Jinaguo-Hotelli?

heinäkuussa.

Onko kukaan käynyt Aurinkomatkojen Jianguo hotellissa? Katselin sen nettisivuja ja upea paikka näytti olevan mutta ei ollut mitään mainintaa saako sen uima-altaan päällä olevan lasikaton jotenkin "rullattua" siitä pois kun aurinko paistaa?? Vastatkaa ihmeessä vaikka lyhyesti jos tiedätte sillä aurinko on mulle kiinankulttuurin jälkeen toiseksi tärkein juttu.Kiitos!=)

2

519

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spro

Me oltiin tässä hotellissa 14 vuotta sitten tammikuussa. Olipahan kokemus, siis pelkästään positiivisesti.
      Henkilökuntaa oli varmasti tuplasti hotellivieraisiin nähden ja palvelua oli vähän "liikaakin". Silloin kävin uimassa siellä sisäaltaalla. Palvelija auttoi tavarat kaappiin ja piteli pyyhettä sen aikaan kun olin uimassa jne.
      Silloin siellä oli tapana palvella miehiä ykkösinä. Esim. aamiaiselle mies saatettiin edellä pöytään ja palveltiin ensin.
      Hotelli sinänsä vastasi luokitustaan **** ja kokemuksistamme on jo 14 vuotta, mutta mitään yksittäistä hotellia en ole muistellut yhtä paljoa lämmöllä jälkikäteen. Tietenkin ajat ovat ovat muuttuneet ja systeemit tasapainottuneet. Vie terveisiä.Hyvää matkaa.

• heinäkuussa

Mukava viesti. Ihan kiva oli lueskella vaikka olikin jo 14 vuotta sitten tapahtunut. Kiina on niin vanhoillinen maa jossain asioissa että saattaa olla että meidänkin pyyhkeitä pidellään edelleen,vaikka toivon ettei, vaivautuisin kamalasti.Mutta kattellaan sitten millainen paikka se on.=). Vien terveiset!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1290
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      904
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      751
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      642
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      518
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe