Liikunnan sijainen

Söpöliini

Meillä oli lukion liikkatunnilla sijainen, melko nuori, ehkä viitisen vuotta itseäni vanhempi hyvännäköinen ja hyvin treenattu mies, joka esitteli itsensä Jarkoksi. Pelasimme lentopalloa. Minun osaltani pelaamisesta ei kyllä tullut oikeen mitään. Katseeni eksyi väkisinkin Jarkon treenattuun kroppaan, etenkin lihaksikkaisiin käsivarsiin. En voinut itselleni mitään, kun aloin riisumaan häntä mielessäni. Huomasin myös Jarkon vilkuilevan minua. Toisaalta se saattoi olla vain mielikuvitustani.
–Auts… Sain pallosta suoraan päähäni.
-Herätys, Sari!!! Kaverini huusi. Yritin keskittyä pelaamiseen.
   
Liikkatuntien jälkeen mielessäni pyöri vieläkin komea sijaisemme. Vitkuttelin lähtöä, ja riisuin vielä hitaasti vaatteita, kun kaikki muut olivat jo suihkussa. Suihkuun päästyäni lämmin vesi hyväili vartaloani. En ollut saanut pariin kuukauteen ja aloin olla jo aika miehen kipeä. Kun viimeinenkin tyttö oli jo lähtenyt suihkusta, kävin muutaman minuutin päästä kurkkaamassa pukuhuoneeseen, oliko siellä enää ketään. Eipä ollut, joten palasin suihkuun.
Aloin hyväilemään vartaloani. Koskettelin ensin kaulaani, pudotin kädet rinnoilleni ja hyväilin niitä. Tunsin kuinka jalkovälini alkoi kostumaan. Laskin kättäni vatsalleni ja eteenpäin hävylleni. Hyväilin vaaleaa karvoitustani ja koskettelin reiden sisäpintoja. Lopulta hivutin kättäni häpyhuulieni väliin. Tunsin kosteuden ja lämmön. Panetti. Menin kyykkyyn haarat levällään ja aloin pyörittää sormea klitoriksellani. Aah, se tuntui ihanalta. Työnsin kaksi sormea sisälleni ja aloin liikuttelemaan niitä. Mmmh, voihkaus purkautui huuliltani. Sammutin suihkun, mutta jätin hanan päälle. Laitoin veden valumaan täysillä ja menin makaamaan selälleni lattialle haarat levällään. Vesi valui suoraan klitorikselleni. Aah…Huohotin, tunsin orgasmin lähestyvän.
Kuulin jonkun huokaisevan oven raossa. Käännyi äkkiä ovelle päin. Jarkko, liikunnansijaisemme seisoi siellä vetskari aukivetäistynä, käsi penistä hyväillen.
-Öö… Mä vain… Öö… Kuulin, että täällä valui hana ja luulin että kaikki oli jo lähteny… Oisin vaan sammuttanu sen, mut sä olitkin täällä ja… Jarkko änkytti ja katsoi minua. Olin vetäissyt kädet rinnoille peitoksi ja haarat äkkiä kiinni. Naamani oli varmasti aivan punainen häpeästä ja lähestyneestä orgasmista, jonka olin juuri saamassa.
-Niin, tuota… En keksinyt mitä sanoa.
-Olet tosi kaunis ja tota, seksikäs. Jarkko sanoi yllätykseni. Katsoin hänen elintään joka seisoi turvonneena minua kohti. –Ei sun tarvitse mun takia lopettaa.
   
Aivoni raksuttivat ylikierroksilla. Olin vieläkin aivan kiimassa ja olisin halunnut jatkaa tyydytykseen asti. Enhän kuitenkaan kehtaisi, kun toinen seuraisi oven raosta. Päätin kuitenkin yrittää estoni ja pyytää Jarkkoa kanssani suihkuun. Niin paljon minua panetti.
-Jos haluaisit voisit ottaa vaatteesi pois ja tulla tänne kanssani. Sanoin Jarkolle hiljaa, melkein kuiskaten. Miestä ei tarvinnut kahdesti käskeä. Hän vetäisi äkkiä housut ja boxerit jaloistaan ja paidan päältään. Näin lihaksikkaan vartalon ja seisovan, suurehkon peniksin. Olin aivan myyty. Nousin seisomaan. Hana valui yhä, kun en ollut sitä sammuttanut. Jarkko tuli minuun aivan kiinni ja nosti oikean käteni rinnalleni ja hyväili sitä. Hän painoi huulensa huuliani vasten ja aloitimme rauhalliset kielarit, jotka muuttuivat nopeasti vaativimmiksi. Käteni hyväilivät Jarkon selkää ja pakaroita. Jarkon kulli seisoi kovana vatsaani vasten.
   
-Käy makaamaan hanan alle, Jarkko pyysi minua ja teinkin niin. Levitin haarani ja vesi valui taas paineella klitorikselleni. Tunsin taas kuinka lämpö levisi kehooni. Jarkko laskeutui luokseni ja kosketti vatsaani. Sitten hän suuteli rintaani ja alkoi imeä nöpöttävää nänniäni. Oih, tuntui niin hyvältä. Halusin antaa myös Jarkolle nautintoa ja pyysin häntä tulemaan suuhuni. Jarkko laskeutui kontilleen yläpuolelleni ja työnsi elimensä suuhuni. Tartuin Jarkkoa pakaroista ja työnsin häntä suuhuni. Aluksi Jarkko työnteli hitaammin, mutta alkoi lisätä tahtia. Tunsin olevani jo lähellä orgasmia ja halusin myös Jarkon saavan. Imin ja lutkutin minkä kerkesin ja kuulin kuinka Jarkko alkoi päästellä raskaita huokaisuja. Vesi valui pilluuni ja klitorikselleni, pyörittelin lantiota väistellen päästämästä vesinoroa pitemmäksi aikaa suoraan klitorikselleni, etten olisi saanut vielä ennen Jarkkoa.

-Tuntuu, aah, ihanalta. Musta tuntuu, että saan ihan pianhh… Jarkko huokaili. Puristelin Jarkon pakaroita ja hän nussi minua hurjaa tahtia suuhuni vieden peniksensä ensin melkein ulos ja sitten syvälle suuhuni. Tunsin hänen jäykistyvän entisestään ja siirsin klitorikseni suoraan vesisuihkun alle ja sallin itseni tulla. Mumisin nautinnosta Jarkon kulli suussani, kun en huutamaankaan pystynyt. Orgasmi ravisutti minua voimakkaana, yritin silti jatkaa suihinottoa parhaani mukaan. Jarkko päästikin lastinsa syvälle suuhuni ja minä nielin niin paljon kuin pystyin. Sammutin hanan ja kävin uupuneena lattialle makaamaan.
-Kiitos, se oli ihanaa, Jarkko sanoi ja tuli viereeni makaamaan.
  
Hetken rauhoituttuamme Jarkko alkoi taas suutelemaan minua. Hän veti minut päällensä. Hän hyväili selkääni ja pakaroitani. Pienet rintani painautuivat väliimme ja tunsin kuinka niiden nännit nöpöttivät taas. Jarkon kullikin alkoi taas näyttämään heräämisen merkkejä. Nousimme seisomaan ja jatkoimme suutelemista. Hetken suudeltuamme Jarkko alkoi laskeutua alemmas. Hän suuteli kaulaani ja kuljetti kielensä alas vatsaani pitkin. Hän puhalsi lämmintä ilmaa häpykarvoitukselleni. Kunpa hän maistaisi minua, ajattelin kärsimättömänä ja siirsin jalkojani edemmäs toisistaan. Hän raotti häpyhuuliani ja työnsi kielen niiden väliin. Suljin silmäni ja nautin kun hän veteli kieltään märältä pillultani klitorikselle. Olin aivan kiimassa ja pilluni valui kosteutta.

Jarkko lopetti nuolemisen ja nousi takaisin seisomaan. Tartuin kädellä hänen peniksestään kiinni ja runkkasin sitä rauhallisesti. Jarkon toinen käsi liikkui häpyhuulieni välissä. Hän työnsi kaksi sormea sisälleni ja veti niitä pari kertaa edestakaisin. Minä runkkasin hänen kulliaan vähän nopeammin.
-Pillusi on aivan märkä. Taitaisi tuntua hyvältä saada munaa… Jarkko kähisi korvaani.
-Älä kiusaa enää, sanoin. Käännyin selin Jarkkoon ja nojasin seinään. Levitin haarojani. Jarkko laittoi kullinsa pään pilluani vasten, muttei työntynyt sisään. Hän pyöritti sitä pillun suulla ja teki minut hulluksi halusta.
-Pane mua… Mä haluan sua. Tule sisälleni, pliis, voihkin…
Yhtäkkiä Jarkko työntyi sisälle nopeasti lähes pohjaan saakka.
-Aiihhh… Voihkaisin.
-Tätähän sä haluat ja nyt sitä myös saat, Jarkko sanoi. Hän alkoi panemaan minua eläimellisellä kiihkolla. Kipu väistyi halun tieltä. Huokailu muuttui voimakkaiksi voihkaisuiksi, kun Jarkon kulli liikkui edestakaisin pillussani. Jokaisella työnnöllä kuului litisevä ääni. Jarkko suuteli niskaani ja puristeli aika voimakkaasti rintojani. Minä työnsin itseäni häntä vasten, jotta saisin hänet niin syvälle kuin mahdollista.
-Oih, aaah, tuntuu niiinhh hyvältä, voihkin ja Jarkko huohotti raskaasti korvaani. Jarkko levitti häpyhuuleni ja alkoi pyörittää etusormeaan klitoriksen päällä. Se oli jo liikaa ja tunsin kuinka orgasmi tulvi koko kehooni ja sai sen vavisemaan.
-Aaahh… Mä saan nyyyt. OOOOHHH… Melkein huusin orgamista. Tunsin kuinka Jarkko jäykistyi ja sperma purkautui pilluuni. Lyyhistyimme lattialle vierekkäin. Kiitimme toisiamme ja sovimme, että näkisimme vielä.

-Söpöliini

Mitä piditte? Se oli mun ensimmäinen kirjoitus. Kommentoikaa, pliis?

7

9246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • black

      todella mahtava! paras tähän asti lukemaani :) jatka samaan malliin ! lisää lisää :))

    • Mä vaan

      ihan hyvä mun mielestä! Eli jatka vaan ihmeessä kirjoittamista :0)

    • Karak

      Hieno oli, lisää vain!

    • lól

      sairaan hyvä saman tapaisia lisää

    • pärinä

      todella mainio

    • Solidah

      Jatka samaa rataa

      • dfsjlöjdkflö

        hyvä että tässä oli nuori kundi eikä mikään viiskymppinen äijä. tollasesta oon itekki haaveillu joskus =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe