Tarvii teittin asiantuntemusta ongelmaani tietsikassa.
Koneen (XP..) avausta ei saa normaalisti tehtyä. Ei tottele nuolen osoitinta hiirellä. Pitää painaa nuoli näppäintä ylös ja sitten vaihtonäppäin ja kone avautuu. Seuraavaksi pitää painaa ctrl/esc näppäimiä jotta saa aktivoitua sivuvalintoja. Eli, kun työskentelen, niin lähes joka tehtävän välissä pitää painaa ctrl/esc näppäimiä että saa aktivoitua uuden tehtävän. Tuo on vaikeeta ja hidasta. Sitten lisähavaintona on että nuolta usein seuraa erittäin pieni suorakaiteen muotoinen laatikko, kolme milliä*kaksi milliä kanttiinsa. Muuten kone ei ole liioin sen hitaampi kuin ennemminkään.
Olisin kiitollinen jos joku avittaisi mitä minun tulisi seuraavaksi tehdä ongelman poistamiseksi.
Oppi ja ikä kaikki.
Toimii KÄYNNISTÄ valikon kautta.
vika
2
280
Vastaukset
- palautuspiste
ja palauta rakkine toimivaan tilaan.
- vika
Kun vaihdoin uuteen hiiren Logitech M500, niin vika silloin ilmeni. Nyt olen kokeillut tavallisia pallohiiriä ja kone toimii taas moitteettomasti. Kiitos sinulle vinkistä kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195