Hei!
Mikäs olis vika kun kiihdyttää esim. 60-120km niin turbo hyppää 120km pois pelistä (Vikatila). Solenoidi vaihdettu uuteen. Vian saa hetkellisesti pois sammuttamalla -> Käynnistämällä.
Muuten auto toimii hyvin..
Kiitos Asiallisista vastauksista
Auto on Seat Toledo 1998 66kw TDI aj. 270tkm
Turbosta ei kuulu mitään epänormaalia..
Toledo vm98 TDI
SeatTOLEDO
4
355
Vastaukset
- jhjhjhjh
ahtopaineanturi?
- SeatTOLEDO
Testattu ottamalla anturista piuha pois, tekee samaa..
- mikä,
mahtaa olla toledon moottorikoodi? että onko siinä vnt ahdin. Nokinen ahdin aiheuttaa vikatiloja. Jos saat nostettua kierroksia varovasti polkien ilman että menee vikatilaan, niin voi korjaantua kierrättämällä.
- kokemuksenkovarintaä
myös halvoilla öljyillä voi olla osuutta asiaa, samanlainen vika korjaantui 66kw 00vm skodasta vaihtamalla mobililin rallyformulat sisään puhistusaineiden kera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232