mulla on niin

uhjki

paha olla,vaikka olen lomalla. aatelkaa. yksi nuori ihminen on kohta töissä minun lempipaikassani, ja kihisen kateudesta täällä kotonani. se menee iltapäivällä töihin ja pomo vetäisi minulta maton jalkojeni alta, enkä nyt oikein tiedä mitä tekisin. en pääse irti tästä ajatuksesta että se ämmä pöristelee sinne aivan muutaman tunnin kuluttua, ja kun minä halusin sen työpaikan, miksi helvetti minulle käy aina näin. ?? oikeasti tämä on jo tosi mones kerta enkä tiedä miten selviän tästä yli. miten pääsen, kohta se ämmä astelee iloisena voitosta työpaikalle. kamala vapaapäivän aaamu minulle iski kyllä niin harmaana. no, kaitpa ajan kanssa tästäkin voi selvitä, niin.. maassa olen niin löivät minua . tämä oli kuin pommin isku keskelle kasvoja. pomo, 1 työkaveri ja esimies, kaikki vetäisivät kunnolla maton jalkojeni alta. vetäisivät ihan oikeesti maton jalkojeni alta. minun piti saada se työpaikka, ei sinun, helvetti minkä mulle teitte. löitte minut kunnolla maanrakoon, oikein porukalla. voihan ......kohtase on sielä minun paikalla . minä tasoitin sinulle tien sinne ja näin paska tempun teit minulle senkin ....olit niin törkeä minulle. miten saatoit, luulin ,että me olimme ystäviä. erehdyin itsekkyytesi suhteen. olitkon niin itsekäs, etkä varsinkaan minun ystäväni. kuinka saatoin olla niin tyhmä että en nähnyt lävitsesi? kusetit minua oikein olan takaa. kusetit todella, onkonyt hyvä mieli sinulla ? onko hyvä mieli kun sait nujerrettua minut ? onko hyvä mieli ? vastaisit minulle jotain ? huomennahan nähdään taas. vitun vittu, miten tässä saattoi näin käydä, en tajua. olit ovela kuin mikäkin. mitenköhän kusetat muita työtovereita ? tommonen kiipijä nyt on talossa. ajatelkaa, tollanen kiipijä nyt on talossa paraikaa. voihan vitun vittu, miten saatoitte erehtyä tästä ihmisestä, miten, katselkaapas peiliin, porukat kun se ämmä kusee teitä kohta silmään, minulle se s en teki jo. ärsyttävä lehmä.

0

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
        Lapua
        125
        4544
      2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
        Maailman menoa
        69
        3274
      3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
        Maailman menoa
        104
        3154
      4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
        Maailman menoa
        39
        2601
      5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
        Maailman menoa
        28
        2302
      6. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
        Ikävä
        107
        1553
      7. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
        Ikävä
        49
        1106
      8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
        Maailman menoa
        327
        1062
      9. 49
        842
      10. Mitä luulet mies

Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin
        Ikävä
        55
        671
      Aihe