Hei Varkautelaiset.
Olen juuri muuttanut Varkauteen ja kyselisin nyt olisiko keski-ikäistä (n.40-50v) ihmistä vaikka lenkki-/juttelu-tai vaikkapa kahvittelukaveriksi?
Itse olen reilu nelkymppinen,urheilullinen nainen.Pyöräilyä ja reipasta kävelyä harrastan.En kuitenkaan viihdy kuntsikoilla.
Alkoholi ei kuulu elämääni,toivon ettei se ole este kaveruudelle.Joten minua ei saa edes houkuttelemalla kapakoihin.
Olen muuten viihtynyt kaupungissa hyvin.
Kaveria vailla
7
636
Vastaukset
- Mies.
Täällä olis yksi ehdokas. Tää on vaan sellainen paikka missä ei viitsi kovin yksityiskohtaisesti kirjoittaa mitään. Mikä olis parempi tapa, ehdota. Anna jotain yhteystietoja, mut ne välittyy muis liian monelle muulle.
- Muuttanut nainen
Kiitos Mies vastauksestasi.
Nyt tuli kyllä mietintämyssylle käyttöä :)
Jos laitan salaisenkin numeroni ruudulle,siihen voi sitten kaikki muutkin sitten laittaa viestiä,samoin on sähköpostiosoitteen kanssa.Tuota pitää rueta ihan miettimään,miten saatais "yhteys"muuten toisiimme.
Olen pari viikkoa toisaalla,mutta toki käyn katsomassa "Varkauden kuulumiset" täältä. - Muuttanut nainen
Hei Mies/Sauvo.
En voi rekisteröityä enää tänne.Aikoinaan rekisteröidyin ja häirikön takia laitoin "käytön eston".Sai tietää kaikki salasanastani lähtien,ei auttanut kuin rueta "puskista huutelemaan" :)
Onko Varkaudessa esim.kauppojen seinillä ilmoitustauluja? En ole vielä tutkiskellut "seiniä" sillä silmällä.
Voisin laittaa kaupan ilmoitustaululle(jos jossain sellainen olisi) tai Varkauden lehteen ilmoituksen.
Loppukuusta olen vasta siellä paikalla,joten viipyy tuo ilmoituksen teko.
Mutta aurinkoista päivää sinulle. - Muuttanut nainen
Hei Sauvo,postia tulossa.
- kaveria etsimässä
Moi,minne päin varkautta muutit?missä lenkkeilet/pyöräilet
- Muuttanut nainen
Kiitos sinullekin kaveria etsimässä vastauksestasi.
Muutin tähän "kaupungin kupeeseen".
Lenkkeilen ja pyöräilen sinne minne kulloinkin tekee mieli :) Ihan extemporee lähden vaeltelemaan ympäri Varkautta.Kesällä olisi kiva pyöräillä vaikka vähän pitemmällekin. Muuttanut nainen kirjoitti:
Kiitos sinullekin kaveria etsimässä vastauksestasi.
Muutin tähän "kaupungin kupeeseen".
Lenkkeilen ja pyöräilen sinne minne kulloinkin tekee mieli :) Ihan extemporee lähden vaeltelemaan ympäri Varkautta.Kesällä olisi kiva pyöräillä vaikka vähän pitemmällekin.Kumpikin rekkaatte nimimerkit tänne ja vaihdatte tiedot yksityisviestinä, dadaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1832570Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki372430Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from582129- 1082083
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702034Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen402030Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la631384- 1251205
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241117- 55968