Olen kuullut kun joku rauhanturvaaja kertoo tarinoita reissustaan. Itse rauhanturvaamiseen ei liity mitään dramatiikkaa, mutta aina on jossakin Serbiassa kun on autoa tuotu Suomea kohti jossakin liikennevaloissa muka pysäytetty ja uhattu asella. Koskaan ei menomatkalla:) Taitaa olla kusetusta? Samaten on huoratalossa joku gangsta alkanut kiristämään rahaa tai vcp:llä tullut mafiapäälliköt asella uhkailemaan.
Paljonko näisä puheissa on perää, kun tuntuu että jokainen kertoo samat tarinat:)
Itse veikkaan että 100% täyttä paskaa.
Onko rt-tarinoissa perää?
18
828
Vastaukset
- Korvenkontio
ei auta peräkämmärin pojan kuin vaan huulipyöreänä kuunnella ja ottaa opiksi. Minkäs teet.
- Kossun kona
Ei siellä kukaan pyssynpiipuun ole ainakaan katsonu tai huorissa käynyt. Aika onnetonta sakkia siellä oli.
- 16
se sinun maailmankatsomuksesi rajoittua pelkästään siihen, kun laitat pääsi paskahuussin reiästä sisään ja katselet ympärillesi... mualimaa.
- Kossun kona
16 kirjoitti:
se sinun maailmankatsomuksesi rajoittua pelkästään siihen, kun laitat pääsi paskahuussin reiästä sisään ja katselet ympärillesi... mualimaa.
Miksi maailmankatsomukseni olisi rajoittunutta kun sanon miten asia on?
- Kers Ärjylä
16 kirjoitti:
Anteeksi, että näin sivullisena puutun keskusteluunne, mutta minulla on kokemusta erittäin suuren (noin kymmenen reikää) paskahuussin "paskatornien" kaatamisesta ja kalkin levityksestä. Vaikka kyseessä olikin rangaistusmuotoinen kokemus, maailmankuvani laajeni toden teolla, sillä samaan aikaan tytöt tulivat pissalle, tietämättä että olin samaan aikaan paskahommissa.
- olis kiva työntää
Kers Ärjylä kirjoitti:
Anteeksi, että näin sivullisena puutun keskusteluunne, mutta minulla on kokemusta erittäin suuren (noin kymmenen reikää) paskahuussin "paskatornien" kaatamisesta ja kalkin levityksestä. Vaikka kyseessä olikin rangaistusmuotoinen kokemus, maailmankuvani laajeni toden teolla, sillä samaan aikaan tytöt tulivat pissalle, tietämättä että olin samaan aikaan paskahommissa.
että olet sinäkin hintti kerran nähnyt naisenkin persereijän käytössä.
- Kers Ärjylä
olis kiva työntää kirjoitti:
että olet sinäkin hintti kerran nähnyt naisenkin persereijän käytössä.
R-T tehtävissä niin paljon homokavereita, että luulet kaikkien olevan h-poikia : )
- Anaali ana
Kers Ärjylä kirjoitti:
R-T tehtävissä niin paljon homokavereita, että luulet kaikkien olevan h-poikia : )
Jos meinaa jaksaa muutaman pikkutytön ja homopoikain kanssa körmyssä juoda salaa viinaa ja sitten mennä saunaan pesemään toislitaan selät poikain kesken.
- Korvenkontio
Anaali ana kirjoitti:
Jos meinaa jaksaa muutaman pikkutytön ja homopoikain kanssa körmyssä juoda salaa viinaa ja sitten mennä saunaan pesemään toislitaan selät poikain kesken.
No missähän sinä sitten olet ollutkaan, kun moista tapahtuu. Ei kannata ainakaan alkaa kertomaan kenellekkään siellä kotikylällä pitkospuitten takana...edes humalassa.
- Kers Ärjylä
Korvenkontio kirjoitti:
No missähän sinä sitten olet ollutkaan, kun moista tapahtuu. Ei kannata ainakaan alkaa kertomaan kenellekkään siellä kotikylällä pitkospuitten takana...edes humalassa.
Ilmeisesti kuvastaa Rt-yhteisömme terävintä kärkeä ja viiltelee terävällä sanansäilällään. Hohhoijaa.
- Anaali ana
Kers Ärjylä kirjoitti:
Ilmeisesti kuvastaa Rt-yhteisömme terävintä kärkeä ja viiltelee terävällä sanansäilällään. Hohhoijaa.
Kosovossa olin...Siellä jätkät oli neitejä ja akat hyppi kuin päättömät kanat ja jakeli widdua kappareille natsojen toivossa.
- 15
Kers Ärjylä kirjoitti:
Joka hommaan löytyy siihen parhaitten sopiva "ammattimies".
- 20
Anaali ana kirjoitti:
Kosovossa olin...Siellä jätkät oli neitejä ja akat hyppi kuin päättömät kanat ja jakeli widdua kappareille natsojen toivossa.
Ettei se sinun "Kosovosi" ole ollut kuitenkin seurojentalon ulko paskahuussin alla, missä tanssi-iltoina olet ollut niin sanotusti pykälässä.
- Kers Ärjylä
15 kirjoitti:
Joka hommaan löytyy siihen parhaitten sopiva "ammattimies".
varmaan palkita erikoisalojen ansiomitallilla. Se sopisi noiden entisten väliin.
- 33
Kers Ärjylä kirjoitti:
varmaan palkita erikoisalojen ansiomitallilla. Se sopisi noiden entisten väliin.
taitavat olla ns. entisen miehen mitalleita
- Yrmy
Kers Ärjylä kirjoitti:
Mitään mitaleita on ennenkään annettu. : )
- 32
Kers Ärjylä kirjoitti:
S/Sgt = shithouse sergeant
- Yrmy
32 kirjoitti:
S/Sgt = shithouse sergeant
Guard of the shittower.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426