-kampaamoa, sairaala, terveyskeskus, hammashoitola, uimaranta...
        Hajuhaittaa ei ole yhtään sen useammin kuin missään muussakaan paikassa tässä kylässä :)

• 13

Vältät vaan kaupungin vuokra-asuntoja niin voit asua Varkaudessa missä vaan ja on rauhallista.

• Neiti Holmes

Itse asun Joutenlahdessa kaupungin vuokra-asunnossa ja saa kyllä rauhallisempaa paikkaa hakea. Joo, välillä tulee kauppamatkalla "pultsari" tai kaksi vastaan, mutta tämä on Varkaus, missä täällä ei tulisi?

Tätä ennen asuin Kuoppakankaalla yksityiseltä vuokraamassa asunnossa ja se oli suorastaan yhtä helvettiä. Asuin Juicen Pubin lähellä ja jatkuvasti kuului kännisten ihmisten riehumista ja naapurissakin asui alkoholiin päin menevä aikamies, joka toisinaan tuli meille sisälle asti kyselemään josko hänelle löytyisi olutta. Sen lisäksi naapurissa asui romaaneja ja vaikkei muuten ole mitään heitä vastaan, oli heidän alle 10-vuotias tyttö sellanen kauhukakara että kävi jatkuvasti soittelemassa ovikelloa ja lähti karkuun, heitteli parvekkeelle oksia/kiviä/multaa ja mitä milloinkin sattui löytämään. Vanhemmat eivät tehneet asialle mitään vaikka ystävällisesti yritti huomauttaa asiasta.

Mutta ehkä mulle on vaan sattunut ne kaikkein hulluimmat naapurit.

• ottaminen

Varkaudessa on lähes 25.000 mielipidettä että mikä paikka on paras asua ja kellä on parhaat naapurit !

Monella on vain sattuneet sellaiset naapurit jotka eivät ole välttämättä kypsiä asumaan kerrostaloissa ja siten heidän pitäisi asua yksin ja kaukana muista - varmaa # A # B tiedät että mitä väkeä tarkoitan ?

Siis monelle muiden huomioon ottaminen on ihan jotakin käsittämätöntä " small talkkia " jne jne...
      ja se ei tunnu oikein välillä onnistuvan...

• saakaswili

Könönpelto on paras paikka............

• Lentävänniemi
        saakaswili kirjoitti:

Mutta missä sinä taas asut ?

• hyvät naurut sulle..
        Lentävänniemi kirjoitti:

Mutta missä sinä taas asut ?

eipä sen enempää

• Alivaltio Ministeri
        saakaswili kirjoitti:

Könönpelto = varkauden spukela & köyhien asuinalue.

• Anonyymi

jauhelihakeitto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5826
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      3009
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      159
      2681
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2479
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82