on taistelua joka ikinen päivä joillekkin ihmisille ja siksi varmaan moni peittää sen muilta ironialla ja huumorin viljelyllä, jotta edes joten kuten selviäisi päivistä ja varsinkin nämä juhlapyhät saattaa olla silkkaa helvettiä monelle ihmiselle. siksi ketään ei pitäisi koskaan aliarvioida ja pitää itseestään selyyteenä, koska kenelle tahansa voi tulla eteen tilanne, että omaisia tai ystäviä ei yhtä-äkkiä olekkaan.
Selviytyminen piinaavasta yksinäisyydestä
2
219
Vastaukset
- Horosoo
Naatiskelen tästä, saa hetkeksi unohtaa työt ja periaatteessa kaikki ja saa olla omassa olossaan taas kerrankin ihan oma itsensä, ihana hetki elämässä! Ei tarvi olla mukana tässä kaikessa, mitä yhteiskunta vaatii koko ajan. Omaiset ja ystävät tietenkin on olemassa ja se on hyvä juttu.
- onnekasko
haluta pois oravanpyörästä ja olla hetki yksin,kuin että olla jatkuvasti ilman kavereita ja tuttavia ja olla pakotetusti aina yksin. Toivoisin jokaiselle mahdollisuuden olla joskus jonkun hyvän ystävän seurassa ja toivon että jokaiselle löytyy joku jonka kanssa jakaa hyvät ja huonot päivät. Tsemppiä sinulle jolla näin ei vielä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275