De finns ingen Åbo

alls!

Man borde sa"Jag är från Turku" og inte suatan ja e från åbo!de finns ingen åbo og åbo namnet har kommit från fiende makt.

Glöm suattans åbo!!! Ny är det bara Turku som gäller!!!!!

H:Jar hatar SFP!

5

873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • och det är

jätte kiva juttu! när man får hata son dään shit parti får man mycket bra viprasjuun och mår jätte bra.
      Jag har okså en granne som hatar sfp och vi till sammans går varje kväll och sriker slags ordar från balgongen, och alla i vår hus tycker att det är vällit roligt, och dom har sagt att livet kvalitet har börjat smaka bättre efter när vi har börjat skriikka där på balgongen.

Jag har börja tänka att det skulle vara jätte kiva om man starta en son dään sfp hatar clup hit nonstans i turku? Är de många som vill komma mee?

• om son dään club

tileksemppel hela min arbetsblats med hunra anstelningar vill altso jäärna vara mee i son dään juttun.

Hur kommer man inni i soon dään club?

• du skojar
        om son dään club kirjoitti:

tileksemppel hela min arbetsblats med hunra anstelningar vill altso jäärna vara mee i son dään juttun.

Hur kommer man inni i soon dään club?

Tänk att jag inte visste att inte ÅBO fanns.Min dotter bor där och alla brev och paket har lyckligt kommit fram med ÅBOadressen.

• TÅNTIGT
        du skojar kirjoitti:

Tänk att jag inte visste att inte ÅBO fanns.Min dotter bor där och alla brev och paket har lyckligt kommit fram med ÅBOadressen.

Visst finns ÅBO.Vi har ju ÅBO AKADEMI och så finns det svenskspråkiga skolor OCH flera tusen finlandssvenskar som bor i ÅBO.

• Finskspråkig

Sovjet unionen var fiende för oss inte Sverige så Åbo får jätte gärna finnas kvar. Sverige tog inte ifrån oss på det sättet som NL. Hälsningar från finskspråkig.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2759
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      12
      2549
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      37
      2258
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1861
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      37
      1547
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1545
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1473
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1353
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      27
      1178
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      24