paha olla,vaikka olen lomalla. aatelkaa. yksi nuori ihminen on kohta töissä minun lempipaikassani, ja kihisen kateudesta täällä kotonani. se menee iltapäivällä töihin ja pomo vetäisi minulta maton jalkojeni alta, enkä nyt oikein tiedä mitä tekisin. en pääse irti tästä ajatuksesta että se ämmä pöristelee sinne aivan muutaman tunnin kuluttua, ja kun minä halusin sen työpaikan, miksi helvetti minulle käy aina näin. ?? oikeasti tämä on jo tosi mones kerta enkä tiedä miten selviän tästä yli. miten pääsen, kohta se ämmä astelee iloisena voitosta työpaikalle. kamala vapaapäivän aaamu minulle iski kyllä niin harmaana. no, kaitpa ajan kanssa tästäkin voi selvitä, niin.. maassa olen niin löivät minua . tämä oli kuin pommin isku keskelle kasvoja. pomo, 1 työkaveri ja esimies, kaikki vetäisivät kunnolla maton jalkojeni alta. vetäisivät ihan oikeesti maton jalkojeni alta. minun piti saada se työpaikka, ei sinun, helvetti minkä mulle teitte. löitte minut kunnolla maanrakoon, oikein porukalla. voihan ......kohtase on sielä minun paikalla . minä tasoitin sinulle tien sinne ja näin paska tempun teit minulle senkin ....olit niin törkeä minulle. miten saatoit, luulin ,että me olimme ystäviä. erehdyin itsekkyytesi suhteen. olitkon niin itsekäs, etkä varsinkaan minun ystäväni. kuinka saatoin olla niin tyhmä että en nähnyt lävitsesi? kusetit minua oikein olan takaa. kusetit todella, onkonyt hyvä mieli sinulla ? onko hyvä mieli kun sait nujerrettua minut ? onko hyvä mieli ? vastaisit minulle jotain ? huomennahan nähdään taas. vitun vittu, miten tässä saattoi näin käydä, en tajua. olit ovela kuin mikäkin. mitenköhän kusetat muita työtovereita ? tommonen kiipijä nyt on talossa. ajatelkaa, tollanen kiipijä nyt on talossa paraikaa. voihan vitun vittu, miten saatoitte erehtyä tästä ihmisestä, miten, katselkaapas peiliin, porukat kun se ämmä kusee teitä kohta silmään, minulle se s en teki jo. ärsyttävä lehmä.
mulla on niin
uhjki
0
499
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen715545Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2724857Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk393168Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552994Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1032630Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52092Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3362052Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik651771Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21546