Olisiko kellään kiinnostusta lähteä kaveriksi retkelle/vaellukselle ?
Olen retkeillyt melko paljon niin kesällä kuin talvellakin, mutta nyt puuttuu kaveri.
Jos olet kiinnostunut niin kirjoittele osoitteeseen [email protected]
KAVERIKSI
reittipiste
2
694
Vastaukset
- Utelias111
Minne päin olet ajatellut mennä? Minkä ikäistä seuraa haet?
Kerro jotain täällä foorumilla niin jos stemmaa niin sit voi kirjoitella privaatisti.- reittipiste
Mitään suuntaa ei ole päätetty, saaristo, tunturit tai eteläsuomen korpi käyvät yhtä hyvin.
Olen retkeillyt nuorison kanssa ja toiminut varttuneempien oppaana, joten ikä ei ole rajoite minulle.
Jos tosissasi aiot mukaan niin kirjoittele s-postiini.
Haen tosiaan retkiseuraa en seurustelukumppania.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633685Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091353- 941227
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko65971Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass12844- 38820
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60819Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11807- 65801
Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔56798