Hankkiko Köyliön perusturvajohtaja materiaalia bisnekseen poikani huostaanotolla?
"Suomessa sosiaalitantat kaappaavat lapsia huostaan olemattomien syiden takia. Perusteita ei tarvitse olla. Lapsikauppa lihoo. Lastensuojeluun on syntynyt vahva yksityinen bisnes. Se maksaa veronmaksajille vuodessa 600 miljoonaa euroa.
Hinnasta on puhunut mm. Stakesin eläkkeellä oleva tutkimusprofessori Matti Rimpelä.
600 miljoonaa euroa. Lastensuojelulaitokset odottavat nälkäisinä koko ajan uutta purtavaa. "
Turku-palstalta lainattua
3
161
Vastaukset
- Juhani Laho
vainoharhas pahallakin tasolla. Näyttää olevan ihan huipussaan. Lopeta jo hölmö.
- von Lagerbom
Palstoilla löytääksesi kirjoituksiani. Eivät ne ole vainoharhaisuuksia vaan asiakirjoilla todennettavissa olevaa tietoa Köyliön sosiaalitoimen rikoksista. Jos tarkoitit vainoharhaisuudella kysymystäni, huom. kysymystä siitä, onko perusturvajohtaja hankkinut mahdolliselle tuttavalleen bisnekseen materiaalia, niin kyseessä oli vain kysymys, ei väite että niin olisi tapahtunut. Merkillistä kyllä on että lapsen huostaanottoa varten alennutaan väärentelemään asiakirjoja, ellei taka-ajatuksena ole jonkin tahon suosiminen. Onhan kyseinen huostaanotto lieveilmiöineen, mm lapsen äidin tukemisenakin maksanut Köyliön kunnalle huomattavia summia.
- arvollinen
von Lagerbom kirjoitti:
Palstoilla löytääksesi kirjoituksiani. Eivät ne ole vainoharhaisuuksia vaan asiakirjoilla todennettavissa olevaa tietoa Köyliön sosiaalitoimen rikoksista. Jos tarkoitit vainoharhaisuudella kysymystäni, huom. kysymystä siitä, onko perusturvajohtaja hankkinut mahdolliselle tuttavalleen bisnekseen materiaalia, niin kyseessä oli vain kysymys, ei väite että niin olisi tapahtunut. Merkillistä kyllä on että lapsen huostaanottoa varten alennutaan väärentelemään asiakirjoja, ellei taka-ajatuksena ole jonkin tahon suosiminen. Onhan kyseinen huostaanotto lieveilmiöineen, mm lapsen äidin tukemisenakin maksanut Köyliön kunnalle huomattavia summia.
...Ei tarvii päivystää tuollaisen palstan täyttäjän juttuja. niitä sulta tulee kokoajan. lopeta jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960