Ahtaajien lakko

Tiedonantaja.

Ahtaajien lakko ei tuo työttömille penniäkään, mutta rikas ahtaaja saa lisää liksaa. Ahtaaja puhuu työttömälle solidaarisuudesta, koska tietää ettei työtön saa siitä solidaarisuudesta penniäkään, ja nauraa paskaiset naurut työttömän selän takana.


Paperiliitto takaa paperimiehille helpon vakiduunin ja 5000 eur/kk käteen.

Työttömälle paperiliitto ei takaa mitään muuta kuin sen että työtön pysyy työttömänä


Ay-demari on työttömien luokan luokkavihollinen

Työttömien ja vuokratyöläisten tulee muodostaa rikkurien massa-liike joka ottaa satamat haltuunsa ja aloittaa ahtauksen 3000 eur/kk


Kaikki entiset ahtaajat irtisanotaan. AKT johto asetetaan korvausvelvollisuuteen rikkureille koska olivat uhkailleen ja häirinneet työrauhaa

AKT on rikollisjärjestö ja siihen on suhtauduttava siten mitä laki määrää koskien järjestäytyneen rikollisuuden toimintaa

6

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitaja.

      Kommuistit pyrkivät estämään työttömien pääsyn tehtaisiin ja ovat siten luokkavihollisia jotka työttömien tulee hoitaa pois vallasta

    • totuus.-

      AKT Ahtaajien palkka 4500 eur/kk

      Mutta virolainen siirtotyöläinen ei pääse satamaan töihin. Ja jos pääsee johonkin trukkikuskiksi, niin palkkaa on 1200 eur/kk



      Ay-demari on varannut rahakkaat työpaikat itselleen


      Sillä ay-demari on työttömien luokan luokkovihollinen

      • Koneahtaajia ovat

        Ennen oli ennen. Ennen satama oli työttömien, opiskelijoiden ym satunnainen työpaikka, jossa monet työt olivat aika yksinkertaisia tavarakollien köyttelemisiä, säkkien nostelua jne.
        Nykyään satamat on pitkälle mekanisoitu, tietokoneilla varustetut koneet kuljettelevat sähköisesti merkittyjä kontteja puoli- tai täysautomaattisesti. Suurin osa työväestä pitää olla tähän työtapaan ja ympäristöön koulutettuja ja kokeneita. Sellaisille työntekijöille on ollut helppo luoda vahva työmarkkina-asema ihan kuin esim. paperitehtaan koneenhoitajille.


    • Anonyymi

      vAhtaajien lakko ei tuo työttömille penniäkään,

    • Anonyymi

      Ylipalkattuja trukkikuskeja

    • Anonyymi

      Juu joku oikein ottaneen näkönen pöhöttynyt Pasi ahtaaja iltalehdessä saisi hävetä. Ne saa 100e päivä ryyppäämiseen. Osa lähtee reissuun. Hyi helvetti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe