Man borde sa"Jag är från Turku" og inte suatan ja e från åbo!de finns ingen åbo og åbo namnet har kommit från fiende makt.
Glöm suattans åbo!!! Ny är det bara Turku som gäller!!!!!
H:Jar hatar SFP!
De finns ingen Åbo
5
889
Vastaukset
- och det är
jätte kiva juttu! när man får hata son dään shit parti får man mycket bra viprasjuun och mår jätte bra.
Jag har okså en granne som hatar sfp och vi till sammans går varje kväll och sriker slags ordar från balgongen, och alla i vår hus tycker att det är vällit roligt, och dom har sagt att livet kvalitet har börjat smaka bättre efter när vi har börjat skriikka där på balgongen.
Jag har börja tänka att det skulle vara jätte kiva om man starta en son dään sfp hatar clup hit nonstans i turku? Är de många som vill komma mee?- om son dään club
tileksemppel hela min arbetsblats med hunra anstelningar vill altso jäärna vara mee i son dään juttun.
Hur kommer man inni i soon dään club? - du skojar
om son dään club kirjoitti:
tileksemppel hela min arbetsblats med hunra anstelningar vill altso jäärna vara mee i son dään juttun.
Hur kommer man inni i soon dään club?Tänk att jag inte visste att inte ÅBO fanns.Min dotter bor där och alla brev och paket har lyckligt kommit fram med ÅBOadressen.
- TÅNTIGT
du skojar kirjoitti:
Tänk att jag inte visste att inte ÅBO fanns.Min dotter bor där och alla brev och paket har lyckligt kommit fram med ÅBOadressen.
Visst finns ÅBO.Vi har ju ÅBO AKADEMI och så finns det svenskspråkiga skolor OCH flera tusen finlandssvenskar som bor i ÅBO.
- Finskspråkig
Sovjet unionen var fiende för oss inte Sverige så Åbo får jätte gärna finnas kvar. Sverige tog inte ifrån oss på det sättet som NL. Hälsningar från finskspråkig.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402