mulla on niin

uhjki

paha olla,vaikka olen lomalla. aatelkaa. yksi nuori ihminen on kohta töissä minun lempipaikassani, ja kihisen kateudesta täällä kotonani. se menee iltapäivällä töihin ja pomo vetäisi minulta maton jalkojeni alta, enkä nyt oikein tiedä mitä tekisin. en pääse irti tästä ajatuksesta että se ämmä pöristelee sinne aivan muutaman tunnin kuluttua, ja kun minä halusin sen työpaikan, miksi helvetti minulle käy aina näin. ?? oikeasti tämä on jo tosi mones kerta enkä tiedä miten selviän tästä yli. miten pääsen, kohta se ämmä astelee iloisena voitosta työpaikalle. kamala vapaapäivän aaamu minulle iski kyllä niin harmaana. no, kaitpa ajan kanssa tästäkin voi selvitä, niin.. maassa olen niin löivät minua . tämä oli kuin pommin isku keskelle kasvoja. pomo, 1 työkaveri ja esimies, kaikki vetäisivät kunnolla maton jalkojeni alta. vetäisivät ihan oikeesti maton jalkojeni alta. minun piti saada se työpaikka, ei sinun, helvetti minkä mulle teitte. löitte minut kunnolla maanrakoon, oikein porukalla. voihan ......kohtase on sielä minun paikalla . minä tasoitin sinulle tien sinne ja näin paska tempun teit minulle senkin ....olit niin törkeä minulle. miten saatoit, luulin ,että me olimme ystäviä. erehdyin itsekkyytesi suhteen. olitkon niin itsekäs, etkä varsinkaan minun ystäväni. kuinka saatoin olla niin tyhmä että en nähnyt lävitsesi? kusetit minua oikein olan takaa. kusetit todella, onkonyt hyvä mieli sinulla ? onko hyvä mieli kun sait nujerrettua minut ? onko hyvä mieli ? vastaisit minulle jotain ? huomennahan nähdään taas. vitun vittu, miten tässä saattoi näin käydä, en tajua. olit ovela kuin mikäkin. mitenköhän kusetat muita työtovereita ? tommonen kiipijä nyt on talossa. ajatelkaa, tollanen kiipijä nyt on talossa paraikaa. voihan vitun vittu, miten saatoitte erehtyä tästä ihmisestä, miten, katselkaapas peiliin, porukat kun se ämmä kusee teitä kohta silmään, minulle se s en teki jo. ärsyttävä lehmä.

0

686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
        Ikävä
        73
        1147
      2. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
        Ikävä
        69
        1108
      3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        Ikävä
        66
        906
      4. 95
        849
      5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
        Ikävä
        49
        737
      6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
        Kotimaiset julkkisjuorut
        242
        721
      7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
        Ikävä
        72
        639
      8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
        Ikävä
        51
        627
      9. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
        Ikävä
        24
        616
      10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
        Ikävä
        40