ammattiopisto luovi

finsman

ammattiopisto luovissa liperissä on joitain ärsyttäviä opettajia jotka puhuvat valheita oppilaista.
suurin osa on siellä ihan hyviä opettajia.
en suosittele menemään sinne kouluun jos ei ole ihan pakko mennä.

18

4943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+3

Mutta johonkin kouluunhan sinut on saatava oikeinkirjoitusta oppimaan.

• Kyseessä on

erityiskoulu jonka oppilaat koostuvat suurimmaksi osaksi jollain tapaa "ei normaaleista" yksilöistä. Joukkoon mahtuu myös vainoharhaisia jotka kuvittelevat itseään vainottavan eri tavoilla..myöskin heistä valeita puhumalla.

• happy student

itese opiskelin aikoinani 3vuotta pupa = puhdistuspalvelujen perustutkinto ammattiopisto luovissa liperin yksikössä. vaikka siellä oli niitäkin opettajia joista ei vaan tykänny, niin siitähuolimatta 120 ov
      tuli suoritettua kunnialla läpi. asennetta ihmiset, sillä pääsette pitkälle. parasta tässä kaikessa on et tälläkin hetkellä opiskelen luovissa, toisin aikuiskoulutuksen puolella •Palveluavustajakoulutus
      täydennyskoulutuksena, 3.6.2011 loppuis koulu. itsellä oli tossa pientä ongelmaa koulunsuhteen, vaan kun ei annettu muuta vaihtoehtoa palaverissa, niin käyn koulun loppuun asti. innostus on nyt kovempi, ja kouluun on kiva joka arkiaamu tulla, vaikka tosin aikaiset herätykset aamuisin. ottakaa ihmiset mallia, kannattaa miettiä kaksi kertaa enenkun teet lopullisen päätöksen.

hyvää kevään ja kesän odotusta kaikille lukijoille.

• että..

noin 90% oppilaista on vajakkeja sekä erittäin ärsyttäviä. Minä todella säälin opettajia kuin muutakin henkilökuntaa heidän vaativassa työssään, ja toivon heille voimia jaksaa edes jotenkuten päivästä toiseen idioottilauman ympäröimänä.

-Miksiköhän näitä vanhoja viestejä nostetaan uudelleen näkyviin, ja kukapa muu tätäkään aihetta edes osaisin etsiä kuin viestiketjun aloittaja. Syitä tähän ei kovin monimutkaisesti tarvitse hakea.

• NäitäOnNähty
        että.. kirjoitti:

noin 90% oppilaista on vajakkeja sekä erittäin ärsyttäviä. Minä todella säälin opettajia kuin muutakin henkilökuntaa heidän vaativassa työssään, ja toivon heille voimia jaksaa edes jotenkuten päivästä toiseen idioottilauman ympäröimänä.

-Miksiköhän näitä vanhoja viestejä nostetaan uudelleen näkyviin, ja kukapa muu tätäkään aihetta edes osaisin etsiä kuin viestiketjun aloittaja. Syitä tähän ei kovin monimutkaisesti tarvitse hakea.

Oikein kirjoitit!
        Varmastikin on hirvittävän vaikea olla tuollaisessa(kin) paikassa opettajana, sillä suuri osa (ei kaikki) oppilaista on enemmän tai vähemmän latvalahoja sekä mielenterveysongelmaisia. Olen täysin varma ettei henkilökuntaa herjaavilla olisi varaa syytellä toisia vaan tarkistella omaa itseään.

• EXopiskelija

Viestiketju on jo vanha, mutta on pakko kommentoida. Valmistuin logistiikan perustutkintoon(Varastonhoitajan ammatti) Liperin yksiköstä reilu 10 vuotta sitten. Opettajat olivat asiallisia. Tulin toimeen opettajien, muun henkilökunnan ja opiskelijoiden kanssa. Ainoastaan yksi opettaja oli sellainen joka raivostutti epäasiallisuudellaan ja uteliaisuudellaan. Hän oli utelias asioista jotka ei hänelle kuulu. Poissaolo raportointi kuuluu vain sen kurssin opettajalle, jonka tunnilta joutuu olemaan pois. En tiedä juorusiko hän muille valheita, jotka eivät pitäneet paikkaansa.

• Eienääikinä

Ei tuosta puljusta mitään ammattia saa. Keksitään vaan tekemistä vammaisille, varsinkin kehitysvammasille, ettei tarvitsisi notkua kotona. Itse opiskelin merkonomiksi, koska pelkäsin vaivani haittaavan tavallisessa ammattikoulussa, vaikka olen koko elämäni käynyt tavallista koulua. Voi, miten väärässä olinkaan. Ihme, kun sen kolme vuotta kestin opiskella liiketaloutta. Kyseisessä koulussa opiskelijoille lässyteltiin kuin pikku lapsille. Varsinkin niille, joiden puutteet olivat älykkyydessä. Tällä hetkellä opiskelen tavallisessa ammattikoulussa uuteen ammattiin ja meno on aivan erilaista verrattuna Luoviin. Kyllä mielestäni esim. normaaliälyinen liikuntavammainen, lukihäiriöinen tai ADHD vaan kuuluu tavallisen opetukseen piiriin, eikä näihin erityisammattikouluihin.

• Anonyymi
        Eienääikinä kirjoitti:

Ei tuosta puljusta mitään ammattia saa. Keksitään vaan tekemistä vammaisille, varsinkin kehitysvammasille, ettei tarvitsisi notkua kotona. Itse opiskelin merkonomiksi, koska pelkäsin vaivani haittaavan tavallisessa ammattikoulussa, vaikka olen koko elämäni käynyt tavallista koulua. Voi, miten väärässä olinkaan. Ihme, kun sen kolme vuotta kestin opiskella liiketaloutta. Kyseisessä koulussa opiskelijoille lässyteltiin kuin pikku lapsille. Varsinkin niille, joiden puutteet olivat älykkyydessä. Tällä hetkellä opiskelen tavallisessa ammattikoulussa uuteen ammattiin ja meno on aivan erilaista verrattuna Luoviin. Kyllä mielestäni esim. normaaliälyinen liikuntavammainen, lukihäiriöinen tai ADHD vaan kuuluu tavallisen opetukseen piiriin, eikä näihin erityisammattikouluihin.

Olen kommentoija EXopiskelija. Joo. Kun en pärjännyt normaalissa ammattikoulussa. Omasta mielestä oppimisvaikeudet ei johdu älykkyydestä. Olen varma,että minulla on ADHD vaikka ei ole diagnoosia. Lisäksi on todenäköisesti on asperger. Älykkyystesteissä olen kohtalaisen hyvä. Sosiaalisia taitoja määrittelevän testin reputin täysin.

• Anonyymi

ammattiopisto luovi liperin yksikkö on vilko hakee koulutuskokeiluun 2019 ensi syksyllä vilko menee toiselle paikkakunnalle liperin yksiköön
      juulia käy ekavuota humaniassa ensi vuonnan asti juulia hakee luoviin koulutuskokeiluun

• Anonyymi

Onko paikalla tulkkia?

• Anonyymi

Juu, sama suomeksi selkokielellä kiitos.

• Anonyymi

Aaaasia selvä.!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aaaasia selvä.!

Ketkä näitä roska viestejä kirjottelee 😂 oon ite luovilla ja mulla ei mitään muuta kuin teorian kanssa hankaluuksia jonka vuoksi luovilla olen ja moni omalta luokalta on ihan täys järkisiä toki osalla viiraa päästä luovilla ja pahasti, mutta mukaan mahtuu ihan täysin normaaleita opiskelijoita joilla on jokin este jossa tarvii tukea. Kerran oli luovilla aikuinen opiskelija arviolta 40v ja ihan normaali ihminen ja muutenkin ihan tavallisia ihmisiä joissa oli mitään eroa yleisen opetuksen puolella oleviin opiskelijoihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä näitä roska viestejä kirjottelee 😂 oon ite luovilla ja mulla ei mitään muuta kuin teorian kanssa hankaluuksia jonka vuoksi luovilla olen ja moni omalta luokalta on ihan täys järkisiä toki osalla viiraa päästä luovilla ja pahasti, mutta mukaan mahtuu ihan täysin normaaleita opiskelijoita joilla on jokin este jossa tarvii tukea. Kerran oli luovilla aikuinen opiskelija arviolta 40v ja ihan normaali ihminen ja muutenkin ihan tavallisia ihmisiä joissa oli mitään eroa yleisen opetuksen puolella oleviin opiskelijoihin

Luovin papereilla voi vaan pyyhkiä persettä, jos onkin vain lukihäiriö tai liikuntavamma eikä kehitysvammaa. Enemmän sen opetussuunnitelma palvelee kehareita. Itse en tiedä tasan yhtään ihmistä, joka olisi sillä saanut töitä. Itse lähdin koko oppilaitoksesta kuukausi opiskelujen aloittamisen jälkeen, kun en saanut haastetta. Se linja oli liiketalous, jota yritin.

• Anonyymi

Onkos luovimiskoulussa opetettu pieruasioita?
      Pierutiede on erityisen tärkeää hallita nyt ilmastonmuutoksen ollessa tarttumisvaiheessa ja olisi syytä tutkia myös voiko ilmastonmuutos levitä pierun välityksellä. Kannattaa muistaa että pieruista on hyvitettävä hiilijalanjälki ja maksettava ilmastointiverot, sitten saa piereksiä niin paljon kuin haluaa.
      Onko näistä asioista ollut koulussa puhetta?

• Anonyymi

Jäi vielä kysymättä onko koulussa opetettu mikä on oikea tapa haudata ruispellosta ammutut valkopostihanhet? Pitääkö niistä kompensoida hiilijalanjälki? Onko valkopostihanhet vahingollisia ilmastonmuutokselle?
      Ihan vain tällaisia tarkentavia kysymyksiä halusin tehdä kun te olette näemmä noita koulujakin käyneet.

• Anonyymi

Edelleen kiroan Luovilla olleen vuoden 2017 YT:t. Tapahtuma joka teki monille ihmisille elämästä helvettiä.

• Anonyymi

noihin luoveihin laittavat kaikki nämä keharit ja vajakit sen takia, että niille olis päivisin jotain puuhaa etteivät vaan kotonaan ja laitoksissa makaile.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4362
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1823
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1543
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1317
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1083
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      929
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      847
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe