Naisille kysymys: millainen miehen vartalo saa sinut kiihottumaan? Onko joku tietty vartalon osa jota tykkäät katsella? Vai onko se pelkästään kulli joka saa kiihottumaan? Siis kun siitä visuaalisuudesta puhutaan...
Kiihottaako vartalo?
14
1217
Vastaukset
- nainen 40 v.
olen aivan heikkona miehen miehisiin käsivarsiin, varsinkin autoa ajavan miehen käsivarret ovat tavattoman kiihottavat. Ja mies, jolla on työhaalarit päällä ja tekee jotain korjaushommia, saa minut jo aivan villiksi.
- kesää odotellessa..
Silmät (hymy, joka saa käymään kuumana), käsivarret (esim. ruskettuneet käsivarret kesällä, ei nyt kuitenkaan ihan semmoset kukkakeppi-malliset), perse (kiinteä), kulli (varsinkin iso terska).. Ja toki jos miehellä sattuu olemaan lihaksiks vartalo, esim. olkapäät, vatsa, reidet, niin siinä saa silmiään sitten niin millään irti..
- ,,,,
Hämärää kyllä ja ihan umpihetero olen ja rakastan miehiä.. Mutta mulla se kulli itessään on ihan kiihottavuuslistan puolivälissä jos siinäkään.. :D Loppupäässä!
Enemmän kiihottaa nuo aiemmin mainitut vahvat käsivarret ja suuret kourat, leveät hartiat ja sellanen kärkikolmion mallinen selkä. uuh :D
Ja oma mies nyt sattuu olemaan aika.. hmm.. karvainen köriläs, ihan mielelläni katselen häntä kun ei ole silonen ku vauvan pylly kaikkine parransänkineen ja rintakarvoineen, ja etenkin kun tiedän että on ihan eläin sängyssä! Eli harteikas, pitkä mies puree tähän tyttöön :D - ****'
,,,, kirjoitti:
Hämärää kyllä ja ihan umpihetero olen ja rakastan miehiä.. Mutta mulla se kulli itessään on ihan kiihottavuuslistan puolivälissä jos siinäkään.. :D Loppupäässä!
Enemmän kiihottaa nuo aiemmin mainitut vahvat käsivarret ja suuret kourat, leveät hartiat ja sellanen kärkikolmion mallinen selkä. uuh :D
Ja oma mies nyt sattuu olemaan aika.. hmm.. karvainen köriläs, ihan mielelläni katselen häntä kun ei ole silonen ku vauvan pylly kaikkine parransänkineen ja rintakarvoineen, ja etenkin kun tiedän että on ihan eläin sängyssä! Eli harteikas, pitkä mies puree tähän tyttöön :DJos mies on hyvä sormistaan niin aina ekasta kerrasta lähtien rupee heti kiihottumaan kun niitä sormia katsoo ja muistaa, mitä ne pystyvät sulle tekemään. Ja sit mies jolla on farkut jalassa mut ei paitaa (siis sellaiset ylhäältä istuvat farkut, ei niitä jotka roikkuu puolessa välissä persettä) niin se kun se lantio katoaa sinne farkkuihin, on musta jotenkin tosi kiihottavaa. Sellasta miestä voisin kattella vaikka koko päivän.
- n26.
****' kirjoitti:
Jos mies on hyvä sormistaan niin aina ekasta kerrasta lähtien rupee heti kiihottumaan kun niitä sormia katsoo ja muistaa, mitä ne pystyvät sulle tekemään. Ja sit mies jolla on farkut jalassa mut ei paitaa (siis sellaiset ylhäältä istuvat farkut, ei niitä jotka roikkuu puolessa välissä persettä) niin se kun se lantio katoaa sinne farkkuihin, on musta jotenkin tosi kiihottavaa. Sellasta miestä voisin kattella vaikka koko päivän.
Minäkään en ymmärrä miten se penis nyt olisi jotenkin erityisen kivaa katseltavaa... Ei oikeestaan juuri ollenkaan kiihottava, lähinnä sen jäykistymiessä vain se kiihottaa että mies haluaa.
Mutta omalle silmälle miellyttäviä ovat käsivarret, rintakehä, leveä rintakehä/hartiat. Ja se hieman karkea poski omalla kaulalla... - hei-.-
n26. kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä miten se penis nyt olisi jotenkin erityisen kivaa katseltavaa... Ei oikeestaan juuri ollenkaan kiihottava, lähinnä sen jäykistymiessä vain se kiihottaa että mies haluaa.
Mutta omalle silmälle miellyttäviä ovat käsivarret, rintakehä, leveä rintakehä/hartiat. Ja se hieman karkea poski omalla kaulalla...Hartiat..leveähköt saa olla..ja selkä, yläpäästä leveä ja kaveten lantiolle päin..on todella kiihottava..samoin kapehko lantio ja peppukin, jossa saa olla sopivasti jotain mistä ottaa kiinni mutta kuitenkin suhteessa muuhun kroppaan sopivan pieni ja timmi... Itseäni kiihottaa myös jos on vähän mahaa miehellä, se on mielestäni miehekäs..vähän vatsakumpua ja pehmeyttä muttei kuitenkaan ihan älytöntä omenamahaa tai löysää makkaraa..
- 1243
hei-.- kirjoitti:
Hartiat..leveähköt saa olla..ja selkä, yläpäästä leveä ja kaveten lantiolle päin..on todella kiihottava..samoin kapehko lantio ja peppukin, jossa saa olla sopivasti jotain mistä ottaa kiinni mutta kuitenkin suhteessa muuhun kroppaan sopivan pieni ja timmi... Itseäni kiihottaa myös jos on vähän mahaa miehellä, se on mielestäni miehekäs..vähän vatsakumpua ja pehmeyttä muttei kuitenkaan ihan älytöntä omenamahaa tai löysää makkaraa..
Käsivarret, hartiat ja rintakehä.
- Oih
hei-.- kirjoitti:
Hartiat..leveähköt saa olla..ja selkä, yläpäästä leveä ja kaveten lantiolle päin..on todella kiihottava..samoin kapehko lantio ja peppukin, jossa saa olla sopivasti jotain mistä ottaa kiinni mutta kuitenkin suhteessa muuhun kroppaan sopivan pieni ja timmi... Itseäni kiihottaa myös jos on vähän mahaa miehellä, se on mielestäni miehekäs..vähän vatsakumpua ja pehmeyttä muttei kuitenkaan ihan älytöntä omenamahaa tai löysää makkaraa..
Näpit irti =D.
Sopivan lihaksikas yläkroppa,ei mikään bodarivartalo kuitenkaan. Vähän parransänkeä. Ei mikään "apinamies",karvoja saa olla mutta minua ei innosta mies joka on kuin karvalankamatto sekä etu- että takapuolelta! hiukset,joita saa haroa sormilla seksin aikana(ei siis kalju). Näppärä mies sormistaan...
Ja seksin yhteydessä tietysti sopivan kokoinen penis.- Heididivina
Ei muna oo mitenkään kiihottavan näköinen, seksin tuiskeessa sitä on tietenkin kiva hyväillä niin käsin kuin suullakin, mutta itsessään se ei ole se juttu (Tämä tiedoks myös miehille, jotka lähettää munankuvia naisille...)
Mulle miehen pituus on turn-on, se että mies on yli 190-senttinen. Olen itsekin aika pitkä. Miehekkäät hartiat, leveät, kaunismuotoiset kädet. Käsivarret ja sitten sellaiset reidet, että kun niiden väliin livauttaa käden, tekee tiukkaa :) Pyöreät, vahvat reidet. - nainen, 25
Heididivina kirjoitti:
Ei muna oo mitenkään kiihottavan näköinen, seksin tuiskeessa sitä on tietenkin kiva hyväillä niin käsin kuin suullakin, mutta itsessään se ei ole se juttu (Tämä tiedoks myös miehille, jotka lähettää munankuvia naisille...)
Mulle miehen pituus on turn-on, se että mies on yli 190-senttinen. Olen itsekin aika pitkä. Miehekkäät hartiat, leveät, kaunismuotoiset kädet. Käsivarret ja sitten sellaiset reidet, että kun niiden väliin livauttaa käden, tekee tiukkaa :) Pyöreät, vahvat reidet.Jaah, no edelliset kirjoittajat tykkäsivät, ettei kulli olisi kovinkan kiihottavan näköinen.. Minusta se taas nimenomaan erittäin kiihottava osa miestä. Varsinkin jos kulliss on iso erottuva terska, nam :)
- aina ajatellut
enemmän miehen hiusten kuin kullin pituutta ja paksuutta:D Mikään ei tee yhtä villiksi kuin hyvin hoidetut, pitkät ja vahvat hiukset, niissä on jotain mahtavan alkukantaista ja voimakasta. En sano sillä, etteikö muullakin rungolla olisi merkitystä, mutta tämä on ihan must-juttu, jos ihanteesta puhutaan.
- Nainen26v
Minua kiihottaa monenlaiset miesvartalot. Ei tosiaankaan tarvitse olla mikään lihaskimpale - saa toki olla, mutta mies joka on normaalipainoinen tai jopa hieman normaalipainon yli on kiihottava. Laihat miehet eivät ole koskaan kiinnostaneet seksuaalisesti. Tykkään katsella kaikkea miehessä, mutta toki penis on mielenkiintoinen. Mielenkiintoisen siitä tekee esim. se että itselläni ei sitä ole. Miehen pituudesta sen verran että yli 175 senttiset miehet kiinnostavia.
- wirtsu
..Kun mun täydellisellä huippumalli-miehellä on!!! Näin paljon nainen ei osaa edes unelmoida!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678