Ihmisille tiedoksi, ufot käyvät luonanne öisin.
Aina kun näette unia, niin niiden aiheuttajia on olleet ufot.
Ihmiset on vaan pikku koe-eläimiä ufoille, jos ihminen näkee unia niin ne on vaan ufojen laatimia tietokoneohjelmia ihmisen päivää varten.
Ihminen elää päivällä ja tekee ufojen määrämät työt, öisin ufot käy keräämässä tiedot omiin tarpeisiinsa.
Ihmisetkin käyttää hiirulaisia omiin tarkoituksiinsa, miksei ufotkin käyttäisi ihmisiä, alempiarvoisia olentoja omiin tarkoituksiinsa.
Ufot johtavat
10
2080
Vastaukset 10
- KummaTumma
moiset ajatukset on lähtöisin? Kehtaisitko tarkentaa? Et sattumoisin ole katsonut fourth kind elokuvaa- Tämä kyseen omainen elokuva perustuu samankaltaisiin kokemuksiin. Perustuu tosi tapahtumiin päähenkilön mukaan.
- dsadassadsdaas
Itse teen yövuoroa enkä, joten nukun päivällä. Näen myös unia...miten on mahdollista, jos ufot käyvät öisin?
- krikatti-tikka
ne on tutkinut ja käy päivällä?
- jumalautaa
jumalauta
- Ufokki
Perhana
Nyt ei uskalla nukkua.
Onneksi meillä on sentään kissa, jolle voi antaa hevosenmaggaraa.
Ainakin meillä kisu torjuu kaikki hyökkääjät
Oli sitten vaikka minkälainen alieni tahansa, niin Kisu räppäsee naamaan. - riikak^^
ei kukaan voi tietää eikä todistaa mitä tässä maailmassa on.voihan jotain asioita tietää mitä on kokenut mutta oletteko miettineet koskaan mitä voisi olla vielä kauempana tai mitä me ei nähdä. ihmiset on tottuneet siihen mitä he näkevät jokapäivä.
- krikatti-tikka
mitä helvettiä???? tän yön esitän nukkuvaa, ja kun ne tulee... SYÖTÄN NIILLE SOKERIA!! >=D
- Kuuhulluja kaikki.
27 kirjoitti:
sulla on hyvä mielikuvitus. Onkohan tullu katsottua liikaa ufo leffoi? Huomen yöllä varo vaan E.T tulee!
- hohohoo
E.T! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61191
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1631018Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216803- 63748
- 66744
- 67656
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22636Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?135626Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66589Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32568- 34537
- 55528
- 51512
- 47495
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40483- 37468
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?98466Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.40463- 30463
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri18440