Turun Neva Tours

Epälutettava toimsto

Tilasin ja maksoin matkan pääsiäiseksi 0.2.-05.4.2010 Pietariin matkatoimisto Turun Neva Toursilta.
Meillä oli aikomus juhlia Pietarissa 03.04.2010 myös naisystäväni syntymäpaivää.

Turin Neva Toursin aikataulun mukaan matkatoimiston charter bussin piti lähteä Karhulan
Lija-autoasemalta perjantaina 02.04.2010 klo 9.00 aamulla.

Koska paikallisbussia Kotkasta Karhulaan ei tullut, otin taksin tuona kyseisenä aamuna
02.04.2010 varttia vaille yhdeksän.

Matka taksilla Kotkasta Hovinsaarelta Karhulan linja-autoasemalle kesti 10 minuuttia, ja olin
Karhulan linja-autoasemalla tasan viisi minuuttia vaille yhdeksän ELI SIIS AJOISSA.

Kun mitään matkatoimisto Neva Toursin charter bussia ei tullut, odotettuani puolitoista tuntia
lähdin paikallisbussilla pettyneenä takaisin Karhulasta Kotkaan.

TÖRKEYDEN HUIPPU ON, kun sitten matkatoimisto Turun neva Toursin omistaja soitaa minulle ja valehtelee päin naamaa, että matkatoiston bussi oli Karhulan linja-autoasemalla, ja että se lähti Karhulan linja-autoasemalta kohti Pietaria kaksi munuuttia vaille yhdeksän.

Tämä ei todellakaan pidä paikkaansa.

Ajattelin myös miksi ei tasan yhdeksältä, kuten piti.

Minut Kotkasta Karhulaan kuljettanut taksimies voi todistaa, että oli Karhulan linja-.autoasemalla
tasan viisi minuuttia vaille yhdelsän SIIS AJOISSA, eikä mitään Neva Toursin bussia tullut.

Myös Karhulan linja-autoaseman vieressä olevan taksiaseman ikkunasta seuranneet taksikuskit voivat todistaa, että kahta minuuttia vaille yhdeksän kyseisenä aamuna mitään matkatoimsto Neva Toursin charter bussia ei Karhulan linja-autoasemlta lähtenyt.

Että se siitä Pietarin matkasta ja se myös niistä syntymäpäivistä.

Vaadin tietenkin rahani takaisin, enkä koskaan enää ikinä yhtä ainuttakaan matkaa näin epäluotettavalta
matkan järjestäjältä osta.

Jatkossa teen Venäjälle vain omatomimatkoja ja vuosi viisuminikin ostan muualta.

Olen todella pettynyt, sillä huolimaton matkatoimisto Turun Neva Tuors pilasi paitsi minun pääsiäiseni, myös naisystäväni syntymäpaivät.

Ja tämän jälkeen teen Venäjälle pelkästään omatoimimatkoja ja vuosibviisuminikin ostan muualta.

Taisi Raimolta karata mopo käsistä.