1-2 hengen yöpymiseen hieman luvattomissa paikoissa eli saisi olla niin maastoonsulautuva kuin mahdollista.
Varustelekan woodland-kuvioitu näyttää hyvältä ja hyvän hintaiselta mutta pintansa materiaali näyttää siltä, että voi kiiltää auringossa ja silloin on vaara, että minä paljastun juuri kesken aamu-unieni...
Saman mainion liikkeen BW on yhä paremman hintainen, samoin arvioin värityksen sopivan kohtuullisesti Etelä-Euroopan rantakallioiden pöhelikköjen väriin. Ainoastaan koko kitin painoa jäin tiedoissa kaipaamaan.
http://www.varusteleka.fi/showproductgroups.php?group=153&show=153
Mutta jo ihan vertailunkin vuoksi, olisiko markkinoilla vielä muita maastokuvioituja "taistelijaparin" telttoja? Ehkä joku suomalainen valmistaja tekee vielä Italian armeijan/Finlayson m/62 -kuvioista majoitetta?
Maastokuvioitu pikkuteltta
4
886
Vastaukset
- piilossa pysyy
Hanki rakkatexin taskulaavu
http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp?_prodid=3288&nimi=Rakkatex Taskulaavu- Etelän Rölli
Kiitos vinkistä. Panen harkintaan.
- Kaverin kanssa ei tuossa pötkötellä, ei edes päällekkäin.
Majoitteen paino on kohdallaan - retkumimmi
Etelän Rölli kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Panen harkintaan.
- Kaverin kanssa ei tuossa pötkötellä, ei edes päällekkäin.
Majoitteen paino on kohdallaan...on vielä akuutti niin aseta sama kyssäri myös vaellusnettiin ja relaa-sivustolle.
Saat lisää vastauksia todellisilta asiantuntijoilta... - Etelän Rölli
retkumimmi kirjoitti:
...on vielä akuutti niin aseta sama kyssäri myös vaellusnettiin ja relaa-sivustolle.
Saat lisää vastauksia todellisilta asiantuntijoilta...Kiitos taas vinkistä. Täytyypä tsekata nuo tämän "toimialan" hard core-sivustot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984