Onko rt-tarinoissa perää?

Reissu takana

Olen kuullut kun joku rauhanturvaaja kertoo tarinoita reissustaan. Itse rauhanturvaamiseen ei liity mitään dramatiikkaa, mutta aina on jossakin Serbiassa kun on autoa tuotu Suomea kohti jossakin liikennevaloissa muka pysäytetty ja uhattu asella. Koskaan ei menomatkalla:) Taitaa olla kusetusta? Samaten on huoratalossa joku gangsta alkanut kiristämään rahaa tai vcp:llä tullut mafiapäälliköt asella uhkailemaan.

Paljonko näisä puheissa on perää, kun tuntuu että jokainen kertoo samat tarinat:)

Itse veikkaan että 100% täyttä paskaa.

18

865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korvenkontio

ei auta peräkämmärin pojan kuin vaan huulipyöreänä kuunnella ja ottaa opiksi. Minkäs teet.

• Kossun kona

Ei siellä kukaan pyssynpiipuun ole ainakaan katsonu tai huorissa käynyt. Aika onnetonta sakkia siellä oli.

• 16

se sinun maailmankatsomuksesi rajoittua pelkästään siihen, kun laitat pääsi paskahuussin reiästä sisään ja katselet ympärillesi... mualimaa.

• Kossun kona
        16 kirjoitti:

se sinun maailmankatsomuksesi rajoittua pelkästään siihen, kun laitat pääsi paskahuussin reiästä sisään ja katselet ympärillesi... mualimaa.

Miksi maailmankatsomukseni olisi rajoittunutta kun sanon miten asia on?

• Kers Ärjylä
        16 kirjoitti:

Anteeksi, että näin sivullisena puutun keskusteluunne, mutta minulla on kokemusta erittäin suuren (noin kymmenen reikää) paskahuussin "paskatornien" kaatamisesta ja kalkin levityksestä. Vaikka kyseessä olikin rangaistusmuotoinen kokemus, maailmankuvani laajeni toden teolla, sillä samaan aikaan tytöt tulivat pissalle, tietämättä että olin samaan aikaan paskahommissa.

• olis kiva työntää
        Kers Ärjylä kirjoitti:

Anteeksi, että näin sivullisena puutun keskusteluunne, mutta minulla on kokemusta erittäin suuren (noin kymmenen reikää) paskahuussin "paskatornien" kaatamisesta ja kalkin levityksestä. Vaikka kyseessä olikin rangaistusmuotoinen kokemus, maailmankuvani laajeni toden teolla, sillä samaan aikaan tytöt tulivat pissalle, tietämättä että olin samaan aikaan paskahommissa.

että olet sinäkin hintti kerran nähnyt naisenkin persereijän käytössä.

• Kers Ärjylä
        olis kiva työntää kirjoitti:

että olet sinäkin hintti kerran nähnyt naisenkin persereijän käytössä.

R-T tehtävissä niin paljon homokavereita, että luulet kaikkien olevan h-poikia : )

• Anaali ana
        Kers Ärjylä kirjoitti:

R-T tehtävissä niin paljon homokavereita, että luulet kaikkien olevan h-poikia : )

Jos meinaa jaksaa muutaman pikkutytön ja homopoikain kanssa körmyssä juoda salaa viinaa ja sitten mennä saunaan pesemään toislitaan selät poikain kesken.

• Korvenkontio
        Anaali ana kirjoitti:

Jos meinaa jaksaa muutaman pikkutytön ja homopoikain kanssa körmyssä juoda salaa viinaa ja sitten mennä saunaan pesemään toislitaan selät poikain kesken.

No missähän sinä sitten olet ollutkaan, kun moista tapahtuu. Ei kannata ainakaan alkaa kertomaan kenellekkään siellä kotikylällä pitkospuitten takana...edes humalassa.

• Kers Ärjylä
        Korvenkontio kirjoitti:

No missähän sinä sitten olet ollutkaan, kun moista tapahtuu. Ei kannata ainakaan alkaa kertomaan kenellekkään siellä kotikylällä pitkospuitten takana...edes humalassa.

Ilmeisesti kuvastaa Rt-yhteisömme terävintä kärkeä ja viiltelee terävällä sanansäilällään. Hohhoijaa.

• Anaali ana
        Kers Ärjylä kirjoitti:

Ilmeisesti kuvastaa Rt-yhteisömme terävintä kärkeä ja viiltelee terävällä sanansäilällään. Hohhoijaa.

Kosovossa olin...Siellä jätkät oli neitejä ja akat hyppi kuin päättömät kanat ja jakeli widdua kappareille natsojen toivossa.

• 15
        Kers Ärjylä kirjoitti:

Joka hommaan löytyy siihen parhaitten sopiva "ammattimies".

• 20
        Anaali ana kirjoitti:

Kosovossa olin...Siellä jätkät oli neitejä ja akat hyppi kuin päättömät kanat ja jakeli widdua kappareille natsojen toivossa.

Ettei se sinun "Kosovosi" ole ollut kuitenkin seurojentalon ulko paskahuussin alla, missä tanssi-iltoina olet ollut niin sanotusti pykälässä.

• Kers Ärjylä
        15 kirjoitti:

Joka hommaan löytyy siihen parhaitten sopiva "ammattimies".

varmaan palkita erikoisalojen ansiomitallilla. Se sopisi noiden entisten väliin.

• 33
        Kers Ärjylä kirjoitti:

varmaan palkita erikoisalojen ansiomitallilla. Se sopisi noiden entisten väliin.

taitavat olla ns. entisen miehen mitalleita

• Yrmy
        Kers Ärjylä kirjoitti:

Mitään mitaleita on ennenkään annettu. : )

• 32
        Kers Ärjylä kirjoitti:

S/Sgt = shithouse sergeant

• Yrmy
        32 kirjoitti:

S/Sgt = shithouse sergeant

Guard of the shittower.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      98
      1555
    2. 209
      1468
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      990
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      52
      759
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      745
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      692
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      692
    9. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      686
    10. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      685
    Aihe