Minä rakkauden rumpua soitin
soitin ja epäilin?
Sillä hetkisen aikaa voitin
kunnes kaiken menetin.
Niin sortui hiekkalinnat
tiellä tunteiden,
niistä maksoin kovat hinnat
kaipuuseen kaatuen.
Minut ystävät nostivat suosta
mihin hiljaa upposin,
taas rakkauden tiellä juosta
jaksan minäkin.
Ei arpeudu rinnan haavat
ne muistoina kirveltää,
silti aukeaa uudet aavat
mitkä sielussa soimaan jää.
Kun rakkauden tiellä kuljet
älä ystävän taakse jää,
jos suudelmin silmät suljet
se kauemmin lämmittää.
Jos käsi on viileän hellä
anna lämpösi ihminen,
tuo lämpö kun on sydämellä
sinä tunnet rinnassa sen.
Sen takaisin korkoina maksaa
minkä toisille ojentaa,
niin kulkea taivalta jaksaa
kun saa sielustaan rakastaa.
Rakkaudella, Ystävät!
2
261
Vastaukset 2
Runoista kaunehimman.
Kaunis kiitos lukunautinnosta.
T: Pääsiäisen noita :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711144
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan77894Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli76865Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti386801En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52773- 62770
- 67737
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10708Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35662Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16550