Sukellus Sisiliassa

HolyDiver76

Terve! Olemme kesä-heinäkuun vaihteessa lähdössä Sisiliaan ja ensimmäisen viikon kierrämme saarta ja toisen viikon vietämme Giardini-Naxoksessa tarkoituksena lähinnä sukeltaa. Olemme nyt vertailleet eri sukellusfirmojen palveluita netissä ja tarvitsisimme tietoa ja kokemuksia seuraavista sukelluskeskuksista: Diving Center Capo Taormina, Divesicily ja Nike Diving Taormina. Kuulisimme mieluiten kokemuksia ihmisiltä jotka ovat oikeasti sukeltaneet heidän kanssaan.
Ja jos jostain löytyy vielä joku muu sukelluskeskus Naxoksen/Taorminan läheltä, niin kerro ihmeessä!

Kiitos!

3

998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sukellusmaski

      Kävin muutama vuosi sitten sukeltamassa Nike Diving Taorminan porukoissa, hyvin pelasi ja tunnelma oli mukava. Omistaja oli sympaattinen ja avulias.

      Roskia ei näkynyt missään :) Pidin kovin alueen puhtaista rannoista, jotka olivat siistejä myös vedenalla. Erittäin upeaa oli Giardini-Naxoksen lähistöllä.

    • tt-t

      Olemme parikin kertaa sukeltaneet Peppen Capo Taorminan kanssa. Mukavaa porukkaa ja hyvä vene vessoineen. Noutavat hotellista, itse sukelluskeskus on Recanatin puolella, mutta vene Naxoksen satamassa. Voimme suositella lämpimästi, itsekin aiomme käydä sukeltamassa siellä jälleen kesäkuussa.

      • HolyDiver76

        Kiitos vastauksista! Kysyisinkin vielä, että miten kummassakin teidän suosittelemassa paikassa oli päivittäiset sukellukset järjestetty, toisin sanoen onko mahdollista sukeltaa esim kaksi sukellusta aamupäivällä joten iltapäivä jäisi vapaaksi muulle? Oliko keskukselle mahdollista jättää omia varusteita kuivumaan, vai pitääkö niitä raahata edes takaisin?
        Kesää odottaen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      98
      3037
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      79
      3011
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1931
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1434
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1226
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      869
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      795
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe