ääkköset ja öökköset ei tässä egyptistä lähetetyssä versiossa näy, mut TARINA ON TOSI! ;-D
Tultiin eilen Luxorista. Paiva oli ollut pitka ja kello lahenteli puolta yota. Kun oltiin melkein hotellilla, viereisella penkilla istuva pariskunta alkoi kerailla tavaroitaan. Mies nousi ja avasi hattuhyllyn ja otti sielta takkinsa.
Mina istuin eraan toisen miehen vieressa kaytavan
toisella puolella. Kateni olivat ristissa rinnallani ja toinen kammeneni auki kaytavan puolelle. Pidin silmiani kiinni, nuokahtekinkin koska olin aika vasynyt. Yhtakkia "blops" ja jotain kopsahti avoimeen kammeneeni.
Avasin silmani ja katsoin kammentani... Siina oli keitetty kananmuna (oli tipahtanut toisella puolella istuvan miehen takin taskusta, kun han
kurkotti sita hattuhyllylta). Katsoin munaa hetken aivan allistyneena ja sitten mulla repesi!!!
Ojensin sita vieressani istuvalle miehelle, nauroin ihan hillittomasti ja kysyin: "Haluatko munaa?" Mies katsoi munaa aivan ihmeissaan ja repesi hillittomaan nauruun hankin: "Mista helvetista tuo tuli", han hekotti ja samaan aikaan viereiselta penkilta kuuluu vaimon
kysymys miehelleen :"No missa se sun munasi nyt on?"
Nyt mina ja istumatoverini naurettiin jo aivan hysteerinina ja mulla oli se muna edelleen
kourassani. Sanoin naiselle munaa ojentaen: "Anteeksi rouva, mutta
minusta kun tuntuu, etta pidan kadessani nyt vierasta munaa".
Ja aivan hillitonta hirnuntaa. Pariskunta tuijotti kadessani olevaa munaa allistyneina ja mina kysyin nauruni lomasta:"Haluaisiko herra nyt munansa takaisin?"
Voi hitto, naita juttuja voi vissiin tapahtua vain mulle. Muutakin
tilannekomiikkaa on ollut, mutta tama on tahan mennessa ehdottomasti
paras!
T: paivi
Munaa Egyptissä
Päivi
1
2240
Vastaukset
- minä vaan
olla nauramatta ääneen kirjaston hiljaisuudessa jutullesi! Oli niin hauska. Kiitos vatsalihasten harjoittamisesta ja lisää juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1376279Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto665192Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143665Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213250Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1042340Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712276Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku01990Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271608- 761098
Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne121008