Man borde sa"Jag är från Turku" og inte suatan ja e från åbo!de finns ingen åbo og åbo namnet har kommit från fiende makt.
Glöm suattans åbo!!! Ny är det bara Turku som gäller!!!!!
H:Jar hatar SFP!
De finns ingen Åbo
5
710
Vastaukset
- och det är
jätte kiva juttu! när man får hata son dään shit parti får man mycket bra viprasjuun och mår jätte bra.
Jag har okså en granne som hatar sfp och vi till sammans går varje kväll och sriker slags ordar från balgongen, och alla i vår hus tycker att det är vällit roligt, och dom har sagt att livet kvalitet har börjat smaka bättre efter när vi har börjat skriikka där på balgongen.
Jag har börja tänka att det skulle vara jätte kiva om man starta en son dään sfp hatar clup hit nonstans i turku? Är de många som vill komma mee?- om son dään club
tileksemppel hela min arbetsblats med hunra anstelningar vill altso jäärna vara mee i son dään juttun.
Hur kommer man inni i soon dään club? - du skojar
om son dään club kirjoitti:
tileksemppel hela min arbetsblats med hunra anstelningar vill altso jäärna vara mee i son dään juttun.
Hur kommer man inni i soon dään club?Tänk att jag inte visste att inte ÅBO fanns.Min dotter bor där och alla brev och paket har lyckligt kommit fram med ÅBOadressen.
- TÅNTIGT
du skojar kirjoitti:
Tänk att jag inte visste att inte ÅBO fanns.Min dotter bor där och alla brev och paket har lyckligt kommit fram med ÅBOadressen.
Visst finns ÅBO.Vi har ju ÅBO AKADEMI och så finns det svenskspråkiga skolor OCH flera tusen finlandssvenskar som bor i ÅBO.
- Finskspråkig
Sovjet unionen var fiende för oss inte Sverige så Åbo får jätte gärna finnas kvar. Sverige tog inte ifrån oss på det sättet som NL. Hälsningar från finskspråkig.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954