Mitä eroa on BMW 318 ja 320 malleilla? Olen ymmärtänyt, että tuo mallimerkintä kertoisi koneen koon, mutta näin ei ilmeisesti ainakaan nykyään enää ole? 318 malleja löytyy kuitenkin 2.0 koneellakin. Kumpi malleista olisi järkevämpi hankinta? Ajatuksena olisi hommata vuosimallin -06 tai -07 E91 touring. Löytyykö tyyppivikoja tms. mitä tulisi huomioida?
BMW 318/320
12
6693
Vastaukset
- ghgjk dfg
puutteita. Ahdas, talvieteneminen huonoa, tehoton, katkaisijat ripoteltu ympäri kajuttaa päin vitt.... Siinä muutama puute. Bemari ei ole koskaan järkiostos, se on oman egon nostoyritysostos.
- ..............
Kannattaa ensin kokeilla ko. autoa ennen kuin kommentoi muiden tojoterojen tapaan, mututunteella...
T: BMW 320i -06 - sehän on selvä
.............. kirjoitti:
Kannattaa ensin kokeilla ko. autoa ennen kuin kommentoi muiden tojoterojen tapaan, mututunteella...
T: BMW 320i -06on ahdas, nappulat sikinsokin, jne.
- Kolmekaksnollaii
koska 318i on todella laiska. Moottori taitaa olla pääosin sama mutta suorituskyvyssä on huima ero. 320i:ssä on kumminkin monta kymmentä heppaa enemmän, mutta kulutus ei juurikaan ole korkeampi. Koeajoin muutama vuosi sitten 318i:n ja 320i:n ja valinta oli ilman muuta 320i. Nyt alkaa auton vaihto olemaan taas ajankohtaista, ja harkinnassa on Audi A4 ja MB C. Bemaria en uudestaa osta sen takia koska haluan vaihtelua, en osta koskaan samanlaista autoa uudestaan.
Tyyppivioista en tiedä, mutta omassani ei pahemmin vikoja ollut. Suurin ja kiusallisin vika oli kun vaihteenvalitsin jumiutui P- asentoon. Se tapahtui takuuaikana eikä luonnollisesti maksanut minulle mitään. Takuuajan ulkopuolella oli jotain häikkää vakionopeudensäätimessä, mutta onneksi se ei ollut kallis remontti. - E90 325i
että toinen on hidas ja toinen vielä hitaampi. Osta hyvä mies vähintään 325i, eikä mitään neitimäisiä 2 litrasia.
- BMW.
Molemmissa on 2-litrainen moottori, mutta 320 on 27 hv tehokkaampi.
Polttoaineen kulutus on 320 hieman korkeampi ja hinta 2300 euroa kalliimpi.
Vakiovarustelu on molemmissa sama.- handereino
Tattis vastauksista. Kyllä minulle taitaa tuo 2.0 litranenkin kone riittää - pysyy kulutus aisoissa ja tehoakin meikäläiselle ihan riittävästi.
Mutta varmaan tuota 320i:tä sitten kahtelemaan, tietysti alpine white ja jossakin vaiheessa mustat 19" rimssit alle, eiks yeah! :D - ouyeah
handereino kirjoitti:
Tattis vastauksista. Kyllä minulle taitaa tuo 2.0 litranenkin kone riittää - pysyy kulutus aisoissa ja tehoakin meikäläiselle ihan riittävästi.
Mutta varmaan tuota 320i:tä sitten kahtelemaan, tietysti alpine white ja jossakin vaiheessa mustat 19" rimssit alle, eiks yeah! :Dyes, awot 27" nakit raybanit lacoste ou yeah
- pemalionkuninkas
handereino kirjoitti:
Mutta varmaan tuota 320i:tä sitten kahtelemaan, tietysti alpine white ja jossakin vaiheessa mustat 19" rimssit alle, eiks yeah! :Dpöksyt tai rimssit ihan sama.
- ...
handereino kirjoitti:
Mutta varmaan tuota 320i:tä sitten kahtelemaan, tietysti alpine white ja jossakin vaiheessa mustat 19" rimssit alle, eiks yeah! :DMulla olis myytävänä 318i business 2008 aj. 22000 km. Väri monaco blue. Paljon tarjoat?
- tepikani
... kirjoitti:
Mulla olis myytävänä 318i business 2008 aj. 22000 km. Väri monaco blue. Paljon tarjoat?
kai siitä kaksikymppiä voi maksaa?
- tyumtnr ttyn
tepikani kirjoitti:
kai siitä kaksikymppiä voi maksaa?
riippuu onko siinä hyödyllisiä varusteita lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254849- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483185- 542677
- 2082662
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091575