pieni mikro!

minäsevain.

tarvitsisin mikron, jonka syvyys on alle 30cm ! muilla mitoilla ei paljonkaan väliä. hirveän korkea ei myöskään saisi olla, eikä kallis. kiitos jo etukäteen.

16

25481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • netti auttaa

      mites Siemensin pikkumikro tai Eluxin EMS katso kotisivut

      • minä se vain.

        ..ei tosta oikein apua ollut, kai itsekkin nyt nuo osaan katsoa, mutta ei noilla ole yhtään mikroaaltouunia alle 30cm syviä!


      • mikro vaatii +31 cm
        minä se vain. kirjoitti:

        ..ei tosta oikein apua ollut, kai itsekkin nyt nuo osaan katsoa, mutta ei noilla ole yhtään mikroaaltouunia alle 30cm syviä!

        Kaikilla pilipali keittiö-kalustetetoimittajilla on seinäkaapin syvyys alle 300 mm. (Huonoimmillaan alle 290 mm)Jos syvyys on enemmän kuin 300 mm , mielummin 316 mm minimissään, niin mikrot kehyksineen asentuvat kiltisti sille varatulle paikalle.
        Kunnollinen seinäkaapin syvyys mahdollistaa myös isojen lautasten säilytyksen(pizza-lautaset esimerkiksi).
        Koska on liikaa säilytystilaa? Ei koskaan!
        Hanki kunnollinen keittiötoimittaja, niin ei tarvitsisi itkeä, ja ihmetellä sitä, että onko keittiötoimittajissa eroja. Ps. Tiedän, mistä puhun.


      • jhb öujk uijö ön
        mikro vaatii +31 cm kirjoitti:

        Kaikilla pilipali keittiö-kalustetetoimittajilla on seinäkaapin syvyys alle 300 mm. (Huonoimmillaan alle 290 mm)Jos syvyys on enemmän kuin 300 mm , mielummin 316 mm minimissään, niin mikrot kehyksineen asentuvat kiltisti sille varatulle paikalle.
        Kunnollinen seinäkaapin syvyys mahdollistaa myös isojen lautasten säilytyksen(pizza-lautaset esimerkiksi).
        Koska on liikaa säilytystilaa? Ei koskaan!
        Hanki kunnollinen keittiötoimittaja, niin ei tarvitsisi itkeä, ja ihmetellä sitä, että onko keittiötoimittajissa eroja. Ps. Tiedän, mistä puhun.

        Et vastannut aloituksen kysymykseen mitenkään.

        Jos ihminen tarvitsee mikroaaltouunia, sä alat sekoilemaan milleistäsi ja kalustetoimittajistasi. Ei aloituksessa ensinnäkään puhuttu keittiöremontista, yleensäkään keittiöstä, mikron sijoituspaikasta yleensäkään yhtään mitään. Joku nyt tarvitsee tietyn kokoisen mikrouunin, mitä ihmeen vaikeaa kysymyksessä oikein oli?

        AP:lle. Pieniä uuneja on, mutta ei paljon. Syynä yksinkertaisesti se, että pitää jonkinlainen lautanen mahtua sisään :D. Mutta on niitä, tosin upotettavia:

        http://www.siemens-home.fi/tuotetiedot/ruoanvalmistus/mikroaaltouunit/HF15M261.html?source=browse

        Sinällään se, että pitää upottaa kalusteisiin ei suuri ongelma ole, puutavara edullista, tekaisee kotelon.


      • jg o7p7 gv,fkt
        jhb öujk uijö ön kirjoitti:

        Et vastannut aloituksen kysymykseen mitenkään.

        Jos ihminen tarvitsee mikroaaltouunia, sä alat sekoilemaan milleistäsi ja kalustetoimittajistasi. Ei aloituksessa ensinnäkään puhuttu keittiöremontista, yleensäkään keittiöstä, mikron sijoituspaikasta yleensäkään yhtään mitään. Joku nyt tarvitsee tietyn kokoisen mikrouunin, mitä ihmeen vaikeaa kysymyksessä oikein oli?

        AP:lle. Pieniä uuneja on, mutta ei paljon. Syynä yksinkertaisesti se, että pitää jonkinlainen lautanen mahtua sisään :D. Mutta on niitä, tosin upotettavia:

        http://www.siemens-home.fi/tuotetiedot/ruoanvalmistus/mikroaaltouunit/HF15M261.html?source=browse

        Sinällään se, että pitää upottaa kalusteisiin ei suuri ongelma ole, puutavara edullista, tekaisee kotelon.

        Tai sattui silmiin kun haeskelin otain aivan muuta.

        29- senttinen pikkumikro. Biltemasta :D Kato, koti-> kodinkoneet :

        http://www.biltema.fi/


      • minä se vain.
        mikro vaatii +31 cm kirjoitti:

        Kaikilla pilipali keittiö-kalustetetoimittajilla on seinäkaapin syvyys alle 300 mm. (Huonoimmillaan alle 290 mm)Jos syvyys on enemmän kuin 300 mm , mielummin 316 mm minimissään, niin mikrot kehyksineen asentuvat kiltisti sille varatulle paikalle.
        Kunnollinen seinäkaapin syvyys mahdollistaa myös isojen lautasten säilytyksen(pizza-lautaset esimerkiksi).
        Koska on liikaa säilytystilaa? Ei koskaan!
        Hanki kunnollinen keittiötoimittaja, niin ei tarvitsisi itkeä, ja ihmetellä sitä, että onko keittiötoimittajissa eroja. Ps. Tiedän, mistä puhun.

        niin en tiedä kuka on keittiökalusteemme toimittanut, kun en ole niitä tilannut, uusittu ne on 8 vuotta sitten ja hyvässä kunnossa, ei meillä ole rahaa mihinkään keitiöremonttiin yhden mikron takia !! haloo kuten toinenkin kirjoittaja sanoi, menossa ei ole mikään keittiöremontti. Asumme pienessä kaksiossa, jossa on avokeittiö, että ei täällä ole mitää paikkaa johon 'mikrot kehyksineen asentvat kiltisti sille varatulle paikalle'.

        Ja keittiömme on muutoin toimiva mutta mikrolle ei ole tilaa, paitsi, jos saamme sen mikron suurimman kaapin ala hyllylle, joka on tuon 30cm syvä, joten mikron oltava sitä pienempi syvyydeltään. Isot lautasen meillä on kaappiin kyllä mahtuneet, en minä tiedä millaisia ravintolan pitsalautasia teillä säilytetään meillä syödään normaaleilta lautasilta ja hyvin mahtuvat meidän kaappeihin.

        ja sitten edelliselle viestille, kiitos biltema vinkistä ! sieltä se löytyi !!! ja ei muutaku hakemaan :) suuret kiitokset sinulle joka autoit oikeasti


      • mahtuu isompikin syv
        minä se vain. kirjoitti:

        niin en tiedä kuka on keittiökalusteemme toimittanut, kun en ole niitä tilannut, uusittu ne on 8 vuotta sitten ja hyvässä kunnossa, ei meillä ole rahaa mihinkään keitiöremonttiin yhden mikron takia !! haloo kuten toinenkin kirjoittaja sanoi, menossa ei ole mikään keittiöremontti. Asumme pienessä kaksiossa, jossa on avokeittiö, että ei täällä ole mitää paikkaa johon 'mikrot kehyksineen asentvat kiltisti sille varatulle paikalle'.

        Ja keittiömme on muutoin toimiva mutta mikrolle ei ole tilaa, paitsi, jos saamme sen mikron suurimman kaapin ala hyllylle, joka on tuon 30cm syvä, joten mikron oltava sitä pienempi syvyydeltään. Isot lautasen meillä on kaappiin kyllä mahtuneet, en minä tiedä millaisia ravintolan pitsalautasia teillä säilytetään meillä syödään normaaleilta lautasilta ja hyvin mahtuvat meidän kaappeihin.

        ja sitten edelliselle viestille, kiitos biltema vinkistä ! sieltä se löytyi !!! ja ei muutaku hakemaan :) suuret kiitokset sinulle joka autoit oikeasti

        monen pikkumikron tassut on niin koneen alla että ne mahtuu pienemmälle hyllylle


    • pikkumikro

      Miele M 8160-2, hintaa en tiedä.

    • Joo'o...
    • mini2

      Täällä on sama ongelma, pikkumikro haussa. Vuonna 2013 ei enää bilteman pikkumikroa ole tarjolla:(
      Onko kenellekkään tullut vastaan alle 30 cm syvyistä mikroa? Integroitavia mikroja kyllä löytyy, mutta ei-integroitavaa haetaan.

    • Pertteli69
    • mini2

      Kiitos, se voisi jo toimia!

      Tiedän että kun näin pientä mikroa haetaan niin ei voi olla turhan nirso ulkonäön suhteen, mutta jos on vielä muita löytynyt niin otetaan vinkkejä vastaan, esim. rosterisia.

      Jos ei, niin pitääkin toi gram mikro tilala:)

    • Niksip

      Minä asensin sille alimmalle hyllylle 33 cm levyhyllyn. Toimii.

      • prob solved

        Minä taasen ostan 32cm mikron, kyllä se siinä hyllyllä pysyy vaikka tulee pari senttiä yli. Ne jalat on 26cm kohdalla.


    • KariKos

      Nimimerkki: mikro vaatii 31 cm

      Kun kysytään johonkin tiettyyn tilaan sopivaa mikroa, niin aletaan ehdottelemaan kaikkien keittiökalusteiden vaihtoa. Ei siinä kyllä paljon käytänön järki päätä pakota, mennään perä edellä puuhun!

    • Anonyymi

      Jos ei sopivaa mikroa löydy, on myös kylpyhuone remontoitava. Ja kaikki katot maalattava sinisiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe