Olen käyttänyt vasta pari kiekkoa general whiten pussia ja tässä olen tullut ajatelleeksi että syövyttääkö nuuska paljonkin? Juttua olen kuullut että pienelläkin käytöllä voisi tulla suurikin kolo tuonne suuhun. Voiko sen aiheuttama vahinko korjaantua?
Nuuskaaminen
6
556
Vastaukset
- faktaa.
Kyllä syövyttää. Melko pian hampaatkin alkaa heilua ja lopulta putoavat. Jäljelle jääneet hampaat värjäytyvät paskan ruskeiksi. Iensyöpä tulee myös.
Onnea valitsemallesi tielle.- GreatSnus
tämähän on täysin totta.
Jos olet wannabe kova jätkä, eli google-evo tule suomi24:ään kyselemään. Saat k.o. loistavia vastauksia kysymyksiisi.
Jos oikeasti olet nuuskan arvoinen, lue erilaisia uutisia ja foorumeita. http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Reinfeldt arvosteli EUn nuuskakieltoa ahvenanmaalaisille/1135253576551
aloita tosta.
Nuuskaaminen on elämäntapa - niceeeá
GreatSnus kirjoitti:
tämähän on täysin totta.
Jos olet wannabe kova jätkä, eli google-evo tule suomi24:ään kyselemään. Saat k.o. loistavia vastauksia kysymyksiisi.
Jos oikeasti olet nuuskan arvoinen, lue erilaisia uutisia ja foorumeita. http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Reinfeldt arvosteli EUn nuuskakieltoa ahvenanmaalaisille/1135253576551
aloita tosta.
Nuuskaaminen on elämäntapahttp://www.vartti.fi/artikkeli/a16adb8f-08cd-4f35-afa0-f1be7aeda6d2
- ....-.....
GreatSnus kirjoitti:
tämähän on täysin totta.
aloita tosta.
Nuuskaaminen on elämäntapaTarkoitus ei ole esittää mitään kovaa jätkää. Poltin joskus, aloitin nuuskaamaan hieman myöhemmin, mutta nyt olisi suuri halu päästä tästä tavasta eroon ja lopullisesti. Jos kerran olen vain pari kiekkoa vetäny niin pystyykö nuuskan aiheuttamat vahingot keho korjaamaan itse?
- usko ketä haluut
....-..... kirjoitti:
Tarkoitus ei ole esittää mitään kovaa jätkää. Poltin joskus, aloitin nuuskaamaan hieman myöhemmin, mutta nyt olisi suuri halu päästä tästä tavasta eroon ja lopullisesti. Jos kerran olen vain pari kiekkoa vetäny niin pystyykö nuuskan aiheuttamat vahingot keho korjaamaan itse?
itselläni korjaantuu jo parin päivän tauolla.
olen myös kuullut että hammaslääkärissä kaveri oli parin viikon tauon jälkeen kysynyt näkyykö jälkiä nuuskaamisesta ja ei ollut näkynyt vaikka oli käyttänyt 5 vuotta, että sillein - nuuskaaja3131
usko ketä haluut kirjoitti:
itselläni korjaantuu jo parin päivän tauolla.
olen myös kuullut että hammaslääkärissä kaveri oli parin viikon tauon jälkeen kysynyt näkyykö jälkiä nuuskaamisesta ja ei ollut näkynyt vaikka oli käyttänyt 5 vuotta, että silleinNo toi nyt on aivan 100%:sen täyttä paskapuhetta. Tai sitten hammaslääkäri saanut lupansa muropaketista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3522816Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151058Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908- 80908
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849