Turun Neva Tours

Epälutettava toimsto

Tilasin ja maksoin matkan pääsiäiseksi 0.2.-05.4.2010 Pietariin matkatoimisto Turun Neva Toursilta.
Meillä oli aikomus juhlia Pietarissa 03.04.2010 myös naisystäväni syntymäpaivää.

Turin Neva Toursin aikataulun mukaan matkatoimiston charter bussin piti lähteä Karhulan
Lija-autoasemalta perjantaina 02.04.2010 klo 9.00 aamulla.

Koska paikallisbussia Kotkasta Karhulaan ei tullut, otin taksin tuona kyseisenä aamuna
02.04.2010 varttia vaille yhdeksän.

Matka taksilla Kotkasta Hovinsaarelta Karhulan linja-autoasemalle kesti 10 minuuttia, ja olin
Karhulan linja-autoasemalla tasan viisi minuuttia vaille yhdeksän ELI SIIS AJOISSA.

Kun mitään matkatoimisto Neva Toursin charter bussia ei tullut, odotettuani puolitoista tuntia
lähdin paikallisbussilla pettyneenä takaisin Karhulasta Kotkaan.

TÖRKEYDEN HUIPPU ON, kun sitten matkatoimisto Turun neva Toursin omistaja soitaa minulle ja valehtelee päin naamaa, että matkatoiston bussi oli Karhulan linja-autoasemalla, ja että se lähti Karhulan linja-autoasemalta kohti Pietaria kaksi munuuttia vaille yhdeksän.

Tämä ei todellakaan pidä paikkaansa.

Ajattelin myös miksi ei tasan yhdeksältä, kuten piti.

Minut Kotkasta Karhulaan kuljettanut taksimies voi todistaa, että oli Karhulan linja-.autoasemalla
tasan viisi minuuttia vaille yhdelsän SIIS AJOISSA, eikä mitään Neva Toursin bussia tullut.

Myös Karhulan linja-autoaseman vieressä olevan taksiaseman ikkunasta seuranneet taksikuskit voivat todistaa, että kahta minuuttia vaille yhdeksän kyseisenä aamuna mitään matkatoimsto Neva Toursin charter bussia ei Karhulan linja-autoasemlta lähtenyt.

Että se siitä Pietarin matkasta ja se myös niistä syntymäpäivistä.

Vaadin tietenkin rahani takaisin, enkä koskaan enää ikinä yhtä ainuttakaan matkaa näin epäluotettavalta
matkan järjestäjältä osta.

Jatkossa teen Venäjälle vain omatomimatkoja ja vuosi viisuminikin ostan muualta.

Olen todella pettynyt, sillä huolimaton matkatoimisto Turun Neva Tuors pilasi paitsi minun pääsiäiseni, myös naisystäväni syntymäpaivät.

Ja tämän jälkeen teen Venäjälle pelkästään omatoimimatkoja ja vuosibviisuminikin ostan muualta.

Taisi Raimolta karata mopo käsistä.

8

5307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sattuuhan sitä

      Nyt kun ärtymykseni on ohi, ja Raimokin lähetti tekstiviestin pahoitellen tapahtunutta ja luvaten korvata tapahtuneen, voin vain todeta, että ei maailma yhteen Pietarin matkaan kaadu.

      Tekevälle sattuu eli Ihan hyvä Venäjän matkoihin erikoistunut firma se Turun Neva Tours on.

      Raimo oli varmaan toisessa bussissa, kun pääsiäisen aikaan matkoja sinne Pietariin tehdään monella bussilla, eikä tiennyt oikein koko tapahtunutta.

      Toivoteltiin toisillemme hyvää pääsiäistä ja venäläinen morsiamenikin ymmärsi asian.
      Juhlitaan niitä synttätreitäkin sitten jälkikäteen yhdessä.

      Menee se pääsiäinen tässä kotonakin, tosin rauhallisemmissa merkeissä ei siinä mitään.
      Ja onhan tuolla Pietarissa tullut satoja kertoja reissattua, ja monia matkoja Turun Neva
      Toursinkin kautta.

      Hieno kulttuuri kaupuni se on ja todellinen metropol aivan tuossa Suomen tuntumassa.

      Hyvää pääsiäistä kaikille.

    • perun puheeni

      Rapatessa roiskuu eli tapahtui inhimillinen erehdys. Sattuuhan sitä kaikenlaista , kun paljon tekee.

      Turun Neva Tours tekee pääsiäisenä matkoja Pietariin monella bussilla ja firman omistaja oli varmaan toisessa bussissa, eikä voinut tietää tapahtunutta.

      Hän lähetti tekstiviestin, pahoiteli tapahtunutta ja lupasi korvata vahingon.

      Minäkin pyytelin suuttumustani anteeksi ja toivoteltiin toisillemme hyvää pääsiäistä.

      Varmaan satoja kertoja olen Pietarin matkoja tehnyt, ja tähän asti Turun Neva Toursilla
      kaikki on mennyt ihan hyvin, joten nyt kun ärtymys ja pettymys on ohi, ei tämän yksitäistapauhsen
      takia kannatta äkkipikaisuuksissaan koko matkatoimistoa epäluotettavksi leomata.
      Onhan Turun Neva Tours Venäjän matjoihin parhaiten erikoistunut matkatoimisto.

      Ja venäläinen morsiamenikin ymmärsi tapahtuneen. Juhlitaan niitä hänen synttäreitä sitten
      jälkikäteen.

      Menee se pääsiäinnen tässä kotonakin, tosin yksin rauhallisemmissa merkeissä, vaikka Pietarin
      historiaa ja kulttuuritarjontaa koskevia kirjoja lueslkellen.


      Kyllä se siitä ja sattiihan sitä tekevälle, joten hyvää pääsiäistä vaan kaikille.

      • mitämitä?

        Miten se Raimo ja tämä kaikki sitten selittyi?
        Monta bussia, joista yksikään ei lähtenyt Karhulan linja-autoasemalta kello yhdeksän?


    • U7J

      Kuka teistä on erehtymätön ja täydellinen ? Raimo on todella kokenut matkanjärjestäjä, mutta hänellekin voi virheitä sattua. Todella ymmärtäväinen, että maksoi rahat takaisin. Jokaisen Karhulasta tai väliltä lähtevän tulee soittaa puhelimellaan NEVA Toursin linja-autonkuljettajalle, että täällä ollaan ja odottakaa.
      Minä kyllä kiitän Raimoa kaikesta ystävällisyydestä ja joustavuudesta, että lähtee pienelläkin porukalla matkaan. Kertoo koko ajan matkanähtävyyksistä. Ja että hänelle voi lähettää toiveita, minne taas lähdettäisin. Hänellä on valtavasti vastuuta ja MINÄ LUOTAN HÄNEEN ja lähden hänen matkoilleen.... juopot älkää tulko Neva toursille.

    • o8l

      SULTA iteltäs on mopo tainnut karata käsistä jo ajat sitten. Kai sinä sentään omistat
      kännykän, jolla olisit aivan hyvin voinut soittaa ja VARMISTAA, että bussi olisi odottanut taatusti myös sinua. NÄIN TULEE AINA MENETELLÄ, KUN TULEE KYYTIIN VÄLIASEMILTA. Tämä sääntö pitää paikkansa aina ja ikuisesti.
      Kuljettajakin on inhimillinen olento..... Muista se... vossuilija.... olisi pitänyt olla ensimmäisessä liitossa.

    • tm8

      Minä ainakin pidän Turun Neva toursin matkatoimistoa todella hyvänä ja luotettavana.
      Raimo tekee matkoja asiakkaisen toiveiden mukaan, mitä ei juuri muut tee.
      HÄNELLÄ ON KOKEMUSTA. HÄN ON NÄHNYT PALJON VAIVAA MATKOJEN JÄRJESTÄMISEEN. KÄYNYT NÄMÄ PAIKAT etukäteen läpi. Ja osaa venäjää, muuten
      todella luotettava. ---Kukaan ihminen maan päällä ei voi olla täydellinen.
      Se vain pitää muistaa jokaikisen.

    • 022092017

      Siperian pitkällä bussimatkalla meillä oli opas joka ei osannut venäjän kieltä. Hän kyllä kertoi tsaarin hovista ja sen juonitteluista, mutta minua olisivat kiinnostaneet enemmän näkemiemme paikkakuntien elinkeinot, talous ja tavallisten ihmisten elämä. Olisi ollut syytä käyttää paikallisoppaita ja tulkkauskykyistä matkaopasta. Monilla alueilla oppaamme oli myös ensikertalainen ja hän sanoikin ettei hän ole opas vaan kartanlukija. Huippu oli että matkatoimisto toheloi paluumatkan junalippujen suhteen ja sijoitti minut ja puolisoni eri makuuvaununosastoihin eivätkä he korjanneet asiaa vaikka vaadimme ja vaikka heidän pomo tuli paikalle. Venäjällähän miehet ja naiset nukkuvat puettuina samoissa makuuvaunuosastoissa, ja meille olisivat kelvanneet 4 hengen hyttiin ketkä tahansa kavereiksi. Miehelläni ja minulla oli yhteiset eväät ja olisimme halunneet koko matkan katsella yhdessä maisemia, siitähän me maksoimme. En enää käytä tuota matkatoimistoa

    • Minulle_riitti

      Erikoisia kokemuksia on minullakin Turun Neva Toursista ja sen johtajasta. Valehtelee ja vääristelee asioita. Useimmiten asiat hoituvat, mutta joskus eivät sitten millään. Mitään ei ainakaan pidä maksaa etukäteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe