Jotain aivan sairaan käsiitämätöntä, varmaksi saamani tieto pitää sisällään SALAkokouksia yhtä painijaa/perhettä vastaan, vaikka olivat jaoksen jäseniä ja sitä kautta kuuluneet saada kokous kutsun, eivät saaneet.
perheen pyytäessä puh,johtan kautta kokousta (10) kertaa että tilanne puhuttaisiin Puh,johtajan vastaus.. EI KÄY KUULEMMA KENELLÄKÄÄN SEURASSA EI HALUA SELVITTÄÄ ASIOITA..
syrjintää yhteiskuljetuksissa, valehtelua, mustanmaalausta jopa suoranaista yritystä vahingoittaa painijaa....ja kaikki tämä ainostaan erään suuri suisen ja likaisissa resuissa kulkevan "kovanaaman" toimesta ja sairaista vaatimuksista, koko muu poppoohan tuolla on tämän Gangsterin otteessaan KOKO SEURA!!
Lisäksi seuran vähemmistö edustajan kännykästä väkivallalla uhkaavia viestejä isän ja pojan puhelimiin.
Mutta sitä niittää mitä kylvää....Kaikki me.
Teeriniemellä sattui
jhjhjhj
0
587
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317716
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455210- 594812
- 753468
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321961- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441697- 371639
- 1581452