Monelle vitamiinien ja muiden ravintolisien käyttäjille on varmaan tuttu paikka amerikkalainen iherb.com.
www.iherb.com
Itse olen omissa hintavertailuissani huomannut sen edullisimmaksi hankintapaikaksi. Olen tilannut sieltä runsaan puolen vuoden aikana jo parisenkymmentä kertaa itselleni ja tutuille laidasta laitaan eri ravintolisiä.
Homma alkoi D3-vitamiinilla:
http://www.iherb.com/Healthy-Origins-Vitamin-D3-5-000-IU-360-Softgels/18335?at=0
Sen jälkeen on tullut tilattua mm. Solgarin monivitamiinia, muita vitamiineja, ubikinon CoQ10, alfalipoiinihappoa, NAC:a, omega-3-kapseleita jne.
Kannattaa verrata hintoja nykyisen ostopaikkanne hintoihin.
Tilauksen arvo voi olla korkeintaan 80 dollaria. Postimaksua menee vain 4 dollaria. Paketin suurin paino on 1,36 kg. Yli 60 dollarin tilauksista saa vielä 5 % alennusta. Maksaminen tapahtuu luottokortilla (Visa, MC). Jotkut ovat kertoneet toimivan myös verkkomaksamiseen aktivoidulla Visa electronilla. Tästä ei ole omaa kokemusta.
Toimitusaika on ollut 1 - 2 viikkoa. Ravintolisiä tilattaessa paketin suurin arvo on niin pieni, että siitä ei mene alvia eikä tullia. Paketti saapuukiin kotiosoitteen postipaikkaan suoraan. Kaikki omat pakettini ovat tulleet tilausten mukaisina ja ehjinä perille.
Ensimmäistä kertaa tilaava saa vielä 5 dollarin alennuksen koodilla
NEN185
Vitamiinit ja muut ravintolisät
2
580
Vastaukset
- eeen
minä en kyllä sellaisia uskaltaisi suuhuni laittaa,
ties mitä tulee 20-30 v kuluttua, se on voi voi,
ja tunnenpahan salinomistajan, joka treenasi ja kaunis on vartalo,
mutta ensimmäisestä lapsesta tuli melko vajavainen, niin psyykkisesti kuin fyysisestikin
ja toisestakin hieman heikko,
vaikka vanhemmat olivat korkeasti koulutettuja, innostuivat liikaa kait pillereistä.
KANNATTAA miettiä, ei auta anteeksipyyntö.- Sanni26
Itse kannsa tilaan iherbistä kaikki vitamiinit ja kalaöljyt. Tuotteet saa niin paljon halvemmalla, kuin Suomesta ja on parempi laatuisiakin. D-vitamiineja myydään kapselimuodoissa, jotka imeytyy huomattavasti paremmin kuin Suomalaiset tablettituotteet. Postikulut ovat naurettavan halvat. Tässä uusi alennuskoodi, jolla kaikki uudet asiakkaat saavat 5 dollaria alennusta ensimmäisestä tilauksesta: ANU673
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1225639- 643990
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺453626Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭312999Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332902Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342369En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä112237Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli132216- 1181717
Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101634