Pari vinkkiä

ex rasvari

Olen tämän talven hoitanut ihoani rasvojen sijasta öljyllä, siis ostanut ihan tavallista vauvaöljyä päivittäistavarakaupasta, ja ihmettelen miksi lääkärit ei jo aiemmin sanoneet että öljy olisi parempi kuin rasva. Ihon öljyämisessä pääsen puolta vähemmällä, eli tarvitsen käsittelyn vain joka toinen päivä kun rasvaus oli päivittäistä. Se öljy ei tahraa, imeytyy hyvin ja on riittoisaa, kunhan oppii arvioimaan pullosta otettavan määrän parin, kolmen käyttökerran jälkeen. Öljyjähän saa monenlaisia, apteekista ja luontaistuotekaupoista, mutta hinnat on sitten muuta kuin tuo vauvaöljy.Tallinnassa apteekissa myydään myös light öljyä, sitä ei kannata ostaa.
Sain tuon öljyvinkin Tallinnan Sadamarketin apteekista, jossa myös myydään Kartalinia karvan yli kahdenkympin hintaan. - Kartalinia oli muuten vaikea löytää Tallinnasta, tuo oli kuudes apteekki josta kyselin. Kartalinia olen nyt käyttänyt viikon ja hyvältä näyttää tässä vaiheessa.

2

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätsykkä_

voi tilata netin kautta eikä onneksi tarvitse lähteä Tallinnaan asti etsiskelemään. Siis sitten kun tuo sun Kartalinisi loppuu ja jos haluat sitä lisää

• rasvanen öljy

Mä en nyt tajua, mitä eroja oikeasti on rasvassa ja öljyssä kun vertaa ?

Öljy juoksevaa, ei-niin-valkoista, ja rasva taas jollakin "jäykistettyä" ja muka hyvän puhtaan näköistä (mitä valkoinen väri on?); onko se ero creme-sanassa. ?

Samaa mieltä, öljyt hyviä ! Jos tarvii pelätä sotkemista, niin tilapäisesti perusvoidetta.

Oon käyttänyt: ruokaöljyjä, ceridal, cerilan intim (hyvää myös esim naamaan, on ohutta, imeytyy, myös sääriin, kaulaan) sekä vauvaöljyt. - Levitys vielä-märälle iholle hieroen, plus anna luonnon kuivaa. - Pitää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1382
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      862
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      771
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      647
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      321
      616
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      595
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      589
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe