Komisario Stephan Sundqvist pääsi television uutisiin kommentoimaan Salon tulvista.
Siinä hän oli valehteleva komisario.
Iltalehti uutisoi ja kommentoi ylikomisario Antti Olkinuorasta. Lähetin lehdelle palautetta ettei nyt vielä ylennetä Anttia ja hetken päästä lehti korjasi virheen. Sattuuhan noita painovirhepaholaisia.
Komisario Sundqvist TV-kasvo
5
738
Vastaukset
- linssilude !??
http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=28&t=501&a=4445
MOT: Ongelmajätelampaat
HAASTATELTAVAT: Rauli Ailus, Eeva-Kaisa Ailus, Jarmo Markkanen, Maria Sjöberg, Rainer Ahlfors, Hans-Erik Nyman, Stephan Sundqvist, Riitta Armfelt, Pirjo-Riitta Korpinen, Anna Nordström, Zibelina Armassalo, Johanna Rautiainen
Jollen väärin muista niin Sundqvist oli tärkeässä roolissa tässäkin viranomaisten tekemässä mielivallassa. Oliskohan ollut jopa tappopäätöksen tekijänä.- Markku Ahdeoja
Komisario Sundqvist valehteli todistetusti kuulustelupöytäkirjoihin.
Itse hän kutsuu sitä huonomuistisuudeksi. Se, että hän laitti minut putkaan ei minua suuttuttanut, vaan se, että hän tekaisi todisteita minua vastaan ja valehteli.
Jos sundqvist olisi puhunut totta, niin minä en putkareissustani olisi valittanut. Hän kuitenkin käytti komisarion valtuuksiaan väärin ja sen lisäksi valehteli, jotta saisi oikeutuksen väärälle ja laittomalle teolleen.
Minusta on pelottavaa, että Suomessa voi tuon kaltainen mies toimia noin vastuullisessa poliisivirassa.
Kuinka paljon Suomen poliisivoimissa on vastaavia komisario Sundqvisteja? Vaikka on todisteet häntä vastaan, niin asia halutaan salata ja minua uhataan jopa virka-aseella ampumisella. - polakki.hiisi
Markku Ahdeoja kirjoitti:
Komisario Sundqvist valehteli todistetusti kuulustelupöytäkirjoihin.
Itse hän kutsuu sitä huonomuistisuudeksi. Se, että hän laitti minut putkaan ei minua suuttuttanut, vaan se, että hän tekaisi todisteita minua vastaan ja valehteli.
Jos sundqvist olisi puhunut totta, niin minä en putkareissustani olisi valittanut. Hän kuitenkin käytti komisarion valtuuksiaan väärin ja sen lisäksi valehteli, jotta saisi oikeutuksen väärälle ja laittomalle teolleen.
Minusta on pelottavaa, että Suomessa voi tuon kaltainen mies toimia noin vastuullisessa poliisivirassa.
Kuinka paljon Suomen poliisivoimissa on vastaavia komisario Sundqvisteja? Vaikka on todisteet häntä vastaan, niin asia halutaan salata ja minua uhataan jopa virka-aseella ampumisella.Miten oikeudessa kävi ?
- Markku Ahdeoja
polakki.hiisi kirjoitti:
Miten oikeudessa kävi ?
http//markkuahdeoja.blogit.fi
- Lyyyra
eqzxwcervtyhuji
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090