Astrologiset syklit ja elämänhallinta

astroll

11

1048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chieron49

      Katsoin videon, on mentävä kauppaan katsomaan, paljonko kirja maksaa.
      Transiitit tosin riittävät tässä hetkessä ja niitä seuraan, aina voi tutustua uuteen kirjaan.

      Onnittelut uudesta kirjasta tekijöille.

      • astrolli

      • Samma på svenska.
        astrolli kirjoitti:

        kirjan saa edulliseen 24 euron hintaan esimerkiksi tuolta: http://tajunta.mycashflow.fi/product/40/sven-stenberg-erkki-lehtiranta-astrologiset-syklit-ja-elamanhallinta
        kustantajan hinta on 27 €.

        Saituus ei koskaan ole kuulunut ominaisuuksiini. Arvostaa ihmistä ja hänen työtään on myötäsyntyistä, joka näkyy kartallani. Olette varmasti tehneet pitkän työn, joka luo ilon tähän päivään ja loppuelämään. Toivotaan menestystä kirjan myyntiin, sehän loppupeleissä osoittaa ihmisten kiinnostuksen asiaa kohtaan, sekä kirjoittajien arvostukseen. Onnea toivotellen, sisäinen täyttymys on kuitenkin tärkein tunne luoden pohjan onnelle. Chieron49.


      • Bestseller

      • Kaikkea hyvää.
        Bestseller kirjoitti:

        Suomalaisessa Kirjakaupassa on 28,90e.

        Toivotaan bestseller tänä vuonna, ainakin astrologian alueella.

        LEIJONA 23.7. - 22.8.

        Eräs ihminen leikittelee tunteillasi. Havahdu haavemaailmastasi ja riuhtaise itsesi irti hänen hyppysistään. Muuten joudut nuolemaan haavojasi.
        (Jos toisella kirjoittajalla on nousu-Leijona kukaan ei leikittele, vaan näkee iän mukanaan tuoman väsymyksen, maaelementti sisältää empatian, joka puuttuu vesimerkiltä)


    • nbnber

      Höpöjä puhuivat ja muistakaas nyt astrouskovaiset kun taas väitätte etteivät astrologit puhu avaruuden planeetoista. Tuossa filmissähän oikein ammattiastrologi puhuu avaruuden planeetoista, eikä mistään suunnista tai muusta höpöhöpöstä.

      • Muistokirjoitus

        Meillä kaikilla on omat juttumme. Voimmeko suoda hänelle rauhan hänen omassa jutussaan? Ajattelu kuuluu ilmamerkille, se ei tarkoita, että hänellä on tunteita. Tunteet kuuluvat vesimerkille, se ei tarkoita, että hänellä on ajattelua. Kolmessakymmenessä vuodessa ei ole tullut astrologia vastaan, joka olisi ymmärtänyt tunteeni sekä ajatteluni. Poden pettymystä astrologin kykyyn nähdä tunteeni ja ajatteluni.

        Kirjan kirjoittamiseen tarvitaan omistautumista, se on hyvä ominaisuus miehessä. Luovuudenilmaisu on aina hyväksi terveydelle. Heidi Ropa kirjoitti myös kirjan, omistan tämän kirjoituksen hänen muistolleen samalla toivotan onnea astrologeille uudesta kirjasta.


      • **
        Muistokirjoitus kirjoitti:

        Meillä kaikilla on omat juttumme. Voimmeko suoda hänelle rauhan hänen omassa jutussaan? Ajattelu kuuluu ilmamerkille, se ei tarkoita, että hänellä on tunteita. Tunteet kuuluvat vesimerkille, se ei tarkoita, että hänellä on ajattelua. Kolmessakymmenessä vuodessa ei ole tullut astrologia vastaan, joka olisi ymmärtänyt tunteeni sekä ajatteluni. Poden pettymystä astrologin kykyyn nähdä tunteeni ja ajatteluni.

        Kirjan kirjoittamiseen tarvitaan omistautumista, se on hyvä ominaisuus miehessä. Luovuudenilmaisu on aina hyväksi terveydelle. Heidi Ropa kirjoitti myös kirjan, omistan tämän kirjoituksen hänen muistolleen samalla toivotan onnea astrologeille uudesta kirjasta.

        KAKSOSET 21.5. - 21.6.

        Saat otettua etäisyyttä erääseen ihmiseen. Hän ei ole suosikkisi. Tänään tunnistat hänessä myös uudenlaisen piirteen, joka ei sovi kuvioon.


        Ilta-Sanomien päivänhoroskoopin kirjoittajasta uhkuu hyvin vesimerkin edustaja. Tunteet ilmenevät hyvin joko-tai tyyliin aivan niin, kuin vesimerkille kuuluu. Toivon hänen ilmaisevan tunteitaan muualla, kuin työssään. Toisten ei ole syytä olla osallisena kirjoittajan elämässä.


      • Viisaus astrologissa
        ** kirjoitti:

        KAKSOSET 21.5. - 21.6.

        Saat otettua etäisyyttä erääseen ihmiseen. Hän ei ole suosikkisi. Tänään tunnistat hänessä myös uudenlaisen piirteen, joka ei sovi kuvioon.


        Ilta-Sanomien päivänhoroskoopin kirjoittajasta uhkuu hyvin vesimerkin edustaja. Tunteet ilmenevät hyvin joko-tai tyyliin aivan niin, kuin vesimerkille kuuluu. Toivon hänen ilmaisevan tunteitaan muualla, kuin työssään. Toisten ei ole syytä olla osallisena kirjoittajan elämässä.

        Kun olen joutunut kaksi kertaa luopumaan ennustetusta rakkaudesta, joudun nyt kamppailemaan itseni kanssa, kuka minä olen. Ei tullut sielunkumppania, eikä uutta elämää romanttisessa suhteessa. Miksi te kirjoititte minulle niin? Missä kartallani näkyivät nuo rakkaudet, voitteko vastata? Perustin kaiken elämäni noille rakkauksille, kuinka selviydyn nyt, mikä minusta tulee nyt? En tahdo lukea päivänhoroskoopeista ilkeyksiä, "naurua kippurassa, luulit päässeesi eräästä ihmisestä eroon", olen yksinäisyydessä kamppaileva ihminen niin, kuin astrologi kirjoittaa "Yksinäisyys on sinulle suoranaista painajaista". Päivähoroskoopin kirjoittajalta pyydän : Käytä tunteiden yhteyteen ajattelua mukaan, yhdistä tunteet, ajattelu, järki, silloin astrologissa yhdistyy viisaus, jota kaipaan.


      • oman onnemme sepät
        Viisaus astrologissa kirjoitti:

        Kun olen joutunut kaksi kertaa luopumaan ennustetusta rakkaudesta, joudun nyt kamppailemaan itseni kanssa, kuka minä olen. Ei tullut sielunkumppania, eikä uutta elämää romanttisessa suhteessa. Miksi te kirjoititte minulle niin? Missä kartallani näkyivät nuo rakkaudet, voitteko vastata? Perustin kaiken elämäni noille rakkauksille, kuinka selviydyn nyt, mikä minusta tulee nyt? En tahdo lukea päivänhoroskoopeista ilkeyksiä, "naurua kippurassa, luulit päässeesi eräästä ihmisestä eroon", olen yksinäisyydessä kamppaileva ihminen niin, kuin astrologi kirjoittaa "Yksinäisyys on sinulle suoranaista painajaista". Päivähoroskoopin kirjoittajalta pyydän : Käytä tunteiden yhteyteen ajattelua mukaan, yhdistä tunteet, ajattelu, järki, silloin astrologissa yhdistyy viisaus, jota kaipaan.

        Et kai kuvittele löytäväsi oikeaa henkilökohtaista astrologista horoskooppia tuolla tavalla. Vastuu elämästäsi jää aina sinulle, ei se siirry horoskoopin myötä muualle.


      • Viisaus ja tunteet.
        oman onnemme sepät kirjoitti:

        Et kai kuvittele löytäväsi oikeaa henkilökohtaista astrologista horoskooppia tuolla tavalla. Vastuu elämästäsi jää aina sinulle, ei se siirry horoskoopin myötä muualle.

        Vaan minulle tehdyistä henkilökohtaisista tulkinnoista, joihin sisältyivät ennusteet. Maksoin niistä astrologin hinnaston täyden hinnan, joka 2000-luvun alussa oli 80e.

        http://s338.photobucket.com/albums/n430/spicecomments/angels/00082.jpg

        Tässä kuvaa, jonka toivon antavan päivähoroskoopin kirjoittajalle voimia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe