Ulkoinen antenni mokkulaan

harkitsen lisä anten

Yritin selailla palstaa, josko aiheesta olisi keskusteltu aiemminkin, mutta en löytänyt joten nyt kysyisin onko kellään kokemusta mokkulan lisäantenneista. Käytän konetta aivan 3 G verkon rajoilla ja liittymänä on saunalahden maximi nopeus 5 megaa. Yleensä se toimii sinisenä, mutta aiakajoin vaihtaa vihreäksi siis 2 g:hen ja muutenkin sen nopeus ei ole lähelläkään tuota luvattua 5 megaa. Olen asettanut mokkula asetuksiin verkon määritteeksi vain 3 g ja ajoittainhan se onkin 3 g hspa vai mikä lie, mutta haluaisin saada maksimi tehot irti koska siitä kerran maksan liittymässäni. Joku 60-70 € ulos asennettava antenni miltä se kuulostaisi, hyvä vai saanko apua ollenkaan.

7

1150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    •  Orppis

Vaihda kiinteään laajakaistaan...

• harkisten lisäantenn

koska saunalahdelta ei saa sellaista tälle alueelle, vaikka asun ihan eteläsuomessa ja en asu missään korvessa vaan sanoin dna:n liittymät irti koska oli niin******** operaattori siksi ja kustannussyistä vaihdoin saunalahteen. Olen muuten tyytyväinen uuteen valintaani, mutta jos sillä ulkoisella antennilla sais vielä paremman yhteyden niin pieni lisä satsaus kannattaisi.

• tuolta..
    • ----

suunnattava antenni on paras. Se auttaa kyllä.
      Vaikka tuolta oheisesta linkistä.

• jooob

itselläni jo huomattavasti kun laitoin mokkulan USB-jatkojohdon päähän,
        ja sain siten parhaan singnaalin ( ikkunan edessä ). Johdon pituus 2.5m

• wswf wsrg rsg rs

Kyllähän antenni voi auttaa, jos kerran edes käy välillä 3Gssä. Itellä mokkulalla ei edes öuvat 3G:tä, mutta toimii auttavasti nykyään 2 Gssä. Niin, tajusin vaihtaa USB- piuhan parimetriseen sen vakiona tulevan vaaksan pätkän tilalle. Samaten olen kuullut kehuttavan sellaista piuhaa, mikä laitetaan kahteen USB. liitäntään koneessa.

Mainittakoon, että operaattorilta näitä tietoja ei saanut, ne koitti vaan myydä ylihintaista antennia. Ainiin, ja koittivat myydä kalliimpaa liittymää. Niin, siis mökkikunnsassa ei mikään operaattori edes lupaa kuin 2G:n, kännykkäyhteydet pätkii jne..

Kokeile ekaks pitkää piuhaa, se toimii lisäantennina itsessäänkin. Ja aina tosiaan voi ostaa lisäantennin. Mutta jos olet reuna-aluilla, net on myyneet sulle ilmaa siinä liittymässä. 2G:llä ei pääse kuin vajaaseen 300 kiloon, megoija sillä ei edes voi saada.

Tees nopeustesti:

http://www.nopeusmittari.net/

Noita testejä on netissä vaikka kuinka paljon.

• -ljn LKm LnLmn

Mun mökkimokkulaliittymä maksaa vajaan kympin kuussa, hitain mahdollinen, koska megoista ei olisi mitään hyötyä maksaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe