Kaikki nettipokerit ovat aivan täyttä pas...kaa.Niin tuuri peliä ettei toista voi olla ja nyt tämä paska loppuu ja suljen kaikki pokeritilini ja haistatan paskat joka saitille!!!!!!! TODELLISTA BINGOA!!!
JUUPA juu
23
1427
Vastaukset
- pokerboy9
Ei ole tuuria jos osaat pelata ( ja sillä meinaan 2-3v opiskelua)! Ei riitä että osaat säännöt siinä on niin paljon muutakin!
Pokeri ammattilaiseksi on pitkä matka. Paljon helpompaa lukea insinööriksi jos hermot ei kestä kyttäämistä.
Hyvä pokeri pelaaja pelaa noin 10% ROI:lla joten jos haluat tienata sinun pitää pelata paljon!
Siis joku 1k-3k kättä päivässä ja sulla on mahiksia tienata 500€, 0.50 - 1.00€ blindeilla!
Rake on tärkein asia pokeri ammattilaisille koska niillä tasoilla on niin kovat pelit että joudut vääntään ihan sairaasti käsiä jos meinaat paljon tienata!
Nyt kun olet vielä aloittelia suosittelen sinulle 1€-5€ 6.max sittareit noin 3000 kpl. niin katsotaan sitten oletko oppinut mitään.
Itse pelaan noin 50k kättä kuussa ja pelaan noin 50 turnausta jonkin verran sittareita!
Olen elänyt pokerilla pian 3v. ja tienaan pari oma koti taloa vuodess 5$ - 10$ blindeilla ennen veroa!
Itse aloitin pokerin pelaamisen kun olin 17v. olen lukenut 20 kirjaa, pelannut yli miljoona kättä.
Jos tahdot niin voidaan ottaa heads up minä laitan 1000€ sinä vain 500€- afghkluytr
Laita mulle se 500e niin pelataan,POKERIPRO!!!! LOL LOL
- kghdugh,äbä
afghkluytr kirjoitti:
Laita mulle se 500e niin pelataan,POKERIPRO!!!! LOL LOL
Paitsi,että nettipokeri on rigged.
- l,yjxhönvåä
kghdugh,äbä kirjoitti:
Paitsi,että nettipokeri on rigged.
Olen pelannut juuri n. 3000 sittaria ja hieman voitollisena,se mitä olen oppinut on että en tiedä olenko hyvä vai huono pelaaja,koska nettipokeri on mitä on.Tarkoitan sitä kun sittareissa olen hyvä putki päällä voitan ja kun on huono putki on ihan sama miten pelaa voittaa ei yksinkertaisesti voi.Yleensä silloin tipahdan neljäntenä tai viidentenä ennen palkintoja joka tapauksessa.Tai sitten ei tule edes pelattavia kortteja.
- pokerboy9
l,yjxhönvåä kirjoitti:
Olen pelannut juuri n. 3000 sittaria ja hieman voitollisena,se mitä olen oppinut on että en tiedä olenko hyvä vai huono pelaaja,koska nettipokeri on mitä on.Tarkoitan sitä kun sittareissa olen hyvä putki päällä voitan ja kun on huono putki on ihan sama miten pelaa voittaa ei yksinkertaisesti voi.Yleensä silloin tipahdan neljäntenä tai viidentenä ennen palkintoja joka tapauksessa.Tai sitten ei tule edes pelattavia kortteja.
Nytten sinä puhut variannsista joka kuluu pokeriin. sinun kannattaisi katso minkälaisi statseja saat noist sun sittareista(esm. sharkscope.com , holdem manager , poker office).
esm. jos saat tulokseksi 10% ROI niin jäät voitolle 10% sisäänostosta - rake.
jos siis pelaat 10€ sittareita 10% ROI:lla niin jäät voitolle 1€ per sittari pitkässä juoksussa se tarkottaisi että jos tahtoisit yrittää elää pokerilla joutusit pelaamaan 80 sittaria päivässä 80€ eteen (ei mikään huippu tulos mutta tyydyttävä).
Just tän variannssin taki täällä juoksee pelaajioita itkemässä kun ei muka voi voittaa!
Katso ammattilaisia heitäkin variannssi käy moikkaamassa.
Pokerilla eläminen on yksi vaikeimista ammateista shakin ohella millä elää.
Suomessa on noin 150 000 henkilöä jotka pelaavat netissä ja noin 1000 jotka pystyy voitolliseen peliin.
Jos olet heikko hermoinen tai analyyttinen ei kannata edes kokeilla silloin jäät vain koukkuun ja pelaat viimeiset rahasi yli tasojen. - afsdgfhkmnhbgfdv
pokerboy9 kirjoitti:
Nytten sinä puhut variannsista joka kuluu pokeriin. sinun kannattaisi katso minkälaisi statseja saat noist sun sittareista(esm. sharkscope.com , holdem manager , poker office).
jos siis pelaat 10€ sittareita 10% ROI:lla niin jäät voitolle 1€ per sittari pitkässä juoksussa se tarkottaisi että jos tahtoisit yrittää elää pokerilla joutusit pelaamaan 80 sittaria päivässä 80€ eteen (ei mikään huippu tulos mutta tyydyttävä).
Just tän variannssin taki täällä juoksee pelaajioita itkemässä kun ei muka voi voittaa!
Suomessa on noin 150 000 henkilöä jotka pelaavat netissä ja noin 1000 jotka pystyy voitolliseen peliin.
Jos olet heikko hermoinen tai analyyttinen ei kannata edes kokeilla silloin jäät vain koukkuun ja pelaat viimeiset rahasi yli tasojen.Todellakin kun on ns. "huonoputki" päällä niin et todellakaan pääse edes rahoille aina tullaan ohi tai kaverilla valmiiksi monsteri kädessä!!!! ja sitten näitä parhaita bluffi yrityksiä mitä tietyt apinat tekee kun ovat chippi leadereitä...Itse sb KK bb chipleader ...limppaan kun vastustaja korottaa ja niin tekee nyttenkin ja re-reissaan päälle ylläri maksu.Pöytä K 10 3 ,2herttaa...lyön puolet stackistä ja aasi lyö allin,maksan ja näyttää A 10 mistä A herttaa ja ylläri yllari turn ja riveri herttaa...toinen käsi buttonissa 10 9,limppaan mukaan ja blindit mukana, floppi 10109 ekakierros chekataan turn 8 kaveri korottaa minä reissaan ja sitten reissaillaan kun ollaan merkit keskellä..vs.näyttää 88 ja mikäs vittu se sieltä riveristä 8....tätä tämä nettipokeri ollut nyt 2 kuukautta...Mitä vitun taitoa tässä tarvii...pokerboy9
Nettipokeri on todellakin rigged sano sina apina mitä tahansa!!!!! - pokerboy9
afsdgfhkmnhbgfdv kirjoitti:
Todellakin kun on ns. "huonoputki" päällä niin et todellakaan pääse edes rahoille aina tullaan ohi tai kaverilla valmiiksi monsteri kädessä!!!! ja sitten näitä parhaita bluffi yrityksiä mitä tietyt apinat tekee kun ovat chippi leadereitä...Itse sb KK bb chipleader ...limppaan kun vastustaja korottaa ja niin tekee nyttenkin ja re-reissaan päälle ylläri maksu.Pöytä K 10 3 ,2herttaa...lyön puolet stackistä ja aasi lyö allin,maksan ja näyttää A 10 mistä A herttaa ja ylläri yllari turn ja riveri herttaa...toinen käsi buttonissa 10 9,limppaan mukaan ja blindit mukana, floppi 10109 ekakierros chekataan turn 8 kaveri korottaa minä reissaan ja sitten reissaillaan kun ollaan merkit keskellä..vs.näyttää 88 ja mikäs vittu se sieltä riveristä 8....tätä tämä nettipokeri ollut nyt 2 kuukautta...Mitä vitun taitoa tässä tarvii...pokerboy9
Nettipokeri on todellakin rigged sano sina apina mitä tahansa!!!!!Netti pokeri ei ole rigged! Sanoisin että live pokeri on paljon enemmän rigged!
Pelaa ensiksi edes 200k kättä niin ja katso statsejasi ennen kuin itket?
Tuo 8 riverillä tapahtuu 3/200 kädessä ei sille voi mitään kun 98% kerroista kätesi voittaa!
Sinä olet se idiotti kun ett korottanu vaikka olit positiossa annoit ilmaisen kortin ja maksoi paljon tällä kertaa. Ei hän ollu hakemassa nelosia flopilla vaan pelasi omaa täyskättä. niinkuin sinä!
Uskon kovasti että olisit korottanut flopilla suojellaksesi kättä jos sinull olisi vain ollut TT pari eikä täyskättä.
Opiskele enemmän kuin pelaat tuottaa tulosta kun koska silloin ajattelet enemmän.
Ja sessiot max. 2h ja sit 30min tauko vähintään muuten aloittelija alkaa roiskia. Tai tilttaa kun muka kaikki on Rigged.
KÄDET KULUU PELATA TILANTEEN MUKAAN!
esm. AA floppi AKQ suited silloin sinun on pakko mennä allin. mutta jos floppi on A22 silloin voit vapaasti vaikka checkata ja yrittää jotain.
ÄLÄ IKINÄ ANNA ILMAISIA KORTTEJA!! JOS PELAAT KÄDEN OLE VARMA ETTÄ OSAAT MYÖS PELATA SEN! - Ei pelinimeä
pokerboy9 kirjoitti:
Netti pokeri ei ole rigged! Sanoisin että live pokeri on paljon enemmän rigged!
Pelaa ensiksi edes 200k kättä niin ja katso statsejasi ennen kuin itket?
Tuo 8 riverillä tapahtuu 3/200 kädessä ei sille voi mitään kun 98% kerroista kätesi voittaa!
Sinä olet se idiotti kun ett korottanu vaikka olit positiossa annoit ilmaisen kortin ja maksoi paljon tällä kertaa. Ei hän ollu hakemassa nelosia flopilla vaan pelasi omaa täyskättä. niinkuin sinä!
Uskon kovasti että olisit korottanut flopilla suojellaksesi kättä jos sinull olisi vain ollut TT pari eikä täyskättä.
Opiskele enemmän kuin pelaat tuottaa tulosta kun koska silloin ajattelet enemmän.
Ja sessiot max. 2h ja sit 30min tauko vähintään muuten aloittelija alkaa roiskia. Tai tilttaa kun muka kaikki on Rigged.
KÄDET KULUU PELATA TILANTEEN MUKAAN!
esm. AA floppi AKQ suited silloin sinun on pakko mennä allin. mutta jos floppi on A22 silloin voit vapaasti vaikka checkata ja yrittää jotain.
ÄLÄ IKINÄ ANNA ILMAISIA KORTTEJA!! JOS PELAAT KÄDEN OLE VARMA ETTÄ OSAAT MYÖS PELATA SEN!Ihan hyvin kirjoitettu Pokerboy9, isolla kirjoitetut hyvä muistaa...Itsellä meni aikaa kunnes opin ton viimisen....
Pelaan itse NL SH 50 $ käteispöytää ja muutaman kympin HU pelejä, vajaan vuoden olen naputellut pafilla, ROI pyörinyt 15 % - - 15 %, nyt ollaan miinuspuolella. Aina kun menee pakkaselle, alkaa syyttymään mielessään ohjelmaa, toisin sitten kun rauhiuttuu, huomaa, että osui vaan se epätodennäköinen vaihtoehto...Jos ihan rehellinen on itteelleen, niin pitää olla todella hyvä, kärsivällinen ja fiksu, jos pystyy oikeasti pelaamaan plussalla pitkän ajan jälkeen...tätä tässä opetellaan....Itelle vkl on parasta peli aikaa, viikolla pöydissä paljon tiukempaa...aamuyöllä venäläiset yleensä jakavat rahojaan....
Tää nyt oli tälläistä kommentointia...ja vielä...Pitää todellakin heittää se AA ajoissa pois..itsellä paras tuotto ihan muulla pohja kädellä...isoimmat tappiot alussa just näillä isoilla pareilla. - -lbvijkoöäpå
Ei pelinimeä kirjoitti:
Ihan hyvin kirjoitettu Pokerboy9, isolla kirjoitetut hyvä muistaa...Itsellä meni aikaa kunnes opin ton viimisen....
Pelaan itse NL SH 50 $ käteispöytää ja muutaman kympin HU pelejä, vajaan vuoden olen naputellut pafilla, ROI pyörinyt 15 % - - 15 %, nyt ollaan miinuspuolella. Aina kun menee pakkaselle, alkaa syyttymään mielessään ohjelmaa, toisin sitten kun rauhiuttuu, huomaa, että osui vaan se epätodennäköinen vaihtoehto...Jos ihan rehellinen on itteelleen, niin pitää olla todella hyvä, kärsivällinen ja fiksu, jos pystyy oikeasti pelaamaan plussalla pitkän ajan jälkeen...tätä tässä opetellaan....Itelle vkl on parasta peli aikaa, viikolla pöydissä paljon tiukempaa...aamuyöllä venäläiset yleensä jakavat rahojaan....
Tää nyt oli tälläistä kommentointia...ja vielä...Pitää todellakin heittää se AA ajoissa pois..itsellä paras tuotto ihan muulla pohja kädellä...isoimmat tappiot alussa just näillä isoilla pareilla.No entäs tämä? "huonoputki" päällä ennen palkinto sijoja itsellä AKo vihulla K6o korotan4*BB vihu maksaa floppi K X X korotan 2/3 pottia vihu all in minä all in turn X river 6 tottakai,että ei tässä annettu ilmaisia kortteja.Ja tämmöistä tämä on nyt niinpä kysyisin,että mistä näitä paisteja tulee jotka voittaa aina.Minäpä vastaan ne on jotain virtuaali pelaajia jotka pudottaa sinut viimeistään ennen palkinto sijoja,tämä ei siis todellakaan ole sattumaa vaan aivan vakio systeemi.Eipä silti silloin kun on se hyväputki päällä joskus tulee maksuja joltain pelaajalta koko jaon ajan vaikka sillä pelaajalla ei ole mitään muuta kuin roska kortit kädessä.Ihmeellistä.Ei vetoja ei mitään.
- Ei pelinimeä
-lbvijkoöäpå kirjoitti:
No entäs tämä? "huonoputki" päällä ennen palkinto sijoja itsellä AKo vihulla K6o korotan4*BB vihu maksaa floppi K X X korotan 2/3 pottia vihu all in minä all in turn X river 6 tottakai,että ei tässä annettu ilmaisia kortteja.Ja tämmöistä tämä on nyt niinpä kysyisin,että mistä näitä paisteja tulee jotka voittaa aina.Minäpä vastaan ne on jotain virtuaali pelaajia jotka pudottaa sinut viimeistään ennen palkinto sijoja,tämä ei siis todellakaan ole sattumaa vaan aivan vakio systeemi.Eipä silti silloin kun on se hyväputki päällä joskus tulee maksuja joltain pelaajalta koko jaon ajan vaikka sillä pelaajalla ei ole mitään muuta kuin roska kortit kädessä.Ihmeellistä.Ei vetoja ei mitään.
Jos et pelaa hirveen tiukkaa, kokeile laittaa aina kun vedät all inn tilanteessa potin itelle, x paperille, jos vihu voittaa O. Miten menee pitkällä juoksulla....Toi edellinen esimerkki oli varmaankin vituttava, sillä eipä vihulla niitä voittokortteja montaa ollut, mutta näitä tulee, toisaalta et tiennyt oliko sillä flopissa kolmoset, jolloin olisit ollut altavastaajana, kaverihan yritti blufilla (toivottavasti)........Sen tiedän,että kun näitäkin tulee käteispöydässä 5-6 kertaa peräkkäin, alkaa usko loppumaan...mutta jos saat fiksulla pelaamisella 8 putkeen potin, niin eipäs sitä sitten muista, muistaa aina ainoastaan nää vihun ohivedot...no illalla pelaamaan..voi olla että downswing jatkuu....kaikkihan on matematiikkaa tai sitten helvetin hyvää bluffia....joku osaa joku ei....
- rfsty,.-öbovcxtwsxc8
Ei pelinimeä kirjoitti:
Jos et pelaa hirveen tiukkaa, kokeile laittaa aina kun vedät all inn tilanteessa potin itelle, x paperille, jos vihu voittaa O. Miten menee pitkällä juoksulla....Toi edellinen esimerkki oli varmaankin vituttava, sillä eipä vihulla niitä voittokortteja montaa ollut, mutta näitä tulee, toisaalta et tiennyt oliko sillä flopissa kolmoset, jolloin olisit ollut altavastaajana, kaverihan yritti blufilla (toivottavasti)........Sen tiedän,että kun näitäkin tulee käteispöydässä 5-6 kertaa peräkkäin, alkaa usko loppumaan...mutta jos saat fiksulla pelaamisella 8 putkeen potin, niin eipäs sitä sitten muista, muistaa aina ainoastaan nää vihun ohivedot...no illalla pelaamaan..voi olla että downswing jatkuu....kaikkihan on matematiikkaa tai sitten helvetin hyvää bluffia....joku osaa joku ei....
No joo aattelin vaan,että kolmosilla olis peesannut ja riverillä tyrkännyt kaikki.
- FoldemManager
pokerboy9 kirjoitti:
Jos olet heikko hermoinen tai analyyttinen ei kannata edes kokeilla silloin jäät vain koukkuun ja pelaat viimeiset rahasi yli tasojen.Minää mietin noita juttuja aika tarkkaan. Kai se sitten tarkoittaa analyyttistä. Mikä siinä on ongelmana. Sekö, että alkaa turhaan slowata eikä käy päälle kuin raivo härkä?
Jossakin Diamondbetillä nostelin 200 euroa 290 euroon pienillä petollisilla turboturnauksilla. Tipuin siitä 30 euroa, minkä jälkeen lopettelin siellä. BetClickiltä toin rahani pois (plus miinus nolla) ja sain sittemmin muutaman taalan grindattavaksi. Nostelin sen samalla tavalla reiluun 60 taalaan, josta tipuin 50 taalaan. En muista enää näiden huoneiden roi:ta. Eurobetillä roi oli noin 20, mutta en jaksanut pelata siellä kauan, sillä koin arvontakoneen lottomasiinaksi.
PokerStarsilla olen pelannut nyt viiden taalan turnauksia (27 / 45 pelaajaa) turnaus kerrallaan. Turnauskohtainen tuotto on kai kahden taalan nurkilla. Sharkscope näyttää seiskalla alkavaa abilitya.
Töissä pitää käydä, se on selvää, mutta pokeri kiinnostaa. Pelaan ilman trackereita ja hudeja. Joitakin pokerikirjoja (Harrington * 3, Negreanu, Full Tilt, jonkin britin sittarikirja) on tullut luettua, osa useampaankin kertaan. Negreanu-stailia ei voi oikein noudattaa, koska blindit ovat yleensä jo alussa suuria suhteessa stäkkiin. Kuitenkin sitä mieluusti kokeilisin.
Kysymys tietysti kuuluu, miten tästä eteenpäin. Mistä kirjoista tai miltä nettisivuilta löydän hyvää, pelitaitoja parantavaa juttua? Kannattaisiko pelata useampaa pöytää kerralla? Kannattaisiko mennä turnauksiin, joihin osallistuu satoja pelaajia? Miten kauan vaikkapa neljän sadan pelaajan turnaus kestää? Starsillahan saa usein tahkota kolmatta tuntia 45 pelaajan turnausta, jos mielii rahoille.
Mitä apuvälineitä kannattaisi käyttää? Holdem Manageria olen viimeksi testannut (joskus aiemmin jotakin muuta), mutta koin molemmat sekaviksi. Kai minun pitäisi rakentaa tietokanta ja sitä pyörittävä ohjelma, jotta saan riittävän yksinkertaisen ja tyhmän systeemin (tämä on riesoja, joita johtuvat siitä, että mieli palaa liian moniin asioihin - kotitarveohjelmointia olen harrastanut kymmenisen vuotta ilman alan koulutusta). - Ei pelinimeä
FoldemManager kirjoitti:
Minää mietin noita juttuja aika tarkkaan. Kai se sitten tarkoittaa analyyttistä. Mikä siinä on ongelmana. Sekö, että alkaa turhaan slowata eikä käy päälle kuin raivo härkä?
Jossakin Diamondbetillä nostelin 200 euroa 290 euroon pienillä petollisilla turboturnauksilla. Tipuin siitä 30 euroa, minkä jälkeen lopettelin siellä. BetClickiltä toin rahani pois (plus miinus nolla) ja sain sittemmin muutaman taalan grindattavaksi. Nostelin sen samalla tavalla reiluun 60 taalaan, josta tipuin 50 taalaan. En muista enää näiden huoneiden roi:ta. Eurobetillä roi oli noin 20, mutta en jaksanut pelata siellä kauan, sillä koin arvontakoneen lottomasiinaksi.
PokerStarsilla olen pelannut nyt viiden taalan turnauksia (27 / 45 pelaajaa) turnaus kerrallaan. Turnauskohtainen tuotto on kai kahden taalan nurkilla. Sharkscope näyttää seiskalla alkavaa abilitya.
Töissä pitää käydä, se on selvää, mutta pokeri kiinnostaa. Pelaan ilman trackereita ja hudeja. Joitakin pokerikirjoja (Harrington * 3, Negreanu, Full Tilt, jonkin britin sittarikirja) on tullut luettua, osa useampaankin kertaan. Negreanu-stailia ei voi oikein noudattaa, koska blindit ovat yleensä jo alussa suuria suhteessa stäkkiin. Kuitenkin sitä mieluusti kokeilisin.
Kysymys tietysti kuuluu, miten tästä eteenpäin. Mistä kirjoista tai miltä nettisivuilta löydän hyvää, pelitaitoja parantavaa juttua? Kannattaisiko pelata useampaa pöytää kerralla? Kannattaisiko mennä turnauksiin, joihin osallistuu satoja pelaajia? Miten kauan vaikkapa neljän sadan pelaajan turnaus kestää? Starsillahan saa usein tahkota kolmatta tuntia 45 pelaajan turnausta, jos mielii rahoille.
Mitä apuvälineitä kannattaisi käyttää? Holdem Manageria olen viimeksi testannut (joskus aiemmin jotakin muuta), mutta koin molemmat sekaviksi. Kai minun pitäisi rakentaa tietokanta ja sitä pyörittävä ohjelma, jotta saan riittävän yksinkertaisen ja tyhmän systeemin (tämä on riesoja, joita johtuvat siitä, että mieli palaa liian moniin asioihin - kotitarveohjelmointia olen harrastanut kymmenisen vuotta ilman alan koulutusta).Itse en jaksa turnauksia pelata. Mieluummin käteispöytää, niinkuin tänään. Olen pelaillut noin 2000 osallistujan turnauksia joskus. Parhaimmillaan finaali pöytään. Siinä saa istua 7-9 tuntia, enkä jaksa nykyisin niin kauan pelailla,ja kun on riski, että 5 tunnin jälkeen putoaa, tällöin et menetä paljoa, muuta kuin aikaa. Käteispöydistä saan yleensä nousua. Itse en käytä apuohjelmia (olen kokeillut), omasta selkäytimestä on tultava ajatus eri tilanteisiin. Tuossa edellä oli, että älä anna kortteja ilmaiseksi, se mielestäni toimi pitkällä juoksulla. Tää on vaan niin kärsivällistä stäkin keräämistä, oikotietä ei ole...lue vastustajia, iske kun on paikka. Mun mielestä pelaaminen ajatuksella, analysointi, hävisikö tyhmyttään vai kävikö vihulla epätodennäköisellä vedolla tuuri, näiden ymmärtäminen auttaa voitolliseen pelaamiseen. itseäni parempia pelaajia on paljon, no joskus nähdään,mihin rahkeet riittää...
- rekop
Ei pelinimeä kirjoitti:
Itse en jaksa turnauksia pelata. Mieluummin käteispöytää, niinkuin tänään. Olen pelaillut noin 2000 osallistujan turnauksia joskus. Parhaimmillaan finaali pöytään. Siinä saa istua 7-9 tuntia, enkä jaksa nykyisin niin kauan pelailla,ja kun on riski, että 5 tunnin jälkeen putoaa, tällöin et menetä paljoa, muuta kuin aikaa. Käteispöydistä saan yleensä nousua. Itse en käytä apuohjelmia (olen kokeillut), omasta selkäytimestä on tultava ajatus eri tilanteisiin. Tuossa edellä oli, että älä anna kortteja ilmaiseksi, se mielestäni toimi pitkällä juoksulla. Tää on vaan niin kärsivällistä stäkin keräämistä, oikotietä ei ole...lue vastustajia, iske kun on paikka. Mun mielestä pelaaminen ajatuksella, analysointi, hävisikö tyhmyttään vai kävikö vihulla epätodennäköisellä vedolla tuuri, näiden ymmärtäminen auttaa voitolliseen pelaamiseen. itseäni parempia pelaajia on paljon, no joskus nähdään,mihin rahkeet riittää...
koska en vaan yksinkertaisesti pysynyt voittaa tuli luettua pokerikirjoja opiskeltua panostusta,positiopelaamista jne vaan ei tuuri riitä.jos saisin puolet niistä rahoista jotka hävisin riverillä ollessani reilussa n.75% tai yli johdossa niin voisi lomailla helposti pari kuukautta,vaan ei taidot riitä kun vihu menee riverillä ohi osuen 2-4 outiseen käsittämättömän tarkasti.olen hävinnyt kaikilla käsillä jopa värisuoralla,no kaikki eivät ole syntyneet saojen tähtien alla....
- tyhjukl
pokerboy9 kirjoitti:
Jos olet heikko hermoinen tai analyyttinen ei kannata edes kokeilla silloin jäät vain koukkuun ja pelaat viimeiset rahasi yli tasojen.Vitun varianssit sinä olet simpanssi kaikkine variansseinesi....eli kun sinulla on"varianssi" päällä niin et voi voittaa mitään koska kortit osuvat ainoastaan vastustajalle...niinkö POKERPRO???
MIKÄ VARIANSSI ja miksi sellainen on?? - jtytäu'
tyhjukl kirjoitti:
Vitun varianssit sinä olet simpanssi kaikkine variansseinesi....eli kun sinulla on"varianssi" päällä niin et voi voittaa mitään koska kortit osuvat ainoastaan vastustajalle...niinkö POKERPRO???
MIKÄ VARIANSSI ja miksi sellainen on??Oletteko muuten kokeilleet pelata samalla huoneella omalla ja kaverin tilillä joka ei itse pelaa,mutta on tehnyt tilin kuitenkin,niin on ihmeellisesti erillainen varianssi,nimittäin tänään omalla tilillä ei ollut mitään mahdollisuuksia,mutta kaverin tilillä voitin 2 sittaria ja yhdessä olin toinen pelasin jotain 5 sittaria.Tämä kertoo mielestäni sen,että ei ainakaan pelaajassa vika.Että rekop kokeile vaikka emännän tiliä.Onko tuuri vielä yhtä huono.
- rekop
jtytäu' kirjoitti:
Oletteko muuten kokeilleet pelata samalla huoneella omalla ja kaverin tilillä joka ei itse pelaa,mutta on tehnyt tilin kuitenkin,niin on ihmeellisesti erillainen varianssi,nimittäin tänään omalla tilillä ei ollut mitään mahdollisuuksia,mutta kaverin tilillä voitin 2 sittaria ja yhdessä olin toinen pelasin jotain 5 sittaria.Tämä kertoo mielestäni sen,että ei ainakaan pelaajassa vika.Että rekop kokeile vaikka emännän tiliä.Onko tuuri vielä yhtä huono.
on pokeripelaajien hieno nimitys tuurille koska taitopelissä ei voi puhua tuurista,käsittäkseni 90%nettipokerinpelaajista pelaa tappiollista peliä eli ovat aaseja,kaloja ja jne puhutaan myös pitkästäjuoksusta,kuinka pitkä se sitten on kenenkin kohdalla on täysin mahdotonta ennustaa..ainut mikä on varmaa niin se että hävijäjiä on paljon enemmän kuin voittajia...
- POKERMASTER
rekop kirjoitti:
on pokeripelaajien hieno nimitys tuurille koska taitopelissä ei voi puhua tuurista,käsittäkseni 90%nettipokerinpelaajista pelaa tappiollista peliä eli ovat aaseja,kaloja ja jne puhutaan myös pitkästäjuoksusta,kuinka pitkä se sitten on kenenkin kohdalla on täysin mahdotonta ennustaa..ainut mikä on varmaa niin se että hävijäjiä on paljon enemmän kuin voittajia...
EI OPI MUUTA KUIN PELAAMALLA. Sitä ei opi kirjoista lukemalla tai opiskelemalla, ainoastaan pelaamalla ja pelaamalla. Itse olen huomannut sen, pelaan noin 60k kättä kuukaudessa ja noin 50 turnausta, enkä ole yhtäkään pokerikirjaa lukenut. Pelipaikkana minulla on Betsson, ja olen noin 15% voitolla alkukassastani.
- Justjuu46787
Tämä "pokerin opiskelu" on maailman paras vitsi kyllä... Rupiset kaksi korttia annetaan käteen ja näitä sitten pitää ihmetellä tuhansia kertoja ja opiskella vuosia, että "oppii pelaamaan hyvin"! Anna mun nauraa sun yksinkertaisuudelle! Nettipokeri on AINOASTAAN pokerisaittien rahoittamista varten, niin kuin nettibingo tai nettiraaputus. Paljonko tuota nettiraaputusta pitäisi susta opiskella? "Vuosia." lienee vakiovastaus :)
- hihhhiii
Ben SulskyMitä mieltä olet tästä pelistä?
Phil "OMGClayAiken" Galfond esittelee Twitterissä alla olevan pelin, jossa $67k vaihtoi omistajaa Full Tilt Pokerin $40/$80 6-max NL Hold'emissa.
Vastakkain olivat amerikkalainen pokerin ammattimies Ben "Sauce1234" Sulsky (kuvassa) ja tuntemattomampi tekijä "AAROOKIE".
"KidPoker705" aloitti juhlat korottamalla napilla $178, "Sauce1234" korotti pikkublindista $720 lisää ja "AAROOKIE" lisäsi isosta blindista $1920.
"KidPoker705" katsoi tässä vaiheessa parhaaksi kipata, mutta "Sauce1234" pani edelleen $5127 paremmaksi, mikä sai "AAROOKIE:n" klikkaamaan keskelle $9055 - maksu. Potissa oli $18 288.
Herrojen oli hyvä korotella, sillä kummallakin oli värin veto ja suorankin potentiaalia löytyi.
"Sauce1234": 96
"AAROOKIE": 46
Floppiin tuli 82A. "Sauce1234" sökötti, "AAROOKIE" löi $6650 ja "Sauce1234" katsoi ysihain riittävän maksuun.
Turn Q. Rouva säikäytti ja kumpikin tyytyi sököttämään.
Riverillä tuli 4 ja nyt alkoi tapahtua. Potissa oli $31 888 ja "Sauce1234" klikkasi ysihailla kaikki $18 074 keskelle. Amerikkalaisen pahaksi onneksi "AAROOKIE" oli kuitenkin saanut juuri nelosparin ja maksu tuli turhia empimättä.
Galfond esittelee pelin yhtenä mahtavimmista viime aikoina, mutta ei innostu pohtimaan sen tarkemmin näytöksen takana piileviä tekijöitä.
Lähde: philgalfond.
2010-09-18
Pokeri-linja - nettipokeri=lottoa
hihhhiii kirjoitti:
Ben SulskyMitä mieltä olet tästä pelistä?
Phil "OMGClayAiken" Galfond esittelee Twitterissä alla olevan pelin, jossa $67k vaihtoi omistajaa Full Tilt Pokerin $40/$80 6-max NL Hold'emissa.
Vastakkain olivat amerikkalainen pokerin ammattimies Ben "Sauce1234" Sulsky (kuvassa) ja tuntemattomampi tekijä "AAROOKIE".
"KidPoker705" aloitti juhlat korottamalla napilla $178, "Sauce1234" korotti pikkublindista $720 lisää ja "AAROOKIE" lisäsi isosta blindista $1920.
"KidPoker705" katsoi tässä vaiheessa parhaaksi kipata, mutta "Sauce1234" pani edelleen $5127 paremmaksi, mikä sai "AAROOKIE:n" klikkaamaan keskelle $9055 - maksu. Potissa oli $18 288.
Herrojen oli hyvä korotella, sillä kummallakin oli värin veto ja suorankin potentiaalia löytyi.
"Sauce1234": 96
"AAROOKIE": 46
Floppiin tuli 82A. "Sauce1234" sökötti, "AAROOKIE" löi $6650 ja "Sauce1234" katsoi ysihain riittävän maksuun.
Turn Q. Rouva säikäytti ja kumpikin tyytyi sököttämään.
Riverillä tuli 4 ja nyt alkoi tapahtua. Potissa oli $31 888 ja "Sauce1234" klikkasi ysihailla kaikki $18 074 keskelle. Amerikkalaisen pahaksi onneksi "AAROOKIE" oli kuitenkin saanut juuri nelosparin ja maksu tuli turhia empimättä.
Galfond esittelee pelin yhtenä mahtavimmista viime aikoina, mutta ei innostu pohtimaan sen tarkemmin näytöksen takana piileviä tekijöitä.
Lähde: philgalfond.
2010-09-18
Pokeri-linjanäemmä isommankin rahan pöydistä, kuten edellämainitusta paskoilla korteilla korottajista voi päätellä.
- rigged-ongame!
oli taas taannoin kova downbeat, ihan kaikki meni. Kokeilin sitten vikoilla rahoilla coinflippiä että miten on, no ei muuta kun kaksinpelissä 20 häviötä putkeen, se oli viimenen niitti joka todisti koko homman 100% kusetukseksi. Kun se downbeat tulee ei mikään auta, tämä depo-automaatti haistattaa koko hommalle pitkän paskan.
- varma en oo
Tiedän mistä puhun,enkä olis uskonu et tätä epäilen,mut pokeriverkossa missä pelailin oli jalkapallon mm.kiojen aikaan palkintona turnauksia yms..täyty vaan voittaa jako vastustajaa vastaan eli kortit vaan jaettiin,ja kumpi sai paremmat voitti,ei ollu suuresta kyse,mut samaan aikaan käsittämätön tappioputki päällä ja 13 kertaa turpaan peräkkäin ja 50pros mahdollisuus eli hävisin kaiken mitä käteen tuli ja näyttöön meni,kunnes tilanne muuttu,talletin ja jopas taas kortti kävi ja sit samat arpajaiset nyt kymmenen hengen pöydässä sai jotain pientä taas kuka voitti ja kahdet arpajaiset ja kaksi voittoa....aattelin mainita,et sanotaan pelit on koventunu vaikee pärjätä totta toinen puoli,mut voin vaikka vannoa.näin paljon ohivetoja ei ollu ennen vaikka allin tilanteita oli paljon enemmän,onko sit sattumaa en tiä,ja rigged höpinät tuntui turhilta ennen, nyt en oo varma mistään tai toivon et saittien touhu olis rehellistä välil vaan tuntuu oudolta jaot....raha menee pelaajalta toiselle ja pokeriverkot hyötyy......ja paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103