Munaa Egyptissä

Päivi

ääkköset ja öökköset ei tässä egyptistä lähetetyssä versiossa näy, mut TARINA ON TOSI! ;-D

Tultiin eilen Luxorista. Paiva oli ollut pitka ja kello lahenteli puolta yota. Kun oltiin melkein hotellilla, viereisella penkilla istuva pariskunta alkoi kerailla tavaroitaan. Mies nousi ja avasi hattuhyllyn ja otti sielta takkinsa.

Mina istuin eraan toisen miehen vieressa kaytavan
toisella puolella. Kateni olivat ristissa rinnallani ja toinen kammeneni auki kaytavan puolelle. Pidin silmiani kiinni, nuokahtekinkin koska olin aika vasynyt. Yhtakkia "blops" ja jotain kopsahti avoimeen kammeneeni.

Avasin silmani ja katsoin kammentani... Siina oli keitetty kananmuna (oli tipahtanut toisella puolella istuvan miehen takin taskusta, kun han
kurkotti sita hattuhyllylta). Katsoin munaa hetken aivan allistyneena ja sitten mulla repesi!!!
Ojensin sita vieressani istuvalle miehelle, nauroin ihan hillittomasti ja kysyin: "Haluatko munaa?" Mies katsoi munaa aivan ihmeissaan ja repesi hillittomaan nauruun hankin: "Mista helvetista tuo tuli", han hekotti ja samaan aikaan viereiselta penkilta kuuluu vaimon
kysymys miehelleen :"No missa se sun munasi nyt on?"

Nyt mina ja istumatoverini naurettiin jo aivan hysteerinina ja mulla oli se muna edelleen
kourassani. Sanoin naiselle munaa ojentaen: "Anteeksi rouva, mutta
minusta kun tuntuu, etta pidan kadessani nyt vierasta munaa".

Ja aivan hillitonta hirnuntaa. Pariskunta tuijotti kadessani olevaa munaa allistyneina ja mina kysyin nauruni lomasta:"Haluaisiko herra nyt munansa takaisin?"

Voi hitto, naita juttuja voi vissiin tapahtua vain mulle. Muutakin
tilannekomiikkaa on ollut, mutta tama on tahan mennessa ehdottomasti
paras!

T: paivi

1

2177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      olla nauramatta ääneen kirjaston hiljaisuudessa jutullesi! Oli niin hauska. Kiitos vatsalihasten harjoittamisesta ja lisää juttuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1333
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      989
    3. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      986
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      949
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      924
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      840
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      831
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      829
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      828
    Aihe