eli hommasin 7kk sitten 3lehtikalaa ja oon tässä ihmetelly onko 1 lehtis eri rotua, kun ne kaikki oli tullessa noin 2euron kolikon kokosia ja nyt 1 on noin 12cm ja 1 noin 10cm eli ihan hyvin on kasvanu mut sit se yks lehtis on edelleen 2euron kolikon kokonen(ei oo sorsittu ja syöny on normaalisti). väriltään se on valkoinen missä on mustia täpliä. eli onko tää joku mini lehtikala vai mikä, kun ihan terve on ja syö normaalisti mut ei vaan kasva isommaksi.
outo lehtikala
vepsu
2
609
Vastaukset
- vepsu
tossa vielä kuva molemmista http://kkkk.kuvat.fi/kuvat/SDC10321.JPG
niinku näkyy tuo toinen on melkoinen jättiläinen toiseen verrattuna vaikka on saman ikäisiä.- Tulipyrstö0
Pterophyllum scalare, etualalla on luonnonmuoto näyttäis olevan naaras ja takana Pterophyllum scalare "Marble Veil" lajieroja en tiedä, vain ulkonäkö erot ovat selvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651423Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109855- 57690
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä46689- 53683
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39677Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025645Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66633Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69621Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40616