Kysymykseni kuuluu, että vesi joka tulee taloon on muuttunut hieman sameaksi, on siis tavallinen rangaskaivo josta vesi tulee ja nyt lumien sulaessa tämä havainto tuli, että uskaltaako akvaariovedet vaihtaa sameudesta huolimatta?
Vesi sameaa
sameavesi
1
212
Vastaukset
- Tulipyrstö0
Mittaa raanasta tulevan, akvaarioon laskettavassa lämpötilassa tulevan veden nitriitti ja nitraatti. Mikäli akvaariosi veden pH pitää olla yli 7, mittaisin myös pH. Vaikka onhan hyvä tietää pH -arvo muutenkin.
Veden sameushan johtuu pintavesien joutumisesta kaivoon. Jos nitriittiä tai/ja nitraattia löytyy, en vaihtais vettä (riippuu tietysti määristä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706724
- 594542
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293446- 613037
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616- 171610
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341399
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350