Oliskos kellähän tietoo sellaasesta jotta onko Karstulan tienoolla tai sen lähipitäjissä sellaasta henkilöö joka osaas turbottaa vanahan mersun. Olen vast ikään muuttanut seutukunnalle joten en tiedä paikallisista mekaanikoista. Joku mulle kertoili että Karstulaas olis joku nuorehko mies joka on expertti asentamaan juuri mersuhun turbon. Omistan sellaasen vanahan kuutoskoneella olevan nokivasaran ja ajaattelin jotta olis hyvä saada hiukan lisää potkua pelihin.
Turbo asiaa
Turbotimer
6
728
Vastaukset
- eikös
olisi järkevämpi hankkia auto jossa on valmiiksi turbo, tulee usein halvemmaksikin.
- Turbotimer
Mutta sehän onkin harrastus ja eiköös niistä pidäkkin aina maksaa.
- Turboton volvo
Kyllä siellä on mitä olen kuullut joku henkilö joka niitä asentaa ,mutta en nyt muista nimeä mutta aika edullisesti laittaa näin olen kuullut.
- äöpå
hauska juttu. kiitos
- sininen ja valkoinen
äöpå kirjoitti:
hauska juttu. kiitos
Yhä hauskemmaksi taitaa käydä , pikkulinnut lauloi
- ja miks ei olis
Ovathan ne hankintahinnaltaan halpoja , ainoa varjopuoli on se kun ne pitää öiseen aikaan hankkia ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131