Eli, olisimme ostamassa jotain pientä eläintä :D
Olen 13-vuotias tyttö, asumme omakotitalossa, äitini on kokoajan kotona, sillä hän hoitaa työkseen kotona 3-4 hoito-lasta. Itse käyn 7-luokkaa koulussa ja pisin päiväni on 8-16, mutta tietysti lyhyimmät päivät päättyvät jo klo. 13. Äitini ja isäni ei kovasti tykkää rotista ja hiiristä niiden hännän takia, joten niitä älkää vaivautuko ehdottamaan. Mutta muuten kaikki ehdotukset ovat tervetulleita :D
Mikä eläin sopisi meidän perheeseen?
6
176
Vastaukset
- Jerbulo
Jos eläin saa olla väh. 2 tuntia vapaana ja sen kanssa seurustellaankin niin suosittelisin marsuja (HUOM: niitä pitää olla vähintään 2 kpl.) tai kaneja. Luppakorvat ovat suosikkejani. Kannattaa lukea tietoa niistä ja katsoa itse mikä sitten omasta mielestään sopii. katso faunatar.fi sivusto. sieltä, lemmikkieläimet osiosta painat pienet lemmikkinisäkkäät ja katsot tietoa eri eläimistä. =)
- Jerbulo
nasupassa kirjoitti:
itsekkin tykkään kaneista juuri luppakorvista :D
Niin, ne on tosi söpöjä. Kannattaa muuten katsoa, ettei äitisi hoitolapset haluua hieman "hoitaa" tulevaa lemmikkiäsi kun olet koulussa... =)
Jerbulo kirjoitti:
Niin, ne on tosi söpöjä. Kannattaa muuten katsoa, ettei äitisi hoitolapset haluua hieman "hoitaa" tulevaa lemmikkiäsi kun olet koulussa... =)
en usko, sillä tuleva kani/marsu tulisi olemaan luultavasti huoneessani, eikä sinne ole hoitolapsilla asiaa! :p
nasupassa kirjoitti:
en usko, sillä tuleva kani/marsu tulisi olemaan luultavasti huoneessani, eikä sinne ole hoitolapsilla asiaa! :p
joo eli 2 marsua/kani ollaan ottamassa, kun äsken vahingossa tuohon kirjoitin marsut yksikkömuodossa xP
- suski87
nasupassa kirjoitti:
joo eli 2 marsua/kani ollaan ottamassa, kun äsken vahingossa tuohon kirjoitin marsut yksikkömuodossa xP
Muistathan, että kanitkin ovat laumaeläimiä ja kaipaavat seuraa, joten niidenkin kohdalla kaksi on ehdottomasti yhtä parempi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566339
- 501786
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381444- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13919Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875