Sattuisikohan kenelläkään olemaan kokemuksia Germanwings -lentoyhtiöstä? Olen menossa (ehkä) sillä kesäkuussa Saksaan ja haluisin tietää ko. lentoyhtiöstä jotakin. Esim. lentojen hinnat kun tuntuvat vaihtelevan päivittäin.. Onko muuten luotettava yhtiö, eli onko takeita siitä, että lentää vielä kesäkuussa?
Germanwings kokemuksia?
6
5970
Vastaukset
- tietoa
Lufthansa omistaa ison osan yhtiötä
ja koneetkin Lufthansan vanhoja
joten kai se lentää jatkossakin. - Kölniin
Olen menossa kahden viikon kuluttua Kölniin samalla yhtiöllä. Sitten näen miten toimii. Halpoja on ainakin:)
- ööö
Kerrotko kokemuksistasi sitten kun tulet?? Olisi kiva kuulla kokemuksia. Itse olen menossa kesäkuun alussa Kölniin...
- ensi viikolla
ööö kirjoitti:
Kerrotko kokemuksistasi sitten kun tulet?? Olisi kiva kuulla kokemuksia. Itse olen menossa kesäkuun alussa Kölniin...
ok!
- Köln
ensi viikolla kirjoitti:
ok!
Lensin viime viikolla Germanwingsillä helsingistä kölniin ja takaisin. Lennot lähtivät ja saapuivat ajallaan ja lentoyhtiön taso oli paljon parempaa kuin Ryanairilla jolla lensin viime kesänä. Esimerkiksi Germanwingsin lentokoneissa oli video ja audio järjestelmät ja koneet siivotaan jokaisen lennon jälkeen. Suosittelen Germanwingsiä kaikille matkaa suunnitteleville.
- segeko
Suosittelen Germanwingsin lentoja.Edullisia ja hyvin hoidettuja.Olen lentänyt usein Saksaan ja takaisin yhtiön lennoilla.Kannattaa käydä netissä usein katsomassa lippujen hintoja.Joskus aivan uskomattomia tarjouksia!Edullinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254849- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483185- 542677
- 2082662
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091575